Skocz do zawartości
zabrski

początek- dobór ćwiczeń

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ dzisiaj mam dzień nietreningowy to mimo wszystko chciałbym pobiegać i popływać trochę. Teraz o co mi chodzi.. :D

Po bieganiu dobrą opcją jest zrobić shake'a, który podał mi NASU?

:

80g twarogu chudego

80g jogurtu naturalnego

100 ml mleka chudego

Jagody lub banan

czy po prostu zjeść banana przed basenem, ponieważ nie wiem, czy bedzie to dobre dla organizmu przed pływaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zrobił tak:

Godzinę czy też półtora przed zjadł posiłek, a po nawet tego szejka :)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć wszystkim poraz kolejny!

Chciałbym się podzielić swoim jadłospisem oraz planem treningowym.

Zacznę również od tego, że niestety nie zawsze jestem wstanie utrzymać dane posiłki, ponieważ jeszcze na utrzymaniu rodziców itd.

tak więc:

POSIŁEK I ( około godziny 11-00):

-szklanka płatków owsianych z mlekiem (około 300-400ml)

później dołączam 2 kromki chleba ciemnego z szynką z indyka lub kurczaka

lub

-jajecznica z chlebem ciemnym + szynka z kurczaka lub indyka

POSIŁEK II (około godziny 14-00, 15-00) jest to posiłek przed treningiem

tutaj mam wiele opcji.

- mięso mielone + ryż (lub ziemniaki, ale staram się rzadko jeść) + warzywa

lub

- tuńczyk z puszki + ryż + jajko na twardo

lub

- pierś z kurczaka + ryż (lub ziemniaki, ale staram się rzadko jeść) + warzywa

POSIŁEK III ( posiłek po treningu )

-makaron + rodzynki + banan + twaróg

lub

- shake: twaróg, jogurt naturalny, mleko półtłuste, banan

- później pasta jajeczna z tuńczykiem

lub

Jeżeli przed treningiem jadłem makaron z rodzinkami i bananen oraz twarogiem to po treningu ryż + tunczyk + jajka + warzywa (pomidor, ogórek, papryka)

POSIŁEK IV (około godziny 21-30):

- twaróg + łyżeczka konfitury owoców leśnych lub konfitury z truskawek

Shake'a staram się zawsze pić w dni kiedy biegam

Jeśli chodzi o plan treningowy (robię ten, który został podany na samym początku już)

Od razu mam pytanie do dwóch ćwiczeń jeśli chodzi o brzuch... jakim innym ćwiczeniem mogę zastąpić L-sit'a i jeśli chodzi o ćwiczenie "wycieraczki",

robie to po prostu czasowo x3. Seria pierwsza około 30sekund, druga 45 sekund, trzecia 1 min

Tak więc zaczynam od WTORKU.. sam trening

ŚRODA: dzień wolny od treningu, ale biegam około 6 km dodatkowo basen i ABS

CZWARTEK: sam trening

PIĄTEK: wolny od treningu, ale dodatkowo ćwiczę na worku treningowym + bieganie

SOBOTA I NIEDZIELA tylko trening

PONIEDZIAŁEK : wolny od treningu, ale dodatkowo ćwicze na worku treningowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póżno coś te pierwsze śniadanie .. :D

Daj je po wstaniu,wtedy nasz organizm potrzebuje najwięcej energii aby uzupełnić braki po nocy.

Powinno się jadać śniadanie do godziny po wstaniu :)

 

Teraz kwestia tego czy pokryje to Twoje dzienne zapotrzebowanie.

Jeżeli tak to spoko,zależy od Ciebie czym będziesz się ładował.

Nie przesadzaj z ilością twarogu,bym się ograniczył do 200g dziennie :)

Często dzieje się tak,że zalega na żołądku.

