Skocz do zawartości
19VVciech10

[ROZWIĄZANY] Potrzebuję pomocy w rozpoczęciu :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na początku postaram się podać dokładne informacje o sobie. Mam 17 lat , ważę 55-60 kg przy wzroście 180 cm (jutro będę w stanie podać dokładną wagę) i jestem Ektomorfikiem. Postanowiłem rozpocząć przygodę z SW. Jeśli jest ktoś w stanie to prosiłbym o napisanie mi czegoś w stylu planu treningowego lub podania odpowiedniego tematu.(Jestem nowy na forum :\) Prosiłbym także o podanie jakiejś diety , co jeść by urosnąć. Jeśli ktoś się pofatyguje to będę bardzo wdzięczny. Na ko?cu dodam , że gram w piłkę nożną średnio 2 - 4 razy w tygodniu , jeśli nie gram to staram się nadrabiać to biegając ok. 5 km a także ćwiczę aktywnie na wf :) Z góry dziękuję osobie/osobom które mi pomogą za fatygę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do diety polecam ten filmik :)

skorzystałem i powiem Ci że widzę powoli efekty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje, to np. na stronce madbarz.com masz wiele treningów dla początkujących. Druga opcja - napisać prośbę o plan treningowy na naszym forum :) Wiadomo, że najpierw zaczniesz od pompek,podciąga?. Co do diety, to chyba nie ma jakiejś typowej "na rośnięcie". Musisz dużo,zdrowo jeść. Dostarczać organizmowi białko(białka jaj, omlety itp), węgle(makarony,ryże) i tłuszcze(oliwa z oliwek, orzechy, bakalie). Możesz sobie zrobić szablon rzeczy, z których będziesz czerpał białko,węgle, tłuszcze. Baw się ;) Powodzenia !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mniej więcej ogarniam , dziękuję wszystkim za pomoc :D Co do madbarz.com to widziałem to ale nie rozumiem tłumaczenia kilku ćwicze?. Jak ktoś ma jeszcze jakieś porady to czekam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe ćwiczenia: -pompki -podciągnięcia -przysiady -dipy -wzniosy łydek -mostek I różne ich wariacje. Trening zacznij, tak jak kolega napisał, od rozwoju ogólnego ciała, czyli podczas treningu rozwijasz prawie wszystkie większe partie mięśni. A pó?niej kiedy nabierzesz podstawowej siły, zalecam podać się o plan, chyba, że masz kogoś kto by Ci poświęcił sporo czasu. Co jeść? Poczytaj trochę w internetach, gdybyśmy mieli powiedzieć co warto, co nie, dlaczego tak dlaczego nie, to zajęło by to kupę czasu. Staraj się ograniczać słodycze, ale gorzka czekolada co jakiś czas jest dobrym wyborem. Jedz mięso ( te wartościowe, żadne parówy, tanie kiełbasy i wędlinki) i nabiał. Zboża- czyli ryż, makaron, kasza i podobne, są bardzo ważne, dają dużo energii (posiadają węglowodany). Owoce i warzywa, nieodłączne elementy zdrowej diety. Powodzenia, w razie pyta? pisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o rozwój ogólny ciała to macie na myśli te ćwiczenia które wyżej podałeś? I jeśli chodzi o kogoś kto może mi poświęcić sporo czasu to jeśli się nie mylę masz na myśli jakiegoś instruktora? :) Niestety u mnie w mieścinie nie ma żadnych siłowni czy tym podobnych rzeczy więc tak jak napisał kolega 2x up pewnie będę musiał się skontaktować z Dynlothem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instruktorzy są gunfo warci, tak samo jak siłownia, chodzi mi o Street Workoutowca, który będzie w stanie poświęcić Ci swój czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat u mnie w mieście nie ma kogoś takiego :\ , + ponawiam to pierwsze pytanie dotyczące ogólnego rozwoju ciała ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mhm... Odpowied? masz we wcześniejszym poście. Nie spotkasz takiego na ulicy, to rzadkość. Chyba można było się domyśleć, że chodziło mi o te miejsce, tą stronę, lub inne forum kalisteniczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując , powinienem ćwiczyć ogólny rozwój ciała przez około miesiąc - dwa a mniej więcej po tym okresie poprosić kogoś o stworzenie planu treningowego ? :) + jeśli chodzi o przybywanie na masie. Czy jedzenie fast foodów , zupek chi?skich , chipsów itd. zredukować do zera? Bo przykładowo zupkę chi?ską zjem raz na 2 tyg tak jakoś z lenistwa , chipsy to tylko przy meczach , spotkaniach itp. no a fastfood to już bardzo rzadko. Więc jeśli będę musiał to zredukować to nie ma problemu.B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak zastąpisz to owocami i warzywami , ewentualnie produkty mleczne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od¶wie¿aj±c , do kogo na forum mam siê zg³osiæ o utworzenie planu treningowego za op³at±? Jakie napoje nie licz±c zwyk³ej wody s± nies³odzone i czy przy robieniu masy jest szansa , ¿e wyeksponujê miê¶nie brzucha?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z brzuchem zale¿y g³ównie od genu. Jedni bardziej siê zalewaj± na brzuchu innie na nogach itd. Napoje: tanie z biedry,lidla itp, cole/pepsi light itp. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...