Jump to content

Dziennik Angie :)


angie
 Share

Recommended Posts

Indywidualne Plany Treningowe

27-02-2015 
Regeneracja (od rana czułam bardzo łydki i ręce oraz plecy po poprzednim dniu)
 
28-02-2015
Wznosy nóg do klatki piersiowej 20/20/20/20
Wznosy wyprostowanych nóg 15/20/25
Skakanka
Plank normal 150s
Podciąganie
Dipy 10/10/12
Przysiady 25/25/25
Wypchnięcia nóg
Plank Boczny 70s/70s
Brzuszki 20/20/30
HS ze schodzeniem po ścianie 
Rozciaganie dziś bardzo! 
Pompki nierówne 12/12
Siad przy ścianie 70s 
Pompki normalne 10/20/10
A więc dziś 3 serie po 10powtórzeń 'modlitewnika' lepiej nie będę pisać kg :P 
 
Jeden problem, straszny ból nadgarstka! Rozgrzewam go ale to nic nie pomaga. 
 
Ogólnie dziś troszkę mocno bo wczoraj odpoczywałam troszkę na zakupach xd  :DJutro basen, siłownia i na placu pobędę Więc odpracuje szybciutko ten jeden dzień! :D
 
Dziś czas aby sie zmierzyć. I zobaczyć efekty! Bo w sile są widoczne ale inne też muszą być.
Miłego week'u!
Link to comment
Share on other sites

Zazwyczaj to jest 1h lub 1,5h jeśli chodzi o siłownię. 
Rozciąganie zawsze jakieś 40-60 min. 
No i dodatkowo to czego nie zrobię na siłowni dokańczam w pokoju. (Staram się dzień przed rozpisać co powinnam zrobić i wracam z zajęć z nastawieniem że zaczynam trening! Później nauka) 
Ale zależy od tego ile mam czasu, czasem rozkładam trening na cały dzień bo na przykład od rana mam wolne a później zajęcia od południa więc jakoś trzeba to pogodzić.  
Wyczerpany temat? ;>

Link to comment
Share on other sites

Można powiedzieć ze jesteś już silniejsza od niektórych chłopaków :D Jak ostatnio byłem w szkole i zobaczyłem chłopaków którzy poszli do klasy mundurowej to stwierdzam że chyba pomylili profile :P

Można powiedzieć? :D Z pewnością jestem :D Jak jestem na siłce to wszyscy wielkie WOoooow robią! :D Ale walczymy dalej  

Pomyłki się zdarzają :D Podszkolą się z pewnością i będzie lepiej  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • Guest nasu
      By Guest nasu
      Witam Jest to mój pierwszy taki dziennik.Plan układałem sam. Plan na miesiąc. Dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość. Poniedziałek ( Klatka + Triceps ) Rozciąganie 5 minut 1. Pompki zwykłe -10 2. pompki a nogami na podwyższeniu - 10 3. pompki diamentowe - 10 4. Dipsy na krześle - 10 5. Pike push ups - 10 To jest jeden cykl Przerwa między ćwiczeniami 30 sekund. Przerwa między cyklami 2 minuty. 5 cykli to koniec treningu Wtorek ( ABS ) 30 sekund Mountain Climbers Duble Crunches - 10 Duble tap Twist crunch - 10 30 sekund Mountain Climbers Seated Knee tucks - 10 Flutter kicks - 50 30 sekund Crunch Hold ¦roda ( Plecy + Biceps ) 1. Podciąganie nadchwytem szeroko 3x max 2. Podciąganie szeroko podchwytem 5/5/5 3. Podciąganie podchwytem wąsko 5/5/5 4. Pompki na podwyższonej jednej ręce 3x6 Czwartek ( ABS ) 30 sekund Mountain Climbers Duble Crunches - 10 Duble tap Twist crunch - 10 30 sekund Mountain Climbers Seated Knee tucks - 10 Flutter kicks - 50 30 sekund Crunch Hold Piątek ( Barki + Przedramie ) 1. Pompki z rękami przy biodrach 5/5/6 2. Podciąganie z ręcznikami 5/5/6 3. Zwis na jednej ręce 3x 10s na każdą ręke 4. Pompki na piłce 5/5/6 Codziennie Jazda rowerem czy to do pracy czy w dniu wolnym. Przed układaniem planu sporo poczytałem różnych treningów oglądanie filmików na YT itd. Jest to plan na czerwiec w lipcu modyfikacja ćwicze?. Cel oczywiście lepsza kondycja i więcej siły oraz coraz bardziej widoczne mięśnie
    • Guest nasu
      By Guest nasu
      Witam
       
      Po bardzo długiej przerwie wracam do treningów. Dosyć długa przerwa była  w trenowaniu bo aż kilka miesięcy.
      Diety nie będę rozpisywał bo praktycznie jej nie ma Staram się jeść sporo i zdrowo.
      Nastawienie mocniejsze i bojowe od jutra wracam na salę i tak będzie wyglądało moje pierwsze 6 tygodni:
       
      Poniedziałek, środa, piątek FBW:
       
      Pompki szeroko: 10/12/14
      Pompki diamentowe: 10/12/14
      Podciąganie nóg do kąta prostego: 10/10/12
      Podciąganie kolan do klatki: 10/10/12
      Podciąganie szeroko nachwytem: 3/3/3
      Krótkie pompki: 20/20/20
      Pompki z rękami przy biodrach: 10/12/12
      Zwis na jednej ręce: 6s/8s/8s
       
      Po treningu 20 minut na rowerze stacjonarnym.
       
      Wtorek, czwartek -- TabaTa 4 minuty
      Niedziela skakanka
    • By Norbi14744
      Plan treningowy 
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      WTOREK: (ABS)
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
       
      Zrobiony dzisiejszy trening 
      Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18 na 16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16 na 16/16/16/15 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s  na 50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s na 40s/45s/45s/45s  Crunch Kicks 18/18/18/18 na 18/18/18/18   Dobry ciezki trening !!  zdj po treningu 
×
×
  • Create New...