Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Piet

ćwiczenia

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak nazwac ten temat ale mam pytanie odnosnie cwiczen  i np. jest dzisiaj piatek rano zrobie sobie 10 pompek + np. podciaganie sie  za 1,5 h znowu sobie cos tam porobie np. pompki diamentowe i dipy no i znowu za jakis czas np. 3 godziny znowu jakies lekkie cwiczenia i tak przez caly dzien. Oczywiscie godziny pomiedzy treningami podaje przykladowo No i pytanie brzmi czy takie treningi cos daja oprocz tego ze caly dzien chodzi sie napompowany ? dzis sobie zrobilem taki trening no i czuje zmeczenie ale nie wiem czy mi to cos da oprocz zmeczenia i napompowanych miesni 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jednego dnia trenuje dana partie miesni do odmowy  potem odpoczywam dotad az czuje ze ta partia jest zregenerowana dzieki temu co trening odnotowuje postep  polecam nie wiem co z regeneracja bedzie jak codziennie bedziesz cwiczyl te same miesnie bo przeciez kiedys musza rosnac i nabrac sily 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Merz ja nie mowie ze codziennie te same miesnie dlatego np. np.Piatek  jutro moge brzuch cwiczyc ale czy to cos da ze nie jade seriami tylko tak po prostu robie ile zrobie i znowu za jakis czas robie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest tzw. smarowanie gwintow z ksiazki "nagi wojownik". Robisz jedna serie i za np. 3h nastepna. W ten sposob nie dopuszczasz do zmeczenia mięśnia a cwiczysz układ nerwowy. Tym sposobem możesz robić dane ćwiczenie cały dzień 7 dni w tygodniu. Jaki będzie efekt takiego ćwiczenia? Gwałtowny wzrost siły przy zerowym (albo niemal zerowym) wzroście masy. Jak chcesz być silny a wyglądasz niepozornie ten trening jest idealny. Więcej info na ten temat odsyłam do w/w książki Tsatsoulina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam lubie sie zajebac i jest idealnie :-) jako ze nie uznaje zadnych przetrenowan to ta metoda moze byc w sam raz do urozmaicenia treningow. Pewnie pojdzie w technike, jak pojdzie technika to i sila, ale ilosc powtorzen to powatpiewam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Deni
      Cześć wszystkim.
      Proszę o poradę. Ćwiczę ok. trzy lata. Udało mi się w tym całkiem fajnie poprawić formę. Nieco ponad rok temu postanowiłem opanować podciągniecie na jednej ręce. Nie udało mi się wtedy, ale zawziąłem się i wróciłem do tego jakieś 2 miesiące temu. Na chwilę obecną wygląda to tak, że jestem w stanie się podciągnąć z lekkiego wybicia, lub bez wybicia na niższym drążku gdzie ręka jest lekko ugięta (na każdej ręce, nawet jakby na lewej lepiej, co dziwne bo jestem praworęczny). Chcę oczywiście wykonać to ćwiczenie z pełnego zwisu. Doszedłem do niezbyt odkrywczego wniosku, że brakuje mi siły na wystartowanie ruchu, gdybym lekko zgiął ramię w łokciu już bym dociągnął. Drążąc temat okazało się, że nie jestem w stanie wisząc na jednej ręce zrobić tego szrugsa barkiem (przejść ze zwisu pasywnego do aktywnego). Co więcej, wisząc w zwisie aktywnym na dwóch rękach i puszczając się jedną jestem w stanie utrzymać zwis aktywny niecałą sekundę, potem opadam do pasywnego. Więc tu jest robota do zrobienia. I tu prośba o pomoc i info - które mięśnie trzeba wzmocnić do tego ruchu i jakimi ćwiczeniami? Póki co zacząłem robić szrugsy w zwisie na jednej ręce z asekuracją drugiej o słupek pionowy drążka oraz też takie szrugsy, drugą dłonią trzymając drążek ale jednym palcem.  Dodam, że wykonując taki szrugs zawsze nieco uginam łokieć, nie jestem coś w stanie zrobić go z w pełni wyprostowanym łokciem (samym barkiem). Więc może powinienem popracować nad mobilnością barku/ łopatki? Może są jeszcze inne ćwiczenia, które warto wykonywać by wzmocnić ten ruch? Proszę, doradźcie coś. Z góry dzięki.
       
    • Przez ZIPOLA
      Jeśli znacie jakieś ćwiczenia bez nazw, wymyśliliście jakieś przypadkowo i też nie mają nazwy lub zrobiliście modyfikację znanego ćwiczenia pokażcie je tutaj na filmikach lub zdjęciach
      Ja zacznę
      Ćwiczenie na Muscle up w siłowni
      Pozycja w klęku, plecy wyprostowane, ciężar dostosowujemy do siebie i co jakiś czas zwiększamy. Powinno być się jak najbliżej maszyny ale nie każda na to pozwala
      Wadą jest to, że nie wszystkie maszyny są aż tak wysokie przez co nie można wyprostować łokci na górze bo linka się ,,kończy''
      Jaką macie propozycję nazwy do tego ćwiczenia? A może ktoś gdzieś już widział coś podobnego?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...