Skocz do zawartości
Dynloth

Trening na ręcznikach

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Trening na ręcznikach

Ostatni wpadłem na ciekawy i praktyczny jak zauważyłem pomysł, a mianowicie podciąganie na ręcznikach.

Jak to robimy?

Wybieramy dwa takie same/podobne ręczniki i przerzucamy przez drążek.

Co to nam da?

Samo podciąganie na ręcznikach wzmacnia uchwyt i przedramię, później biceps i resztę ciała.

Co jeszcze?

Ćwiczenia na ręcznikach są takie same jak na drążku tylko bardziej wygodniejsze. Możemy ćwiczyć dosłownie to samo, z tym, że na ręcznikach bardziej się przygotujemy do drążków.

Jak to działa?

Zwinięte ręczniki są dosyć grube, przez co uchwyt mamy nie zamknięty do końca przez co wzmacnia się razem z przedramieniem. Możemy ćwiczyć BackLever i FrontLever, oraz inne podobne kombinacje.

Czy to możliwe?

Dzięki właśnie takim treningom w ciągu tygodnia poprawiłem swój BackLever z zera do 5s. 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No tak, bo jeden będzie niewygodny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn w sumie niewygodny, ale też dałoby się podciągnąć. Przewiesić ręcznik za drążek, złapać go oburącz i podnosić się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę nie ogarniam jak złożyć te ręczniki, i jak się podciągać, położyć ręczniki na drążku, czy przewiesić jak to napisałeś, i trzymać się końców ręcznika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pamiętajcie aby zrobić sobie po zwisie lub podciąganiu na ręcznikach pompki na palcach 3 x 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ćwiczenie z ogromnym potencjałem lecz mało osób z niego korzysta gdyż słabo targać ze sobą np na plac dwa ręczniki   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to ćwiczenie dodaję do treningu na przedramiona jak ćwiczę w domu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Deryll
      Witam
       
      Jestem nowy na tym forum. Liczę że pomożecie mi ułożyć trening
      Dane
       
      Wiek :30
      Waga 64kg  Bf 16%
      staż: 2 miesiące trening FBW
      Dieta: Trzymam cały czas dietę na masę z portalu po treningu
      Rodzaj treningu: czysta kalistenika
      Pompki max 10-15
      podciąganie max 5
      przysiad max 25-30
       Liczby z ćwiczeń podane na oko
       
      Trening obwodowy (na masę)
       
        Podciąganie australijskie
        Pompki zwykłe
        dipy (te prostsze)
       Wzniosy nóg leżąc
       
       Powtórzenia  6-15  obwody 5-7
       
       
      Trening zainspirowany z internetu .
      1 Nie wiem czy trening obwodowy nadaję się do treningu masy?
       
      2 Jeśli chodzi o podciąganie nie zainstalowałem jeszcze  drążka na suficie, więc mogę robić tylko podciągania australijskie .
       
      Liczę na waszą pomoc z podzieleniem się waszymi postrzeżeniami
    • Przez Dynloth
      HandStand x20 Wymyk x5 ------------ Podciaganie nachwytem szeroko  7 Dipsy na kółkach 8 Dwa ćwiczenia x5 serii ------------ Podciaganie podchywtem  7 Opuszczanie Back Levera 8 (po 4 na stronę i jak najwolniej) Dwa ćwiczenia x5 serii ------------ Brzuszki do pozycji V 14 Wznosy nóg do drążka 10 Dwa ćwiczenia x5 serii ------------ HandStand x20 Wymyk x5      
       
    • Przez ZIPOLA
      W czerwcu 15-16 oraz 29-30 będę w Warszawie na szkoleniu. Ktoś z okolic w tych dniach ma czas na trening? Zaznaczę, że najlepiej by było 15 lub 29 wieczorem   
×
×
  • Dodaj nową pozycję...