Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ćwiczył ktoś? W necie sa pozytywne opinie, a Wy co o tym myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre na redukcje na rzeźbę tez nie zła ale na sile czy masę to już nie jest tak różowo ale na pewno działa możesz spróbować:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja ćwiczyłem, więc mogę się wypowiedzieć.  Post u góry jest sensowny. A6W redukuję tkankę tłuszczową i trochę powiększa tkankę mięśniową. Siła i masa, to raczej odpada. Co do całego treningu, to moje zdanie - nuuuuuuda. Ja skończyłem na 22 dniu. Nie dlatego, że nie dawałem rady, ale dla tego, że to mnie już nudziło. W dalszych etapach trening masz do 1h. A gdzie czas na inne partie mięśniowe? Ja raczej polecam zwykły trening kalisteniczny na brzuch, co drugi dzień, 3 ćwiczenia na ABS, podstawy diety i będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz mieć kratę na brzuchu to prędzej areoby i zbilansowana dieta niż ten trening :) osobiście zbyt ambitnie do niego podszedłem i musiałem przestać na około 20dniu, bo miałem startą kość ogonową od tych ćwicze?...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czym to było spowodowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam generalnie dość wystającą tą kość, a przy tych ruchach nogami przesuwałem się po podłodze/kocu/dywanie i mi zdarło skórę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Uuuuu, kiepsko. ;/ Ale wszystko ładnie się zagoiło? Pisz podanie do Weidera. ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysłać mu anielską pocztą?  nie tam...kulturystyka to nie dla mnie, prędzej fitness, a w danej chwili mam nadzieję, że SW przede wszystkim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Może dojdzie. ;D Fitness też fajna sprawa. :) A chyba Ci się tematy pomyliły. ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bo od początku tematu nikt nie napomniał o kulturystyce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w a6w? to największe masz w pierwsze dwa tygodnie potem już gorzej ale coś daje na pewno lepsze niż siedzenie przed kompem:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja zrobię tak ze przez 10 dni A6W a później normalne ćwiczenia na brzuch i jakieś cardio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dobry pomysł, bo A6W przyzwyczai Twoje mięśnie do wysiłku, a inne ćwiczenia podbuduja Twoja tkankę miesniowa, a cardio zredukuje tkankę tluszczowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat widze ze juz po czasie, ale dodam cos jeszcze ...znam osobiscie przypadek mlodej osoby ktora ukonczyla a6w, miesnie brzucha sie zarysowaly ale powstaly bolesne problemy z plecami ...powodem tego bylo zwykle zaniedbanie przeciwleglych miesni, a skoro jedynie brzuch zostal wzmocniony, to odbilo sie to negatywnie na plecach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otoz to.. ja sam robiłem przez kilkanaście dni a62 i nie powiem, czułem większą wytrzymałość brzuszka  jednak już wtedy odczuwałem niewielkie bóle pleców

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja laczylem A6W z treningami na silowni i tego problemu nie miałem. A6W ma swoje wady i zalety. Efekty też były, tyle ze cwiczenia w pó?niejszym czasie nudne i monotonne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oczywiście takich informacji na oficjalnej stronie A6W nie znajdziemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ciekawe czy Weider wiedział o tym problemie. Bo jeśli wiedział, że ćwiczenie jego schematu doprowadza do drobnych uszkodze? i pomimo to opublikował A6W to wariat. ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A poza tym, to A6W nie jest jakieś takie wspaniałe, a jest rozreklamowane ca cały świat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a6w jest jedynie dodatkiem do ćwicze?, ale wiele osób (głownie młodych i tych z nadwaga) traktują a6w jako wystarczające minimum ...to jak ćwiczyć bicepsa tylko prawa ręka. Gdzie logika? Ok, biceps większy ale co z druga ręką? A6w według mnie ładnie pasuje do FBW dla osób chcących pozbyć sie nadwagi. W moim przypadku jak i osób nieposiadających problemów z nadwaga (a raczej brakiem wagi) należy budować mięśnie brzucha traktując je tak samo i na tych samych zasadach jak ćwiczenia siłowe na masę przy pozostałych partiach. Ja np po trzecim treningu już zauważyłem efekty wizualne, a trening wygląda tak: - skłony boczne - 4 serie, z obciążeniem pozwalającym zrobić max 12 powtórze? - unoszenie nóg w leżeniu na ławce skośnej - 4 serie, z obciążeniem pozwalającym zrobić max 12 powtórze? - skłony w leżeniu głowa w dol - 4 serie, z obciążeniem pozwalającym zrobić max 12 powtórze? Min 48h przerwy. wcześniej jak robiłem same typowe brzuszki w 4 seriach (50,40,30,20 - powtórze?) efektem jedynie było przemęczenie mięśni, a wizualnie prawie nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bardzo ładny i przykłady post. Popieram wszystko co tłumaczysz.  Z treningu mięśni brzucha na pewno ktoś skorzysta. Dzięki temu treningowi pojawią się skośne mięśnie brzucha i kratka. Tylko szkoda, że trzeba używać obciążenia, bo w SW będzie ciężko o takowe. Ale w domu w ramach kalisteniki i kulturystyki jak najbardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skosne brzucha wsumie cwiczysz w SW podczas human flag, a obciazeniem sa same nogi (zawsze cos mozna na nie dodatkowo zawiesic)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...