Jump to content

[Dziennik] Forcer masuje.


Forcer
 Share

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Masa: Dzie? 4 No dzisiaj wstałem o 12 xD. Ogólnie to nuda była znowu jeepa szlak trafił koło na którym trzyma się pasek zerwało się i od nowa trzeba rozbierać ale trzeba tylko to koło umocować dobrze i będzie śmigać. Trening dosyć dobrze poszedł ale mogło być lepiej. Trening: Z soboty: (Ogólny) Dipsy 3/4/5 Pompki z rękoma szeroko 16/18/20 Brzuszki z nogami w górze 15/15/15 Scyzoryki 20s/20s/25s Podciąganie podchwytem wąsko 6/6/8 Podciąganie nachwytem szeroko 3 - nie szło mi więc odpuściłem. FrogStand 20s/20s/30s Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5/5/5/5/5 - podzieliłem 15/15/15 na 5 bo 15 było ciężko. Przysiady na jednej nodze (lewa i prawa) 8/10/10 Spięcia stóp (np. na schodach) 15/20/25 Jedzonko: Posiłek 1. Płatki owsiane inne niż zawsze bo te fitness z rodzynkami itp. Innych nie było w sklepie -.-. Posiłek 2. 3x stek + 2x kromka chleba + ketchup Posiłek 3.(przed treningiem) Serek Wiejski 1x Posiłek 4. Serek wiejski 1x + 2x kromka chleba. Posiłek 5 - 3x stek + ryż + ogórek 24895880926092632171_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Masa: Dzie? 5 Dzisiaj wstałem o 10 . Trening poszedł hardkorowo. Normalnie przy pompkach z klasnięciem wymiękam a teraz elegancko poszło wszystko. Noi co jeszcze.. aaa zauważyłem ,że jak wezme prysznic to się lepiej czuje i wgl. mam więcej siły na trening :D. Trening: PONIEDZIAłEK: (Klatka+Triceps) Dipsy 3/4/5 Pompki z rękoma szeroko 16/18/20 Pompki diamentowe 14/16/18 Pompki z klaśnięciem 10/12/14 Pompki do rąk (na zmianę, lewa i prawa) 8/8/10 Jedzonko: Posiłek 1 Płatki owsiane mix + mleko Posiłek 2 4x kanapka z serem żółtym i mielonką tyrolską + bułka. Posiłek 3 Ryba + ziemniaki + surówka. Posiłek 4 4x kanapka z serem żółtym i mielonką tyrolską + bułka. Posiłek 5. Jajecznica nie wiem z ilu jaja ponieważ jem ją razem z ojcem ;p + kiełbasa + chleb. Posiłek 6. Może znów ryba zobaczymy ;].

Link to comment
Share on other sites

Masa: Dzie? 6 Wczoraj zapomniałem wstawić więc wstawiam dzisiaj . Trening brzucha poszedł całkiem ,całkiem. Trening: WTOREK: (ABS) Brzuszki z nogami w górze 15/15/15 Scyzoryki 20s/20s/25s Podciąganie zgiętych nóg do klatki piersiowej (na drążku) 15/15/15 Brzuszki na skos 12/12/14 Jedzonko: Posiłek 1. Płatki owsiane + mleko Posiłek 2. - Zapomniałem wybaczcie xD Posiłek 3. - j/w Posiłek 4. - Ziemniaki + sałatka + ryba Posiłek 5 -Jejecznica + cebula + kiełbasa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...