Skocz do zawartości
ZIPOLA

Osiągnąć cel

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Na czym polega wyzwanie? U¿ytkownicy wybieraj± sobie jeden cel, który chcieli by osi±gn±æ w najbli¿szym czasie np. FRONT LEVER, MUSCLE UP, ZWIÊKSZYÆ ILO¦Æ PODCI¡GNIÊÆ, MIEÆ WIÊKSZY KALORYFER NA BRZUCHU, mo¿e to byæ cokolwiek zwi±zanego ze Street Workout Ile jest na to czasu? Od 1 do 31 lipca pierwszy cel. Drugi cel, który chcemy osi±gn±æ bêdzie od 1 do 31 sierpnia. Trzeci cel w kolejnym miesi±cu. I tak ca³y czas :) Powiedzmy, ¿e jaka¶ pocz±tkuj±ca osoba napisze, ¿e chce zrobiæ flagê w miesi±c i jak wiadomo to jest fizycznie niemo¿liwe ale cel bêdzie zaliczony. Dlaczego? Poniewa¿ wtedy ta osoba robi³a wiele, ¿eby do tej flagi d±¿yæ i jest bli¿ej tego celu ni¿ by³a miesi±c wcze¶niej. I jeszcze jedno, je¶li jakiego¶ celu nie uda siê osi±gn±æ w lipcu to mo¿na go wprowadziæ na kolejny miesi±c i dalej do niego d±¿yæ :) A co je¶li kto¶ nie wchodzi na forum czêsto i np. zobaczy wyzwanie 12 lipca a bêdzie chcia³ wzi±æ w tym udzia³? Taka osoba równie¿ mo¿e podj±æ siê wyzwania, ró¿nica bêdzie tylko taka, ¿e miesi±c tej osoby bêdzie krótszy bo za pó¼no zobaczy wydarzenie No to zaczynamy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

To ja zacznê pierwsza: Moim celem bêdzie BACK LEVER :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nasu

Siemka bardzo fajna propozycja. Bêdzie to w sumie dzia³a³o jako dodatkowy motywator a nawet lepiej tak mnie siê wydaje. :) To ja te¿ do³±czam siê :) mimo i¿ sporo tych celów jest i nie wiadomo który wybraæ :D Moim celem na lipiec jest podci±gniêcie siê 8 razy nadchwytem i tak 3 serie :) Bo jak na razie daje rade tylko 2 razy :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sb pare wybralem :) a wiec tak: back lever,front lever,flaga,pompka w staniu na rekach,kuki push up,25podciagniec nachwytem. W miesiac nie ogarne-cel na dwa miesiace :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

U mnie bêdzie Impossible Dips, nie wiem czy siê wyrobiê ale bêdê siê stara³. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny pomys³ , ja wybieram dwa cele , bêd± nimi Front Lever i Back Lever . Biorê dwa cele , poniewa¿ do Back Lever mi ju¿ niewiele brakuje , a Front Lever poniewa¿ , katujê go od d³u¿szego czasu :D ¯yczê wszystkim powodzenia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Zdrówko 2. Doskonalenie MU 3. Front Lever - opanowa³em jako tako adv czas na full 4. Flaga - opanowany poziom kie³kujacy (czyli ze dupa zbita :D ) W oby dwóch technikach chce poczyniæ progress (3 i 4, 2 swoj± droga ca³y czas :D )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super, ¿e jest tyle chêtnych osób :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Za miesi±c robimy podsumowanie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym msc. -Straddle Planche dobra forma 4s hold min. -3 podciaganiecia na Straddle Froncie z prostym odcinkiem ledzwiowym. -wolne podejscie do front lever krokami + hold 5s w dobrej formie. Cele na 2msc -Znaczne zwiekszenie mobilnosci w stawach, moze szpagat -Samolot na przedramionach min 2s :) https://www.youtube.com/watch?v=h08aWhKvfuU Nie mówiê ¿e w takiej formie ale byle zrobiæ i utrzymaæ na chwilkê choæ :D -Tak pobocznie to zyskanie wiekszej pewnosci siebie w realu.. Jak czego¶ nie nagram i nie poka¿ê to znaczy ¿e siê nie uda³o w tym ca³y sêk bo np. pare z tych rzeczy juz zrobilem ale nigdy nie udalo mi sie nagrac.Trema,stres itd. nazwijcie to jak chcecie ale ja chce sie tego pozbyc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to dzisiaj zaczynamy :D Powodzenia wszystkim :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Powodzenia Wam wszystkim ¿yczê, czas ju¿ up³ywa! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiêc ja chcia³bym robiæ Impossible i Straddle Planche min. 3s wiêc biorê siê do roboty :D Powodzenia wszystkim ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim marzeniem do wakacji u Kapitana jest : - BL - mo¿e co¶ z Flagi - opanowaæ mostek czyli wolne schodzenie do niego i pe³na pozycja technicznie - wyj¶cie z mostka do ty³u :D - mostek odwrotny z rak na nogi

- bieg na d³u¿szy dystans bez przerwy:D zobaczymy co sie uda:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Minê³o pó³ miesi±ca, jak tam z waszymi postêpami? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...