Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Mój dziennik treningowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś ćwicze podciaganie, pompki i techniki Street Workout. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś pierwszy trening MuayThai/K1 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś pierwszy trening MuayThai/K1 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

¦wietnie, tylko nie wpuścili nas, bo od razu z góry trzeba zapłacić kasę. ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś ostatni dzie? ¦wiąt, tłuszczu się nazbierało, czas na redukcję. ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Szybki trening ogólnościowy zrobiony. ;] Dziś zabawa z Front Lever i Back Lever.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś dzie? wolny. ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Muszę sobie zmienić plan treningowy, na mocniejszy. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Na siłce też. ;] ćwiczę na przemian. Raz siłka, raz trening Street Workoutu. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziś dla odmiany trening Klata+Biceps+ABS ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Tak jak na piątek przystało. ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Trening Klata+Biceps zrobiony. ;] Teraz jem ryż, a za 20 minut zjem ziemniaczki, marchewka, 3 kawałki udka i schabowy. ;] Przez ten miesiąc spróbuję jeszcze podrosnąć. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadzam się. ;D Do wakacji jeszcze trochę czasu jest, więc myślę że coś urośnie. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No no musimy Cisnąć panowie ;d !! Jak planujecie urosnąć ? Ja to z 37 w bicu chciałbym wymarzone 40 !! jej łapa to już by był taka sztywna w przedramieniu 35 jej...:) Ale myślę że wylane poty nie pójdą na marne ;) życzę zdrówka i wytrwałości , rośnijcie duzi ;D !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

40 w łapce, to już jest konkret. ;] Trzeba ćwiczyć, żeby być dużym. Dziś są takie czasy, że dobrze być największym. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest ! I pamiętajcie podczas treningu JESTE¦MY WIęKSI NIż WCZORAJ !!! ALE MNIEJSI NIż JUTRO !!! WIęC CI¦NIEMY !!! ;]]]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Na starcie odpadają Ci, którzy nie ćwiczą. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

A zobacz, kiedyś chłopy, nic nie ćwiczyli, nic nie brali a jak wyglądali. ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dynloth
      Siemanko przedstawiam Wam mój dzisiejszy fail.  Niby fajny ale bark mocno boli xd
       
    • Przez Dynloth
      Tutaj będzie fotorelacja z tworzenia placu Street Workout, dla grupy ForTiTudo Street Workout   obecnie Street Workout Radom .
      Jutro dodam zdjęcie, jak wygląda plac na pusto, a potem z każdym nowym elementem. ;]
       
      Aktualizacja (24.08.2015r)
      Jako że fotorelacja została zakończona, to dla zainteresowanych wszystkie zdjęcia i najważniejsze informacje podam w tym temacie. 
      Aktualizacja (21.02.2019r)
      Reupload zdjęć 
       
      Więc tak, początek budowy, goły placyk.

      Tu już wykopane dołki i jedną poręcz postawiona dla przymierzenia. 

       
      Tu już dołki z rurkami zalane betonem. 

      Tak mniej więcej wyglądała pierwsza wersja placu, ale niestety był mały problem. 

      Główny drążek od ciężaru mojej wagi wygiął się na samym środku.  

      Tu wykopany dołek pod rurkę która ma podtrzymywać wygięty drążek i będzie bazą do dalszej rozbudowy. 

      Rurka już przyspawana i zalana betonem, dodatkowo wykopane dołki pod dalszą rozbudowę - małe poręcze i kolejne drążki. 

      A tu właśnie ich przymierzanie. 

      Kolejna duża poręcz prawie zrobiona - zalana betonem tak jak i małe poręcze. 

      Tu już druga wersja placu gotowa, tyle że bez designu. 

      I wersja finalna na 2013 rok. 

       
       
      Aktualnie jest kilka zmian w designie, jak nie zapomnę to zrobię zdjęcie i wrzucę. 
       
      Więc tak koszt całkowity to: 1500zł! Tylko, albo aż.
      W skład ceny wchodzą: Rurki, cement, piach i kruszywo do zaprawy, agrowłóknina pod kruszywem żeby chwasty nam nie wyrastały, kruszywo i koszty spawania z osprzętem.
       
      Doświadczenie: Średnica drążków powinna mieć minimum 3 cm średnicy i najlepiej żeby były grubościenne.  Kruszywo jak nawierzchnia się nie sprawdziło, obecnie mamy piasek kwarcowy, który nie do końca jest dobry, ale na pewno lepszy.  Szerokość rurek 150cm to konieczny minimum.  U nas poręcze są szerokie i węższe, ale tylko dlatego, że były robione beze mnie i zrobili za szeroko, dlatego powstała kolejna poręcz która jest bliżej środkowej i powiem Wam, że fajnie się ćwiczy i na wąskich poręczach i na szerokich.  
       
      Wskazówki: Bezpieczeństwo przede wszystkim, rurki są zalane betonem z kruszywem i kamieniami na głębokości 70cm. A całe dołki były dosyć szerokie, myślę jakieś 60cm. Niektóre drążki są włożone przez dziury do rurek, niektóre mają dospawaną małą rurkę, a niektóre są po dwa drążki, malutka rurka włożona w większą. Najlepszym rozwiązaniem jest zrobienie otworu, włożenie drążka i zaspawanie go. 
      No to chyba z grubsza tyle, plac stoi już jakieś prawie 3 lata i nic się z nim nie dzieje, oprócz lekkiego wygięcia drążka, który jest właśnie za cienki, jakieś 2cm średnicy co jest porażką, bo odciski się robią straszne..
       
