Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez YoMen
      1. Wiek; - 18, za pół roku 19
      2. Waga; - 72
      3. Wzrost; - 193
      4. Maksymalna ilość pompek; - 28
      5. Maksymalna ilość dipsów; - Brak możliwości robienia klasycznych dipów, mogę zamiast tego przykładowo robić szwedzkie
      6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Brak możliwości ćwiczenia z drążkiem
      7. Maksymalna ilość przysiadów; - 47
      8. Maksymalna ilość brzuszków; - 31
      9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - 4 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek, sobota/niedziela
      10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Głównie górne partie ciała
      11. Jaki jest Twój cel; - Przede wszystkim MASA, tak do 85kg chociażby, a także nauka handstandu (przy ścianie umiem dość długo, bez niej czasami wyjdzie parę sekund, lecz po chwili padam ?
      12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - Poniżej
      13. Dodatkowe informacje ode mnie - Posiadam hantle, ławkę prostą z możliwością regulacji oraz modlitewnikiem, sztangę prostą oraz gryf mocno łamany (oczywiście + obciążenie) oraz jakąś ławkę skośną do robienia brzuszków (zdjęcie niżej),  aczkolwiek nie wiem, czy lepiej robić na niej, czy klasycznie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...