Skocz do zawartości
„Dziś zrób coś, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to, czego inni pragną” ×

Dziennik NasU vol2


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Po bardzo długiej przerwie wracam do treningów. Dosyć długa przerwa była  w trenowaniu bo aż kilka miesięcy.

Diety nie będę rozpisywał bo praktycznie jej nie ma Staram się jeść sporo i zdrowo.

Nastawienie mocniejsze i bojowe od jutra wracam na salę i tak będzie wyglądało moje pierwsze 6 tygodni:

 

Poniedziałek, środa, piątek FBW:

 

Pompki szeroko: 10/12/14

Pompki diamentowe: 10/12/14

Podciąganie nóg do kąta prostego: 10/10/12

Podciąganie kolan do klatki: 10/10/12

Podciąganie szeroko nachwytem: 3/3/3

Krótkie pompki: 20/20/20

Pompki z rękami przy biodrach: 10/12/12

Zwis na jednej ręce: 6s/8s/8s

 

Po treningu 20 minut na rowerze stacjonarnym.

 

Wtorek, czwartek -- TabaTa 4 minuty

Niedziela skakanka

  • Lubię to 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

Witam   Po bardzo długiej przerwie wracam do treningów. Dosyć długa przerwa była  w trenowaniu bo aż kilka miesięcy. Diety nie będę rozpisywał bo praktycznie jej nie ma Staram się jeść sporo i zd

WItam   Przerwa była w pisaniu dziennika ale treningi trwają. Czasem czasu za mało żeby odpalić kompa   Czwartkowy trening nóg z rozciąganiem i wiecej aerobowo   Piątkowy trening z zestawem

Dzisiaj piękny dzień przebijanie zakwasów. Pięknie bolały mięsnie na ćwiczeniach:)

Pierwszy tydzień katorgi z zakwasami potem już do przodu: D

Co do tabaty 4 minuty robiąc na maksa mi daje w kość. Nie wyobrażam sobie na początku zrobić kilka pod rząd po 4 minuty i to jeszcze na maksa:)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nasu

Witam

 

Widzę, że na moim dzienniku ostra dyskusja: D

Wracając do dziennika dzisiejszy trening wyglądał następująco:

Rozgrzewka na orbiteku 3 minuty intensywnie.

 

Wyciskanie hantli pod skosem 3x

Wyciskanie sztangi na płasko 3x

Unoszenie nóg do kąta prostego leżąc 3x

Wznosy kolan do klatki wisząc 3x

Pompki diamentowe 3x

Podciąganie szeroko nachwytem 3x

Wyciskanie hantelek siedząc prosto 3x

 

Po siłowni śniadanie jajecznica z 4 jajek:) 2 bułki pełno ziarniste z serem:)

 

Stwierdziłem, że jak chodzę na sale ciężko mi się oprzeć nie przerzucając jakiegoś żelastwa:) robię treningi łączone i myślę ze tak zostanie.

Jedyny błąd, jaki popełniłem dzisiaj to ze poszedłem na siłownię bez śniadania na samej kawie.

Było to zamierzone niestety hehe chciałem zobaczyć jak z waga na czczo:) waga 77KG nie jest źle:)

 

Treningi inaczej troszkę będą wyglądały od rozpisanego planu, bo będą mieszane dwa zestawy teraz mieszane.

 

A:

Wyciskanie hantli leząc na płasko 3x

Pompki diamentowe 3x

Wznosy nóg do konta prostego leząc 3x

Unoszenie kolan do klatki piersiowej wisząc 3x

Podciąganie się szeroko nachwytem 3x

Krótkie pompki 3x

Podciąganie się do karku3x

Zwis na jednej ręce 3x

 

B:

 

Wyciskanie sztangi leząc 3x

Dipsy na poręczach 3x

Plank prosto 3x

Unoszenie kolan do klatki 3x

Podciąganie podchwytem 3x

Krótkie pompki 3x

Unoszenie hantelek siedząc prosto 3x

 

Będzie to program mieszany treningi wiadomo z każdym tygodniem A/B/A B/A/B A/B/A

Myślę ze każdy rozumie tutaj nie ma żadnej filozofii:)

 

 

Trening przy muzyce :

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nasu

Witam

 

Dzisiejszy trening na sali całkiem pozytywnie:)

 

Rowerek stacjonarny 20 minut mieszanym tempem

Ćwiczenia na nogi na rozciąganie ściskanie i rozszerzanie na maszynie.

Kojarzy się głownie z kobiecym ćwiczeniem, ale całkiem fajnie wchodzi:)

Prostowanie nóg siedząc na maszynie.

Potem tylko rozciąganie nóg.

 

Stwierdziłem, że zobaczę jak z moją forma robiąc Frog Stan. Poszło 4x po 15 sekund.

Mina ludzi na siłowni bezcenna: D

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nasu

Witam

 

Dzisiejszy trening całkiem przyjemnie wyszedł. Dalej męczenie się z zakwasami, ale już coraz mniej: D

 

Trening:

 

Rozgrzewka na bieżni 20 minut szybkiego marszu pod nachyleniem 3.5 (Trochę pod górkę:D)

 

Wyciskanie sztangi na płasko 8/10/10    50kg

Dipy na poręczach 8/8/8

Plank 30s/30s/30s

Unoszenie kolan do klatki w zwisie 12/12/12

Podciąganie podchwytem 4/4/4

Krótkie pompki 25/25/30

Wyciskanie Hantli siedząc prosto 8/8/10   14KG

 

Po treningu rozciąganie.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam

 

Przerwa była w pisaniu dziennika ale treningi trwają.

