Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Mój dziennik treningowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpięty post:

Dobra układamy plan treningowy 😄

 

PONIEDZIAŁEK - Prowadzenie zajęć w liceum + trening dynamiki i statyki 

Tutaj bywa różnie w zależności od dnia i ekipy z którą trenuję więc tu będę raczej dopiero pisał co robiłem. 

 

WTOREK - Prowadzenie zajęć w siłowni + trening bazy z ciężarami 

Przeważnie na każdym treningu wykonuje takie ćwiczenia:

1. Dipsy z obciążeniem +32kg 5x5

2. Klatka na ławeczce płaskiej +80kg 5x5

3. Podciąganie nachwytem szeroko +12kg 5x5

4. Podciąganie podchwytem na szerokość barków  +12kg 5x5

5. Plus różne elementy które będę opisywał jakie wykonuje i po ile. 


ŚRODA - Prowadzenie zajęć w liceum + trening dynamiki i statyki 

To samo co w poniedziałek. 


CZWARTEK - Prowadzenie zajęć w siłowni + trening bazy z ciężarami 

To samo co we wtorek. 


PIĄTEK - Prowadzenie zajęć w studio Pole Dance + odpoczynek 

Tutaj raczej nie mam jak zrobic swojego treningu więc jest przeznaczony na odpoczynek. 


SOBOTA - Trening grupowy + dynamika /lub\ trening samemu - baza + statyka  /lub\  odpoczynek

Na weekendzie to zależy od wielu czynników ale też będę dopiero opisywał co robiłem, bo z planowaniem jest różnie. 😄

 

NIEDZIELA - Trening grupowy + dynamika /lub\ trening samemu - baza + statyka  /lub\ odpoczynek

To samo co w sobotę. 

 

Więc mniej więcej tak wygląda mój rozkład tygodniowy treningowy, po każdym treningu będę opisywał co robiłem po ile i jak. 🙂

Suple które aktualnie używam to kreatyna CM3, Ashwagandha z treca, białko z IHS. 

Aktualnie wzrost 186cm; waga 88,5 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozostałe posty:
TRENER

Dziś ćwicze podciaganie, pompki i techniki Street Workout. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś pierwszy trening MuayThai/K1 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś pierwszy trening MuayThai/K1 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

¦wietnie, tylko nie wpuścili nas, bo od razu z góry trzeba zapłacić kasę. ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś ostatni dzie? ¦wiąt, tłuszczu się nazbierało, czas na redukcję. ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Szybki trening ogólnościowy zrobiony. ;] Dziś zabawa z Front Lever i Back Lever.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś dzie? wolny. ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Muszę sobie zmienić plan treningowy, na mocniejszy. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Na siłce też. ;] ćwiczę na przemian. Raz siłka, raz trening Street Workoutu. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś dla odmiany trening Klata+Biceps+ABS ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Tak jak na piątek przystało. ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Trening Klata+Biceps zrobiony. ;] Teraz jem ryż, a za 20 minut zjem ziemniaczki, marchewka, 3 kawałki udka i schabowy. ;] Przez ten miesiąc spróbuję jeszcze podrosnąć. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadzam się. ;D Do wakacji jeszcze trochę czasu jest, więc myślę że coś urośnie. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No no musimy Cisnąć panowie ;d !! Jak planujecie urosnąć ? Ja to z 37 w bicu chciałbym wymarzone 40 !! jej łapa to już by był taka sztywna w przedramieniu 35 jej...:) Ale myślę że wylane poty nie pójdą na marne ;) życzę zdrówka i wytrwałości , rośnijcie duzi ;D !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

40 w łapce, to już jest konkret. ;] Trzeba ćwiczyć, żeby być dużym. Dziś są takie czasy, że dobrze być największym. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Na starcie odpadają Ci, którzy nie ćwiczą. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

A zobacz, kiedyś chłopy, nic nie ćwiczyli, nic nie brali a jak wyglądali. ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dynloth
      Siemanko, w tym temacie specjalnie dla Was przygotuję zbiór wszystkich tematów, które zawierają cenną wiedzę w poszczególnych dziedzinach. Będę to robił etapami, ponieważ przewertowanie ponad 2000 tematów z pewnością zajmie mi troszkę czasu. Więc proszę o cierpliwość. 🙂
       
