Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Serwis WorkoutAthletes.com oferuje DARMOWE Profesjonalne Plany Treningowe do Street Workout i Kalisteniki.

PROMOCJA TRWA DO 31.10.2018r.

Dlaczego my?

- Nasze plany są układane przez wykwalifikowanych trenerów z wieloletnim doświadczeniem 

- Układamy indywidualne plany treningowe do Street Workoutu i Kalisteniki

- Jako jedyni w sieci układamy plany za dofinansowanie serwisu // Aktualnie na czas promocji za reklamę!

- Ułożyliśmy już ponad 5 000 planów treningowych

- Każde ćwiczenie ma filmik podglądowy 

- Mamy samych zadowolonych klientów

- Dodatkowo oferujemy diety

 

UWAGA: W celu złożenia podania wymagane jest posiadanie konta. Zarejestruj się.

1. Plany treningowe są dla osób, które dofinansowały nasz serwis w wysokości 50zł i tym samym należą do grupy VIP na okres 30 dni.

PROMOCJA!

Aby otrzymać promocyjny plan treningowy należy zareklamować nasz serwis w 3 dowolnych miejscach.

Np. Facebook, Wykop, Twitter, Forum Gazeta.pl, Forum o2.pl, Forum Interia.pl, Forum Onet.pl, czy inne fora itp.

Reklamując nasze forum wymagamy napisania jednej z kilku regułek:

Cytat

Zapraszam na www.Plany.WorkoutAthletes.com - portal oferuje darmowy plan treningowy do Street Workoutu i Kalisteniki.

Cytat

Polecam serwis www.Plany.WorkoutAthletes.com - darmowe plany treningowe do Street Workoutu i Kalisteniki.

Cytat

Zachęcam do skorzystania z darmowych planów treningowych pod Street Workout i Kalistenike - www.Plany.WorkoutAthletes.com

 

2. Następnie w tym dziale załóż nowy temat (LINK) Wpisz nazwę tematu (np. Plan dla: XXX) i w treści dodaj uzupełniony szablon:

Spoiler

Moje parametry:
Wzrost: 
Waga:
Max podciągnięć:
Max pompek:
Max dipów:
Max przysiadów:
Wypełnij formularz swoimi parametrami.

Plan Treningowy: 
- Kalistenika - plan z wykorzystaniem elementów czysto kalistenicznych, sprawdzi się jako baza do SW.
Street Workout  - plan z ćwiczeniami pod elementy Street Workoutu.
Pełny plan treningowy - zawiera trening kalisteniczny i Street Workout.
Wybierz plan treningowy, na którym Ci zależy.

Partie mięśniowe:
-Klatka+Triceps
-ABS
-Plecy+Biceps
-Barki+Przedramię
-Uda+łydki
-Ogólny
Wybierz partie mięśniowe, które chcesz umieścić w planie. 

Dni treningowe: 
-Poniedziałek
-Wtorek
-Środa
-Czwartek
-Piątek
-Sobota
-Niedziela
Wybierz dni, w których możesz ćwiczyć SW.

Reklama:

Wklej linki do miejsc gdzie zamieściłeś naszą reklamę. Nie martw się o prywatność, dostęp do Twojego podania masz tylko Ty i nasz Trener. 

 

3. Gotowy plan wstawimy do Twojego tematu z podaniem.

UWAGA!!

Podania bez linków do reklam nie będą brane pod uwagę.

 

UWAGI

  1. Plany są układane przez wykwalifikowanych trenerów z uprawnieniami.
  2. Plany są układane po weryfikacji rangi/reklamy.
  3. Czas oczekiwania na plan po pozytywnej weryfikacji podania wynosi 24h. 
  4. Plan treningowy wystarczy na okres 2 miesięcy, po tym czasie zalecamy zmianę planu. 
  5. Zrób zdjęcia przed i po 2 miesiącach treningów naszym planem, a kolejny plan treningowy otrzymasz gratis. 
  6. Załóż dziennik treningowy, a na bieżąco będziemy obserwować Twoje wyniki, otrzymasz wsparcie i pomoc w treningach.
  7. Serwis WorkoutAthletes.com i Trenerzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń. 
  • Lubię to 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Jack Carver
      Cześć  Proszę o plan treningowy.
       
      Moje parametry:
      Wzrost: 190 cm
      Waga: 78 kg
      Max podciągnięć: 19 nachwytem
      Max pompek: 35
      Max dipów: ok. 20
      Potrafię takie ćwiczenia jak wymyk, muscle up, "taboret", niestety nie potrafię stać na rękach ani się do niego wybić

      Plan Treningowy: 
      Pełny plan (SW+kalistenika), zależy mi na opanowaniu back levera i front levera (fronta potrafię z 1 nogą chwilę, z backiem przy powolnym opuszczaniu sie w pewnym momencie tracę siłę i lecę w dół). Fajnie by było też doszlifować muscle upa ponieważ potrafię go wykonać jedynie z dość sporym kippingiem, czysto siłowo jedynie na 1 rękę.

      Partie mięśniowe:
      Wszystkie partie oprócz nóg które mam już dość mocne i ćwiczę je zimą na siłowni.

      Dni treningowe: 
      -Poniedziałek
      -Środa
      -Piątek
      -Sobota
       
      Reklama:
      Wrzucone skriny w załącznikach



×