Czasem czasu za mało żeby odpalić kompa

 

Czwartkowy trening nóg z rozciąganiem i wiecej aerobowo

 

Piątkowy trening z zestawem A:

 

Rozgrzewka 5 minut na orbiteku

 

Wyciskanie hantli leząc na płasko 8/8/8 - 24kg

Pompki diamentowe   8/8/10

Wznosy nóg do konta prostego leząc 10/10/12

Unoszenie kolan do klatki piersiowej wisząc 12/12/12

Podciąganie się szeroko nachwytem 3/3/3

Krótkie pompki 25/25/25

Podciąganie się do karku  3/3/3

Zwis na jednej ręce 10s/10s/10s

 

Ciągle słabe plecy i trzeba ćwiczyć nad leprzą forma pleców :/

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W koncu mogę cos napisać w dzienniku i usiąść do kompa

Ten tydzień zaliczam do beznadziejnych jeśli chodzi o treningi. Czasu tak mało że praktycznie ich nie było :(

Jakieś tylko pojedyncze pompki ale to już tak jest jak z pracy do pracy trzeba iść

Nie ma się co użalać tylko od poniedziełku ostro trenować

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Gość nasu
      Przez Gość nasu
      Witam Jest to mój pierwszy taki dziennik.Plan układałem sam. Plan na miesiąc. Dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość. Poniedziałek ( Klatka + Triceps ) Rozciąganie 5 minut 1. Pompki zwykłe -10 2. pompki a nogami na podwyższeniu - 10 3. pompki diamentowe - 10 4. Dipsy na krześle - 10 5. Pike push ups - 10 To jest jeden cykl Przerwa między ćwiczeniami 30 sekund. Przerwa między cyklami 2 minuty. 5 cykli to koniec treningu Wtorek ( ABS ) 30 sekund Mountain Climbers Duble Crunches - 10 Duble tap Twist crunch - 10 30 sekund Mountain Climbers Seated Knee tucks - 10 Flutter kicks - 50 30 sekund Crunch Hold ¦roda ( Plecy + Biceps ) 1. Podciąganie nadchwytem szeroko 3x max 2. Podciąganie szeroko podchwytem 5/5/5 3. Podciąganie podchwytem wąsko 5/5/5 4. Pompki na podwyższonej jednej ręce 3x6 Czwartek ( ABS ) 30 sekund Mountain Climbers Duble Crunches - 10 Duble tap Twist crunch - 10 30 sekund Mountain Climbers Seated Knee tucks - 10 Flutter kicks - 50 30 sekund Crunch Hold Piątek ( Barki + Przedramie ) 1. Pompki z rękami przy biodrach 5/5/6 2. Podciąganie z ręcznikami 5/5/6 3. Zwis na jednej ręce 3x 10s na każdą ręke 4. Pompki na piłce 5/5/6 Codziennie Jazda rowerem czy to do pracy czy w dniu wolnym. Przed układaniem planu sporo poczytałem różnych treningów oglądanie filmików na YT itd. Jest to plan na czerwiec w lipcu modyfikacja ćwicze?. Cel oczywiście lepsza kondycja i więcej siły oraz coraz bardziej widoczne mięśnie
    • Przez Norbi14744
      Plan treningowy 
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      WTOREK: (ABS)
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
       
      Zrobiony dzisiejszy trening 
      Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18 na 16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16 na 16/16/16/15 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s  na 50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s na 40s/45s/45s/45s  Crunch Kicks 18/18/18/18 na 18/18/18/18   Dobry ciezki trening !!  zdj po treningu 
    • Przez angie
      Postanowiłam założyć dziennik ponieważ moja motywacja została gdzieś daleko a teraz bardzo jej potrzebuje  
      Liczę na wsparcie wszystkich forumowiczów! :D 

      Dzisiejszy trening (22.02) jest kontynuacją poprzednich.
      Niestety treningi PD dopiero będą od połowy marca ale lecimy ze SW! )

      Po kilkudniowym regenie mocno ćwiczenia! :D 

      Cardio: 15min  Wspięcia stóp na 1 nogę 25/25 Pozycja początkowa pompek 60s/60s/60s/60s  Wznosy nóg 10/10/10 Plank normal 140s   Plank Boczny 60s/60s Plank odwrotny 40s (Jak na 1-szy raz jest okej wg mnie) Siad przy ścianie 60s  Pompki nierówne 10/10  Rozciąganie standardowo!  Brzuszki 20/20/20 HS ze schodzeniem po ścianie (mam problem jak to liczyć, mógłby ktoś mi pomóc?? xD)  Arch hold 10 powtórzeń po 4s (chyba dobrze napisałam!)
        Brzuszek czuję bardzo ostro! <3  Jeszcze dziś siłownia będą dipy i bieżnia! :D Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...