 

"ŚRODA: dzień wolny od treningu, ale biegam około 6 km dodatkowo basen i ABS"

Czyli jednak masz trening brzucha .. :)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak późno śniadanie bo też trochę późno teraz wstaje :D

no w sumie zgadza się z tą srodą, trening brzucha mam, ale kompletnie inne ćwiczenia niż te co robię we wtorek i niedzielę,

konkretnie to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aby uróżnorodnić moją diętę, czy dobrym rozwiązaniem po treningu byłby posiłek makaron z twarogiem i bakaliami + 0,5 banana z tego względu, że od razu po treningu jadłem całego a około godziny 22.00 jajka na twardo z tuńczykiem ? ponieważ posiłek potreningowy jem okolo 20.00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pewnie, że możesz. :) Ile jesz jajek o tej 22? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posiłek przed treningiem porada:

 

pierś z kurczaka + kuskus... co mógłbym do tego dorzucić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jeżeli zależy Ci też na zdrowym odżywianiu, to wywal z jadłospisu kaszę kuskus. Jest ona bardzo przetworzona. Lepiej kaszę gryczaną, lub jaglaną. Do tego możesz zjeść surówkę z buraczków, to będzie większa pompa na treningu. :)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema :) niedawno sknczyłem czytać jak dla mnie dobrą książkę "Skazanego na trening". Zastanawia mnie jakie Wy macie zdanie na temat ilości dni treningowych w ciągu całego tygodnia, ilość przerw do regeneracji mięśni przed następnym treningiem itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem zmienić nieco mój plan treningowy i chciałbym się też nim podzielić i "usłyszeć" opinie na ten temat :)

Jeżeli chodzi o konkretne ćwiczenia na poszczególne dni... Zebrałem nieco inf. z książki skazanego i wcześniejszego treningu i wypisze wszystkie możliwe warianty na dany dzień, lecz dobierał je będę w taki sposób: od 3 do max 5 ćwiczeń, od 2 serii do max 3, aby urozmaicić treningi.. myśle, że dobry pomysł

Tak więc:

 

PONIEDZIAŁEK: Biceps, Plecy, Nogi

 

BICEPS PLECY:

-podciąganie nachwytem szeroko

-podciąganie nachtywem wąsko

-podciąganie podchwytem wąsko

-podciąganie do poziomu

-podciąganie z wykorzystaniem ręcznika

 

NOGI:

-przysiad na jednej nodze

-wykroki

-martwe skoki

-przysiady

-przysiady wąskie

 

ŚRODA: Klatka, Triceps, Barki, Brzuch  +++ BASEN po treningu

-pompki

-dipy

-pompki na piłce (pierw jedna ręka, potem druga)

-pompki szerokie

-pompki diamentowe

-pompki muai-thai

-pike push-up

-pompki z dźwignią

-pompki skośne (nogi na podwyższeniu)

-pompki z klaśnięciem

 

BRZUCH:

-wznosy nóg w zwisie

-unoszenie nóg leżąc

-podwijanie kolan siedząc

-wycieraczki

 

PIĄTEK: Plecy, Biceps, Nogi

 

SOBOTA: Bieganie +++ Worek Treningowy +++ Brzuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygląda przyzwoicie. Musisz na nim trochę poćwiczyć i będziesz wiedział co pozmieniać. Poleciłbym Ci zamienić nachwyt wąski i szeroki, kiedy robisz biceps na podchwyt wąski i szeroki. i zdecydowanie dołożyć ćwiczeń do treningu brzucha. Pozdro 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ogólnie może być, ale nie zajedziesz się przy takiej ilości pompek? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, ponieważ tak jak napisałem... są to tylko wszystkie możliwe warianty i wlasnie z nich bede wybieral max 5 ćwiczeń na dany dzień, a podczas następnego treningu wybiorę znów inne rodzaje ćwiczeń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no fajny pomysl. :) Podciąganie do poziomu to incline pull ups? ;)

Tak dokładnie, o to ćwiczenie mi chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem smuszony ćwiczyć czasami prędzej, około 14.00 i mam pytanie o posiłek przed treningiem (drugi posiłek w ciągu dnia).. rano jem zawsze płatki owsiane, a co lepsze przed treningiem ryż z jabłkiem i rodzynkami, czy tuńczyk z ryżem?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bierz tuńczyk z ryżem. :)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...