Skocz do zawartości
Dynloth

Nasze umiejętności

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Chwalimy się Naszymi umiejętnościami. ;> Jakie techniki potraficie z SW?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem poczatkowy ale od dzisiaj zaczalem hand stand, stać pod ściana umiem bez problemu teraz probuje ustac na rekach bez nóg na ścianie i jakos zaczyna wychodzic ;D kilka dni i bede biegał na łapach hehe xD ucze sie z tego filmiku:

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja się uczę HandStand z FrogStand. Podnoszę się, ale pó?niej mam problem z równowagą. ;] A jak szukasz Tutoriali, to w naszej bazie wideo jest trochę. ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok poszperam ;D dopiero powoli ogarniam tą strone bo w domu nauke mam bo jutro mature pisze próbna i lipa z czasem ;D. Własnie! Czytał ktoś z was książke pt,, skazany na trening" podobna fenomenalna o naszej dziedzinie sportu ;D ja wbijam do empiku w weekend i kupuje 2 części

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajebiscie chcialem usunac wiadomosc zeby dodac do pytania a tu tylko spam narobilem xDD sorki za problem ale usunac sie chyba nie da wpisu z tego co widze ;|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, Dynloth naprawi. ;D Ja nie czytałem tej książki, ale też się skuszę.  I jak Ci poszło z maturą próbną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do usuwania, to klikasz edit, zaznaczaj opcję usu? posta - i po sprawie. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Spoko, już czysto. ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciężka sprawa. Gadałem o tym z kumplem i mowił ze jak sie juz chwyt zlapie to wtedy nogi do góry mocno podrzucic i je spusic z góry to o wiele łatwiej niz jak z dołu ciagniesz nogi do idealnej pozycji xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Podobno przez takie wybijanie to złe nawyki się robi. ;p Ale chłopak z mojej grupy SW wytrzymuję flagę przez 8 sekund, tyle że właśnie z wybicia. Dolną dło? trzymaj tak, żeby kciuk był wyprostowany w dół - to dużo pomaga. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dynloth
      W tym temacie rozmawiamy o kontuzjach jakie przydarzyły Nam się w życiu. Kontuzje wywołane Street Workout'em i niekoniecznie.  Mój większy wypadek w Street Workout to jak spadłem z głównego drążka z wysokości 2,5m plecami na ziemię. A że mam podłoże wysypane żwirem i miałem małe rozcięcia i zadrapania. Ale przyznam, że jak upadałem to mi się ciemno zrobiło przed oczami. ;d Mój drugi upadem, tym razem lżejszy, jak przy miejscu na ognisko próbowałem wykonać ewolucje z L-Sit do HandStand i wszystko było pięknie, tylko za bardzo się wygiąłem do przodu i upadłem plecami na duże kamienie, które były obłożone na około ogniska. ;d A jak z Waszymi kontuzjami i wpadkami? 
    • Przez Quake
      Familia jakie mieliście ostatnie kontuzje? Tak z ciekawości, nie chce wywoływać wilka z lasu ale jestem ciekaw jakie kontuzje macie najczęściej związane ze Street Workoutem 
    • Przez Dynloth
      Śniadanie jest jednym z najważniejszych posiłków w ciągu dnia. W nocy nasz organizm odpoczywa i się regeneruje, natomiast w ciągu dnia często jesteśmy na pełnych obrotach. Dlatego musimy dostarczyć sobie odpowiedni zastrzyk energii w postaci pełnowartościowego śniadania, a tym samym zwiększyć naszą odporność, koncentrację i poprawić samopoczucie.
       
      Co to jest  śniadanie pełnowartościowe?
      To posiłek składający się z produktów zbożowych: tj. kasza, płatki owsiane, pełnoziarniste pieczywo, pełnowartościowe (najlepiej bez glutenu), białko (najlepiej z warzyw), ryb oraz nasion strączkowych, a także witamin i minerałów. Dostarczając z rana odpowiednie składniki odżywcze nie ciągnie nas do podjadanie chipsów, drożdżówek czy innych łakoci. Ponadto jedzenie śniadania jest pierwszym krokiem do poprawy nawyków żywieniowych i rezygnacji z przejadania się na noc.
       
      Według medycyny chińskiej każdy narząd ma swój czas w ciągu dnia, wynika z tego, że to właśnie układ trawienny ma rano największą wydajność. Natomiast wieczorem energia w układzie pokarmowym spada, co przyczynia się do magazynowania nagromadzonej w obfitych posiłkach energii w postaci tkanki tłuszczowej.
      W momencie braku porannego pożywienia dochodzi do nadmiernego wydzielania kwasów żółciowych, co podrażnia błonę śluzową, a tym samym zaburza pracę układu pokarmowego.
       
      FAKT, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, jest słuszne, bo:
      poprawie koncentrację, daję energię na resztę dnia, zwiększa odporność, poprawia samopoczucie, ułatwia utrzymanie odpowiedniej masy ciała, nie odczuwamy „wilczego”głodu w ciągu dnia, a zatem nie podjadamy pomiędzy posiłkami, prowadzi do poprawy nawyków żywieniowych, a to z kolei chroni nas przed przyszłymi chorobami dietozależnymi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...