      Polecane tematy:
      Street Workout w zimę  - Jak z trenowaniem w zimę?  Jak ważny jest dla Ciebie sen? - Ile godzin powinno się spać?  Odciski  - Wszystko o odciskach. Choroba Street Workout  - Z tymi aspektami SW musisz się pogodzić.  Wady Street Workoutu - Jakie wady ma SW? Techniki dla początkujących - 10 technik na początek przygody ze Street Workoutem. Street Workout i Siłownia  - Przykładowy plan połączenia tych sportów przez naszego Użytkownika.  Zakwasy - Co i jak? Street Workoutem, a Kalisteniką - Jaka jest różnica między tymi sportami?  Ból przedramienia - Jak sobie z nim poradzić?  Rozciąganie po treningu - Jak dobrze się rozciągać po treningu? Ćwiczenia pod planch - Ćwiczenia wspomagające naukę plancha.   Trening Armstronga - Czyli jak zwiększyć ilość powtórzeń w ćwiczeniach.  Trening na ręcznikach - Co i jak?  Trening na skakance - Trening cardio. Trening Navy Seals - System treningowy zawodowców.  30 minutowy trening ABS - Autorski system treningowy mięśni brzucha.  6 minutowy trening brzucha - Trening brzucha by Frank Medrano. Oddychanie podczas wykonywania ćwiczeń  - Wstrzymywać oddech przy wysiłku, czy wręcz przeciwnie?  Street Workout Cytaty Motywacyjne - Motywacja w postaci cytatów.  Street Workout - Co to jest?  Dieta na masę beztłuszczową - Czy da się robić masę bez zalewania tłuszczem?  Akcesoria Street Workout - Czyli jakie akcesoria mamy do Street Workoutu Ćwiczenia na odcinek lędźwiowy - Jakie najlepsze? Magnezja - wszystko o magnezji + test ABS - Kilka ciekawych zagadnień dotyczących mięśni brzucha Przetrenowanie w SW - czy jest to możliwe? Wskazówki na bica i trica - rozkminka nad zwiększeniem obwodów.  Dieta i SW - kilka fajnych zagadnień co do diety w SW Ektomorfik, jak jeść?  - wskazówki żywieniowe dla ektomorfika Atlas ćwiczeń - atlas ćwiczeń występujących w SW Okiem Trenera - sprawdź czy poprawnie wykonujesz ćwiczenia.  Kalistenika + Siłownia - jak połączyć? Yerba Mate - Opinie  
      Poradniki dotyczące odżywiania:
       
      Jak OSIĄGNĄĆ wymarzoną sylwetkę i dodać sobie trochę zdrowia?! Odżywianie, a Grupa krwi - A Odżywianie, a grupa krwi - B Odżywianie, a grupa krwi - 0 Odżywianie, a grupa krwi - AB
      Węglowodany w żywieniu Wyliczanie makroskładników - najłatwiejszy sposób! Wyliczanie zapotrzebowania kalorycznego Spalanie kalorii podczas seksu Zalecenie Żywieniowe - Co jeść, a co unikać? Rola pożywienia dla organizmu człowieka Zindywidualizowane Żywienie - Zalety i korzyści
      Produkty Wspomagające Redukcję
      20 przykazań zdrowego odżywiania
      Co pic, by pozbyć się tkanki tłuszczowej?
      Posiłek przed treningiem - kilka informacji.
      Kawa przed treningiem.
      Wskazówki żywieniowe by Trip
       
       
      Poradniki dotyczące treningów:
      Fazy ruchu: koncentryczna, ekscentryczna i izometryczna. 5 mitów dotyczących treningów Dlaczego brak snu niszczy Twoje efekty? 3 zasady dotyczące budowania mięśni Plan treningowy dla początkujących by Quake Jak dobrać powtórzenia? Rozgrzewka - co i jak? Ćwiczenia na mocne nadgarstki Rozciąganie po treningu Street Workout, co to jest? Choroba Street Workout Wady Street Workoutu Techniki dla początkującego Oddychanie podczas ćwiczeń Tworzenie planu treningowego by StillRings Periodyzacja nieliniowa - Wytrych do szczytowej formy Pięć sposobów na wzmocnienie dolnej partii pleców Mocny trening na klatkę piersiowa. Jak dobrać powtórzenia.  
      Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie? Zadaj je w odpowiednim dziale, na pewno szybko Ci odpowiemy. 🙂
      //Aktualizacja dnia: 07.01.2019r
×