Skocz do zawartości
Skrobot

[ROZWIĄZANY] moje pytanie do profesjonalistow :D

Rekomendowane odpowiedzi

Siema mam kilka pytan 1. Jezeli moj max na drazku to 12 a pompek to 40 to jak kepiej robic ? Tak jak robilem na silowni ? Ze parawie na maxa czy lepiej robic w dopciaganiu z 5-6 powt ? Zeby sile ha caly trening zaoszedzic ? Wiadomo... w sw kazde cwiczenie to podciaganie 2. Znacid jakis fajny tutek to nauki hf ? Cwiczenia wzmacniajace i pod sama technika ? Albo,jak wy sie uczyliscid ? 3.plynne ruchy . Czy tego da sie uczyc od poczatju czy z czasem to przychodzu ? Wiecie... ladna flaga ,dragonnflsg itp bez zadgo szarpania itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Jezli twoj max to 12 to serie powinny byc po 6 2. Dobry tytek ma barstarzz 3.poczytaj na kalistenika polska lub gimnastycy.pl o hollow body

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tego trzeciego, to raczej podstawą jest osiągnięcie ruchu bez szarpania. Pomijając, że szarpanie może Cię uszkodzić Jeśli mówimy o tym samym rodzaju szarpania.  Na pewno na początku nie będziesz w stanie zrobić jakiejś techniki płynnie, bo kluczem do tego jest trening. Jakby się od początku robiło płynnie, to każdy by sobie mógł takie coś zrobić.  A co do samego HF to nie jest coś, czego się nauczysz w tydzień, więc ciężki trening i będzie szło do przodu. Wiele osób mówi, że skupia się na skosach podczas flagi. Mi kiedyś Dynloth taki trening napisał: Zwis w pozycji początkowej HumanFlag 5s/5s/7s Podnoszenie do końcowej pozycji HumanFlag(tyle ile potrafisz) 3/4/5 Próby HumanFlag 5/5/5 ALE nigdy tego nie ćwiczyłem, to nie wiem jak się sprawuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Side plank jest fajny do flagi. Potem, jak się wzmocnisz, połóż nogi na podwyższeniu, tak żeby twoje ciało było w poziomej pozycji. Wycieraczki na skosy no i sama praktyka jak Reidar napisał. I łatwiej jest uczyć się nie na prostym drążku ale na drabinkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wzmacnianie bocznych mięśni brzucha ( side planki, wycieraczki, russian twisty), próbowanie hf, zwis w pozycji początkowej  Tylko na sam początek polecałbym bardziej katowanie podstawy, przez jakieś pół roku, żeby jakoś przyzwyczaić ciało do wysiłku, mięśnie , ścięgna, wszystko w sumie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo,ale lepiej próbować wcześniej pomimo nieudanych prób aż w końcu się uda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katuj podstawy oraz handstand. To musi być twój priorytet. Jak umiesz hs to wszystko przyjdzie ci łatwiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pytanie zostało rozwiązane, lub wyjaśnione. - Temat zostaje zamknięty.

Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...