Skocz do zawartości
TomekK

[ROZWIĄZANY] Pare pyt / chce zacząć :)

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka mam pare pytan na pocz±tek waga : 48 kg wiek ; 14 lat wzrost : 169 m 1. Serie cwiczen wykonywac na max ? ile razy w tyg robic treningi ? mam w domu rurke moge sie na niej podciagac poza treningiem ? jakie rodzaje cwiczen wykonywa? 2. czy jest sens stosowania bia³ka czy izolatu bia³kowego dla poprawienia efektow? 3. jakie cwiczenia na brzuch ? w zwisie czy na ziemi np brzuzki prosze o link 4, czy uzywac rekawic poniewaz po 2 dniach "treningu" zrobily mi sie odciski i przeszkadzaja w treningu . jak tak to jakich (prosze o link ) z gory dz za odpowiedz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Nie napisa³e¶ ile razy siê podci±gasz itp. rób serie 75% wytrzyma³o¶ci czyli 10 razy siê podci±gniesz max to zrób serie po 7 i 25 sec przerwy i znowu jazda 3-4-5 serii 2. Doda³e¶ obrazek wiêc sobie sam z niego wyci±gnij wnioski :) Imo stosowanie na pocz±tek suplementów jest niepotrzebne i ka¿dy Ci to powie 3. W zwisie czyli na dr±¿ku æwiczenia anga¿uj± bardziej miê¶nie brzucha: æwiczenia to podci±ganie nóg do dr±¿ka, podci±ganie kolan do klatki, L-sit, scyzoryki, skrêty nóg gdy masz nogi przy dr±¿ku 4. albo dbasz o rêce co jest napisane na 4um :) chyba nawet Administrator #Bern doda³ temat o pielêgnacji r±k albo kup rêkawiczki ogrodowe tkz wampirki :) ja æwicze bez rêkawic odciski mi schodz± non stop i nie p³acze PS. Co do wagi i wzrostu proponuje jak±¶ diete sobie normaln± u³o¿yæ i zrezygnowaæ z fast-food-ów :) i przytyæ bo troche ma³o wa¿ysz jak na taki wzrost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no spoko podci±gam sie na max 8 razy podchwytem a na max robie 26 pompek a co do brzucha po treningu powiedzmy 1 msc bd go widac czy bd go tuszcz pokrywal bo teraz jak napne miesnie brzucha ich nie widac do nich jest lekka wartsewka t³uszczu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomekk z t± mas± to Ci ¿ebra bêdzie widaæ a nie miê¶nie :) tak na marginesie Sze¶ciopak u szczup³ej osoby jest jak du¿e cycki u grubej kobiety :) Tak jak zaczniesz intensywnie æwiczyæ i INWESTOWAÆ w siebie regularnie trenuj±c wylewaj±c litry potu bêdzie go widaæ. Dam Ci ciekawostke nie wiem czy wiesz ale je¶li wyrobisz sobie "SIX PACK" i przestaniesz æwiczyæ to ca³a Twoja praca pójdzie na marne bo on zniknie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak wiem ale np . kolega cwiczy kalistenike rok byl strasznie chudy wpieprzal ile sie dalo jak cwiczyc i ma miesnie normalne ale mniejsza z tym czyli co mam cwiczyc i jesc wiecej aby nabrac masy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na 4um jest du¿o informacji na temat jak je¶æ :) a jak Ci siê nie chce to wp³aæ 10 z³ na konto Admina i napisz± Ci profesjonalny plan treningowy + diete :) ale na pocz±tek ka¿da informacje znajdziesz tutaj na 4um :) Poczytaj sobie ksi±¿kê Skazany na trening albo Nagi wojownik :) na pocz±tek super ksi±¿ki i dojdziesz w nich do poziomu zwodowca :) A kolega niech dalej wpieprza co popadnie i siê dziwi ¿e mu miê¶nie nie rosn± heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jakas inna opcja oprocz przelewu zebys ten trening + diete napisa³ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok ale ja tam widze tylko plan treningowy a dieta tez zostanie u³ozona jak o niej napisze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek rób treningi i rutyny na pocz±tku z strony madbarz ona teraz czasowo nie dzia³a to z grafiki google https://www.google.pl/search?q=madbarz&newwindow=1&rlz=1C1GTPM_plPL561PL561&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jey4U8aDJJPG7AaA-IDYDQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=677 i wybieraj trening pod swój poziom trenuj jak rutyna ka¿e nie ¿e zrobisz jedno æwiczenie i gadasz z ziomem 20 min tylko napierdalasz nastêpne. Co do twojej diety ja szczerze nie stosuje ale wiem ¿e dieta jest wa¿na polecam ci ¿eby¶ jad³ od razu po treningu co¶ lekkiego owoce jaki¶ jogurt tak ¿eby miê¶nie pobiera³y substancje od¿ywcze po treningu w ¿yciu codziennym staraj siê zast±piæ margarynê czy inny badziej na serek topiony, staraj siê je¶æ du¿o ry¿u z kurczakiem chiñskie ¿arcie wszystko co zawiera ry¿ zrób w ogóle najlepiej sobie opcje 5 posi³ków dziennie 3 takie solidne czyli te podstawowe czyli ¶niadanie obiad kolacja i posi³ki 2h przed obiadem i 2h przed kolacj± ale te dwa posi³ki maj± ci zast±piæ jedzenie które jesz tak nie kontrolowanie czyli idziesz do sklepu chipsy kupujesz czy jesz jedn± krome np co 30 min wiesz ocb jak zastosujesz t± podpowiedzi sekretu to z reszt± nie powiniene¶ mieæ problemów i twój problem bêdzie jedynie taki jak zrobiæ pompkê w staniu na rêkach na jednej rêce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziêki wielkie za rade ale mog³bys wybrac dla mnie cwiczenia ktore mog³bym robic narazie rano na brzuch i popo³udniu na treningu i ew jakies pompki (mam tez drazek) wieczorem ? jestem poczatkujacym i st±d ten problem ze nw jak wybrac z gory dz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

