Skocz do zawartości
Workout Athletes

Pomoc , jakie¶ rady ?


swiezy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema wszystkim , słuchajcie a raczej czytajcie , mam dylemat a mianowicie ćwiczę od poł roku i tu dochodzimy do sedna jak ćwiczę : Pon- 10 x 5 serii podciąganie w nachwycie (ręce na szerokości barków ) - pompki jadę ze strony 100 pompek jestem w przedziale 31-35 - 10 x 5 serii dipy - 10 x 4 serie podciaganie w podchwycie wt- 10 x 5 serii unoszenie nog do drążka - 10 x 5 serii unoszenie nog na uchwytach do dipow z tym ze plecy oparte sa o sciane - 10 x 8 serii brzuszków - przysiady - tabata 4 min Sr - 10 x 5 serii podciąganie w nachwycie (ręce na szerokości barków ) - pompki jade ze strony 100 pompek jestem w przedziale 31-35 - 10 x 5 serii dipy - 10 x 4 serie podciaganie w podchwycie czw - 10 x 5 serii unoszenie nog do drążka - 10 x 5 serii unoszenie nog na uchwytach do dipow z tym ze plecy oparte sa o sciane - 10 x 8 serii brzuszków przysiady tabata 4 min pt- 10 x 5 serii podciąganie w nachwycie (ręce na szerokości barków ) - pompki jade ze strony 100 pompek jestem w przedziale 31-35 - 10 x 5 serii dipy - 10 x 4 serie podciąganie w podchwycie Æwiczę tak od zera oczywiście zwiększając liczbę powt i serii , ale czy dobrze ?? oceñcie dajcie rady . Coś o mnie 184 wzrostu 92 kg budowa ciała mezo/endo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Æwiczysz już pół roku. To ty nam powiedz jak ćwiczy ci się tym planem. Od siebie bym wrzucił gdzie pompki w staniu na rękach Nie katował bym tych pompek z 100pompek.pl tylko przeszedł może na jakiś trudniejszy wariant, zamiast brzuszków dałbym coś na skosy :D Może jakies wycieraczki ?? To tylko moje zdanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach