Skocz do zawartości
Skrobot

[ROZWIĄZANY] Kilka podstawowych pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Siema mam do Was kilka pytan ktore od dawna mnie męczą i nie daą mi spokoju ! Może trochę o mnie : Jestem ektomorfikiem który trenuje ..trenował na siłowni okolo 7 miesięcy .zwątpiłem ze względu na to że brakuje mi diety .. Postanowile zaczac sw.. bez jakiejkolwiek diety. Moze nie urosne ale chce sobie udowodnic ze potrafie wykonac mu , flage itp ... Jezeli to mi się uda to kto wie? moze naprawde wyjdzie z tego cos wiecej niz tylko udowodnienie sobie czegoś ale coś więcej ... ( mam na myśli rożne spotkania na turniejach , rywalizacja z innymi oraz rożne inne ciekawe konkurencje w sw.)

PYTANIA

1. Jaki przedział powtórzeń polecacie na budowanie siły oraz hipertrofi czyli mięśni? na wytrzymałości mi nie zależy!.

2. Jaki typ treningu polecacie najbardziej? FBW , SPLIT , PUSH PULL?

3. Od nauki jakich technik zacząć najlepiej? bo chce zacząć od razu żeby potem mieć łatwiej

4. Czy trening 5 x na tydzień jest ok? nie ma mowy o ,,przetrenowaniu''?

5. Czy jak będę starał się coś tam białka zjeść na dzień ale nie będę przekraczaal zapotrzebowania to będzie to jakiś bodziec dla mięśnia żeby rosnąc?

6. Jakie mięśnie pracują najbardziej w tych technikach? ; HF, BL,FL,MU,HS !??

7. Czy może znacie jakiegoś zawodnika sw który ćwiczy sam sw .. nie łączy go z siłownia? bo powiem szczerze ze taka osoba mnie by najbardziej motywowała do działania.. ze się da.!? Na razie myślę ze to tyle ! chciałem wszystkich pozdrowić i życzyć powodzenia . Czekam na odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to nadal ćwiczysz na siłę (wkforum wita)  

1. Ja robię tyle aby zrobic w następnej serii o 1-2 powtórzenia więcej,no i mam mięśnie.

2. FBW początek później dzielony

3. MU/Flaga/FL i BL/Plancze te dajesz na początek

4. Ja ćwiczyłem 6x )))

5. Nadwyżka kaloryczna=mięśnie. Białko celujesz w 1.5-2g na kilogram masy ciała

6. Barki/Brzuch/Tric/Klatka/skośne i proste brzucha.prostownik

7. Jest pełno ale to pełno takich osób ..

Wystarczy aby chcieć poszukać a nie czekać na gotowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Człowieku , zachowujesz sie dziwnie ..ale nie drążmy tematu.. a zapomniałem dodać.. to c zbudowałeś sw nie przenos to siłowni .. bo to ze masz słaba klata to nie wina tego ze w sw nie wyrobiłeś a wina tego ze masz bardzo chujowy  gen do klatki. I pamiętaj.. nie łącz sw i siłki bo ci się to nie opłaca wcale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sam się pytał jak połączyć.. XD geny.. Spartan napisał to i już wiesz?XD nic mi nie da? Masz racje bo nawet tak nie łączę.. Na siłowni aby nogi a klatka aby mały dodatek.. Jak ktoś źle będzie łączyć to i nic nie da.. Także nowo jak nic nie wiesz to nie uważam ze to jest złe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kazdy ogarnięty wie ze niektórzy maja słabszą partia.. klata, łapki, czy nawet nogi. Ty słabsza masz klatę i nic tego nie zmieni. Obejrzyj sobie filmy pawla groma , on zrobił zajebisty progres a klata jest malusia w przeciwieństwie do łapek czy pleców .  , nic z tym nie zrobisz. Jesli chcesz być w czymś naprawdę dobry to musisz zdecydować co chcesz robić. Nie polecam łączyć nawet w najlepszy sposób jedno z drugim bo to się nie układa. Po prostu polecam albo trenować na siłowni albo w sw. I na przykład rozpisać sobie plan z naciskiem na klatę .. nie mysl ze sie jakoś mądruje bo to jest moj temat z pytaniai ale niw mialwm szansy odpowedziec na twoje pytanie nawk wiec postanowiłem teraz tutaj przy okazji ic pomoc. A tak poza tym to nie jest nawet tak zle z ta klata. Mysle ze nie ma sensu katowac sie wyciskaniami ,dojeb do pompek kilogramów i będzie petarda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jakoś wydaje mi się, że "mądrujesz"...  Każdy ma inny cel w cwiczeniach.. Nogi chce miec lepiej docięte więc siłownia. Na treningu SW Klatka słabo u mnie pracuje, dokładam siłownie. Sporo osób łączy siłkę i SW i co ? Na dobre im to wychodzi ... Także nie pisz, że nie warto bo każdy ma inny pogląd na swoją sylwetkę. Trening z naciskiem na klatkę hmm jak ćwiczyłem to robiłem samą klatkę przez półtora do dwóch godzin, później aby czuć ją przez chwilę, także no, będę dalej ćwiczył  Wiem coś o tych słabszych partiach,bo trochę oglądam i czytam... Od dawna wiedziałem, że mam słabe predyspozycje co do klatki,dlatego dokładam siłownię, żeby pracowały różnie włókna mięśniowe... :) Napisałem tam "nie :)" ponieważ nie lubię osób, którym ciężko coś samemu poszukać. Gdzie wystarczy wpisać na yt.com "Street Workout" i masz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pytanie zostało rozwiązane, lub wyjaśnione. - Temat zostaje zamknięty.

Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Chyleek
      Siemanko. Mam do Was pytanie co do zamiany cwiczeń. Codziennie dojeżdzam do szkoły ok. 1,5h. Jak przyjeżdżam do domu to jest już późno, poza tym lekcje itp. nie pozwalają mi ćwiczyć na powietrzu. Zacząłem przygode z SW z tym planem od Was.
      Moje pytanie jest następujące: Chciałbym zacząć trenować w domu, lecz nie mam drążka. Posiadam sztangę i obciążenie. Czy więc te cwiczenia które wykonywałem na drążku(w wakacje była to belka pod wiatą ;D ) mógłbym zastąpić takimi, które mógłbym wykonać ze sztangą, reszta pozostaje bez zmian. Np. Podciąganie nachywtem---->wiosłowanie
      Podciąganie podchwytem -------> uginanie przedramion ze sztangą
    • Przez giko12
      Witam !
       Z tego powodu, ze nie mogę ćwiczyć na siłowni - problemy z kręgosłupem to od pewnego czasu zacząłem tyrać na drążku  
      Mam pytanie:
      Czy z bicepsem 32 - 33 cm opłaca mi się rzeźbić?
      W sw jest mi ciężko zrobić masę mięśniową - przytyć. Czy mój biceps oraz brzuch nie będzie wyglądał jak typowego chuderlaka?
      Czy będzie wyglądał dosyć przystępnie. Warze około 68 kilogramów, wzrost około 181 cm.
    • Przez patryk11995
      kto mi powie jak mam cwiczyc po 3 miesiecznym planie dla poczatkujących i po planie dla zaawansowanych ? chcialbym juz zacząc troche pod techniki ale nie wiem jak ? czy katowac jedną technike czy pare oczywiscie zeby nie zaniedbac nóg i klaty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...