treningowy plan dla cb 7 podci±gniêæ nachwyt 5 podci±gniêæ podchwyt 10 wyci¶niêæ na dr±¿ku czyli dipy przodem do dr±¿ka 10 pompek w±skich 15 pompek szerokich nogi na ³awce 15 pompek rêce na ³awce 10 dips 30 sek uczymanie L-SIT jak spadniesz w 10 sek to wiadomo 3 oddechy i czymiesz 20 a¿ dojdziesz do 30 sek 3 cykle powtarzasz tych æwiczeñ po miêdzy æwiczeniami 30 sek przerwy i 3 min przerwy po zakoñczeniu rutyny æwiczenia na wzmocnienie brzucha to masz no¿yce dragon flag rowerek l sit v sit brzuszki moge ci codziennie inny plan pisaæ ale na pocz±tku zrób ten i powiedz czy da³ ci wycisk jak tak to jest dobrze bo masz byæ po treningu wyjebany jak kot :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TomekK-szczerze mowiac polecam ci plan od @Dynlotha.kosztuje tyle co nic a jest zrobiony pod ciebie i twoje potrzeby i oczekiwania.rady w stylu cwicz to z tego bo ja tak robie i zyje sa wyciagniete z ..wole nie myslec skad. co do diety jesli chcesz miec wszystko od a do z to ww. @Dynloth cos wspominal o mozliwosci ukladania diet i powinienes sie go zapytac.lub ewentualnie kolege expertsuple. a jesli chcesz miec wiedze a nie tylko przepis co kiedy,to poczytaj dzial odzywianie.bylo tyle tematow nt nabierania masy przez rozne typy budowy.byly tematy co jesc zeby..byly tematy jak wyliczac zapotrzebowanie kaloryczne,bylo w sumie wszystko co ci potrzebne. a madbarz sa niezli ale nie dla wszystkich i nie wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko wiec chyba kupie trening + diete jezeli bd mozliwosc ja u³o¿yc przelewem dzis pewnie pojde go na poczte z³o³zyc a mog³bys jeszcze u³o¿yc plan na brzuch ? bo przelew idzie 2-3 dni + CZAS uk³adania a ja juz bym chcia³ zaczac cwiczyc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te ziomek nie p³aæ za to wszystko jest dostêpne za darmo nie rób z siebie ciula

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niby jest ale ja jestem newbie wiec nie ogarniam do konca i wole zeby ktos mi napisa³ diete / plan . za darmo raczej nikt nie napisze xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dawno nie bylo robin hooda/janosika na forum:)kto tlumaczy koledze celowosc oplat? TomekK-jak juz poprosisz @Dynlotha o plan to zaznacz ze chcesz polozyc wiekszy nacisk na abs.chociaz moim zdaniem powinienes na poczatku ten abs zrobic a nie go pokazywac:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyta³em - ze poto aby ktos zosta³ na forum a nie odebra³ plan i "papa" zrobie pewnie przelew na poczcie jutro bo dzis nie da³em rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko,bardziej chodzilo mi o kolege kokosa:) to o czym mowisz to jeden z powodow.drugi to taki zeby forum ciagle dzialalo i sie rozwijalo.naprawde nie chcialbys pisac na takiej predkosci jaka byla kiedys.a teraz smiga:) zeby dorzucic troche na korzysc-majac rutynke z jakiejkolwiek strony masz raczej male szanse zapytac kogos jak sie robi to albo to.poprostu masz rozpiske i sie jej trzymasz.tutak ktos zawsze ci pomoze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze 2 pyt mam mianowicie : abs czyli te cwiczenia na brzuch tak? mam genetycznie inaczej zbudowana klatke piesiowa bardziej ku gorze nie bd to zadno przeszkod± ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kokos po pierwsze nikt tutaj z siebie nie robi "CIULA" ! po drugie wkurzasz mnie ju¿ swoimi wypowiedziami i ¿a³osnymi radami gdzie ch³opak nie da rady utrzymaæ na pocz±tki 30 sec L-sit, dajesz badziewne æwiczenia 5 podchwytem 7 nachwytem :) Zreszt± ju¿ siê pó³ ¦l±ska ¶mieje z takiego kolesia co robi wiêcej podci±gniêæ nachwytem ni¿ podchwytem :) i jest super mega pro tylko niestety technicznie mu nic nie wychodzi :) Zapraszam na trening wytrzyma³o¶ciowy w Niedziele na Sosnowiec :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...