Skocz do zawartości
MedeiS

Wytrzymałość:/

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko. Na teście siłowym że tak powiem jestem w stanie zrobić dużo podciągnięć, pompek, dipsów ale w ćwiczeniach codziennych nie mam siły zrobić do końca serii. A plan nie jest wymagający, czy mam jeszcze zmniejszyć ilość powtórzeń?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak

Ja zawsze sobie układami plan tak ze koniec końców nie jestem w stanie bez spalenia serii zrobić treningu. Oczywiście nie ze nie zrobię 50% serii ale tak 2-3 na koniec. I ćwiczeń tak długo aż plan planuje. Proste logiczne i skuteczne - przynajmniej jak dla mnie. Skoro brak Ci wytrzymaloscj to mozesz spróbować mojego schematu :-) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema, podaj przykładowe powtórzenia do jakiegoś ćwiczenia :) A jakies cardio robisz? :)

​Plecy + biceps

 

(PLECY+BICEPS)
Podciąganie nachwytem szeroko
7/7/9
Krótkie pompki z rękoma wąsko
20/30/30
Podciąganie podchwytem zamkniętym
8/8/10
Pompki z jedną ręką na podwyższeniu
10/12/14      ------------------------------------> nie jestem w stanie zrobic :/
Podciąganie nachwytem
8/8/10
--------------------------------> tutaj też ostatnia nie idzie

 

A jestem w stanie podciągnąć się siłowo ~ 18 razy :/

Tak samo jest z ćwiczeniami na barki.

Biegam i do znaczne odległości :P

Chyba zacznę tego rodzaju plan http://workoutathletes.com/topic/2430-początek-dobór-ćwiczeń/

Ale myślałem że mam wystarczający siły żeby robić plan ułożony pode mnie.

Edytowane przez MedeiS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki z jedną ręką na podwyższeniu to w ogóle nie możesz zrobić czy tylko ostatniej serii? 

Ile zrobisz normalnych pompek??

Te 18 podciągnięć to nachwytem?

Te ostatnie podciągnięcia nachwytem tyle samo powtórzeń co wcześniej podchwytem, może cię wymęczyć jeśli masz wytrzymałość małą. Dodaj sobie Australijskie podciągnięcia z wysokimi powtórzeniami, powinno pomóc. 

Możesz także poprosić o plan,

Pozdrawiam
 

Edytowane przez Gralu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki z jedną ręką na podwyższeniu to w ogóle nie możesz zrobić czy tylko ostatniej serii? 

Ile zrobisz normalnych pompek??

Te 18 podciągnięć to nachwytem?

Te ostatnie podciągnięcia nachwytem tyle samo powtórzeń co wcześniej podchwytem, może cię wymęczyć jeśli masz wytrzymałość małą. Dodaj sobie Australijskie podciągnięcia z wysokimi powtórzeniami, powinno pomóc. 

Możesz także poprosić o plan,

Pozdrawiam
 

​Z ostatnią serią jest duży problem.

18 nachwytem i to czystych bez żadnych wymachów itp. :P pompki ~40-45

Gdzie mam poprosić o profesjonalny plan? http://workoutathletes.com/forum/80-plany-treningowy/  Lepiej by było jeśli ktoś doświadczony ułożył by mi plan z naciskiem na wytrzymałość, bo nie chce robić czegoś żle i uczyć się złych nawyków bo póżniej ciężko się przestawić, jak to się mówi lepiej mniej a dokładniej :D

Edytowane przez MedeiS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Więc skorzystaj z planu ułożonego przez naszych doświadczonych trenerów i za jakiś czas daj znać jak z progresem. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...