      Jak macie jakieś pytania, czy coś to piszcie śmiało. 
      Pozdrawiam,
      Dynloth.
    • Przez Dynloth
      Siemanko, w tym temacie specjalnie dla Was przygotuję zbiór wszystkich tematów, które zawierają cenną wiedzę w poszczególnych dziedzinach. Będę to robił etapami, ponieważ przewertowanie ponad 2000 tematów z pewnością zajmie mi troszkę czasu. Więc proszę o cierpliwość.
       
      Polecane tematy:
      Street Workout w zimę  - Jak z trenowaniem w zimę?  Jak ważny jest dla Ciebie sen? - Ile godzin powinno się spać?  Odciski  - Wszystko o odciskach. Choroba Street Workout  - Z tymi aspektami SW musisz się pogodzić.  Wady Street Workoutu - Jakie wady ma SW? Techniki dla początkujących - 10 technik na początek przygody ze Street Workoutem. Street Workout i Siłownia  - Przykładowy plan połączenia tych sportów przez naszego Użytkownika.  Zakwasy - Co i jak? Street Workoutem, a Kalisteniką - Jaka jest różnica między tymi sportami?  Ból przedramienia - Jak sobie z nim poradzić?  Rozciąganie po treningu - Jak dobrze się rozciągać po treningu? Ćwiczenia pod planch - Ćwiczenia wspomagające naukę plancha.   Trening Armstronga - Czyli jak zwiększyć ilość powtórzeń w ćwiczeniach.  Trening na ręcznikach - Co i jak?  Trening na skakance - Trening cardio. Trening Navy Seals - System treningowy zawodowców.  30 minutowy trening ABS - Autorski system treningowy mięśni brzucha.  6 minutowy trening brzucha - Trening brzucha by Frank Medrano. Oddychanie podczas wykonywania ćwiczeń  - Wstrzymywać oddech przy wysiłku, czy wręcz przeciwnie?  Street Workout Cytaty Motywacyjne - Motywacja w postaci cytatów.  Street Workout - Co to jest?  Dieta na masę beztłuszczową - Czy da się robić masę bez zalewania tłuszczem?  Akcesoria Street Workout - Czyli jakie akcesoria mamy do Street Workoutu Ćwiczenia na odcinek lędźwiowy - Jakie najlepsze? Magnezja - wszystko o magnezji + test ABS - Kilka ciekawych zagadnień dotyczących mięśni brzucha Przetrenowanie w SW - czy jest to możliwe? Wskazówki na bica i trica - rozkminka nad zwiększeniem obwodów.  Dieta i SW - kilka fajnych zagadnień co do diety w SW Ektomorfik, jak jeść?  - wskazówki żywieniowe dla ektomorfika Atlas ćwiczeń - atlas ćwiczeń występujących w SW Okiem Trenera - sprawdź czy poprawnie wykonujesz ćwiczenia.  Kalistenika + Siłownia - jak połączyć? Yerba Mate - Opinie  
      Poradniki dotyczące odżywiania:
       
      Jak OSIĄGNĄĆ wymarzoną sylwetkę i dodać sobie trochę zdrowia?! Odżywianie, a Grupa krwi - A Odżywianie, a grupa krwi - B Odżywianie, a grupa krwi - 0 Odżywianie, a grupa krwi - AB
      Węglowodany w żywieniu Wyliczanie makroskładników - najłatwiejszy sposób! Wyliczanie zapotrzebowania kalorycznego Spalanie kalorii podczas seksu Zalecenie Żywieniowe - Co jeść, a co unikać? Rola pożywienia dla organizmu człowieka Zindywidualizowane Żywienie - Zalety i korzyści
      Produkty Wspomagające Redukcję
      20 przykazań zdrowego odżywiania
      Co pic, by pozbyć się tkanki tłuszczowej?
      Posiłek przed treningiem - kilka informacji.
      Kawa przed treningiem.
      Wskazówki żywieniowe by Trip
       
       
      Poradniki dotyczące treningów:
      Fazy ruchu: koncentryczna, ekscentryczna i izometryczna. 5 mitów dotyczących treningów Dlaczego brak snu niszczy Twoje efekty? 3 zasady dotyczące budowania mięśni Plan treningowy dla początkujących by Quake Jak dobrać powtórzenia? Rozgrzewka - co i jak? Ćwiczenia na mocne nadgarstki Rozciąganie po treningu Street Workout, co to jest? Choroba Street Workout Wady Street Workoutu Techniki dla początkującego Oddychanie podczas ćwiczeń Tworzenie planu treningowego by StillRings Periodyzacja nieliniowa - Wytrych do szczytowej formy Pięć sposobów na wzmocnienie dolnej partii pleców Mocny trening na klatkę piersiowa. Jak dobrać powtórzenia.  
      Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie? Zadaj je w odpowiednim dziale, na pewno szybko Ci odpowiemy.
      //Aktualizacja dnia: 07.01.2019r


×
×
  • Dodaj nową pozycję...