Jump to content

[Dziennik] Forcer masuje.


Forcer
 Share

Recommended Posts

Witam, jakoś mnie coś naszło i postanowiłem ,że założę dziennik. A co tam inni zakładają to i ja założę :D. Wymiary: Wiek: 16 Waga 62 Wzrost: 177 Klata: 95 Biceps: 32 cm Przedramie: 27 Udo: 49 Pas: 76 cm Biodra: 79 cm łydka: 37 Dieta: 1.Rano(zależy kiedy wstanę jak dobrze pójdzie to nawet do 13 śpie xDD) Płatki owsiane + mleko 2.Next(ok. 12:00): Drożdżówka albo coś w tym rodzaju. 3.Przed obiadem(13-14): Steki 4 szt. + 2x bułka/chleb. + Ketchup 4.Obiad (ok. 16:00): Zależy co matka zrobi ale na pewno będzie sporo mięcha i zdrowo :D. 5.Posiłek nr 5 (18-19): Serek Wiejski + Bułka/Chleb + owoc? 6. Kolacja(ok 21): Jajecznica z 4 jaj + Bułka/Chleb. Jakieś porady do diety :D?? Cel?: Moim celem jest waga ok. 75-80kg. I jak najwięcej czystego mięcha :D. Trening: by Dynloth: PONIEDZIAłEK: (Klatka+Triceps) Dipsy 3/4/5 Pompki z rękoma szeroko 16/18/20 Pompki diamentowe 14/16/18 Pompki z klaśnięciem 10/12/14 Pompki do rąk (na zmianę, lewa i prawa) 8/8/10 WTOREK: (ABS) Brzuszki z nogami w górze 15/15/15 Scyzoryki 20s/20s/25s Podciąganie zgiętych nóg do klatki piersiowej (na drążku) 15/15/15 Brzuszki na skos 12/12/14 ¦RODA: (Plecy+Biceps) Podciąganie podchwytem wąsko 6/6/8 Podciąganie nachwytem szeroko 3/4/5 Krótkie pompki, rękoma wąsko przy ciele 30/30/30 Podciąganie nachwytem 6/6/8 Pompki z jedną ręką na piłce 12/14/16 CZWARTEK: (Barki+Przedramię) FrogStand 20s/30s/30s Pompki z rękoma przy biodrach 15/15/15 Pompki z ręką na podwyższeniu (lewa i prawa) 10/10/10 Pompki wojskowe 12/12/14 Pompki w staniu na rękach 3/3/5 PI?TEK: (Uda+łydki) Przysiady na jednej nodze (lewa i prawa) 10/10/10 Spięcia stóp (np. na schodach) 20/20/25 Przysiady z wykrokiem 20/20/25 Kaczy chód 35s./3 Przysiady z wyskokiem 15/15/20 SOBOTA: (Ogólny) Dipsy 3/4/5 Pompki z rękoma szeroko 16/18/20 Brzuszki z nogami w górze 15/15/15 Scyzoryki 20s/20s/25s Podciąganie podchwytem wąsko 6/6/8 Podciąganie nachwytem szeroko 3/4/5 FrogStand 20s/20s/30s Pompki z rękoma przy biodrach 15/15/15 Przysiady na jednej nodze (lewa i prawa) 8/10/10 Spięcia stóp (np. na schodach) 15/20/25 Niedziela: (Aero) Bieganie dystansowe 3x 300m. Sprinty 3x80m. Skakanka 5min. Rower 15min. Ew. Basen 1h lub 2h. Foty: 68947173526175680583_thumb.jpg 51513083122280964686_thumb.jpg To nie jest moja aktualna forma ;]

Link to comment
Share on other sites

Indywidualne Plany Treningowe

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Masa: Dzie? 1 Witam ! Dzisiaj nie poszło jak chciałem miała być jajecznica na kolacje ale nie miałem jajek do tego jakiś ciężki męczący dzie? był i nie miałem siły na trening więc zrobiłem tyle ile dałem rade. Trening: CZWARTEK: (Barki+Przedramię) FrogStand 20s/30s/30s Pompki z rękoma przy biodrach 15/15/15 Pompki z ręką na podwyższeniu (lewa i prawa) 10/10/10 Tyle dałem rade niestety... Jedzonko: Posiłek 1. Płatki owsiane + mleko 09323925515380516337_thumb.jpg Posiłek 2. Rosół 05741284957541679358_thumb.jpg Posiłek 3(obiad). Kotlet mielony + ziemniaki + sałata 85188664658125304493_thumb.jpg Posiłek 4. 4x Stek + ketchup + 2x chleb. Posiłek 5. Kanapki z białym serem 3 szt. Wiem micha też słaba ale obiecuje ,że jutro będzie lepiej ;].

Link to comment
Share on other sites

Masa: Dzie? 2 Dzisiaj treningu nie zrobiłem ,ponieważ cały dzie? byłem zajęty naprawą samochodu ale za to przez cały dzie? robiłem pompki bo był przecież dzie? pompek xDD ! Trening: Przez cały dzie? pompki ;p. Jedzonko: Posiłek 1. 2x drożdzówka + mleko 63707432287649140249_thumb.jpg Posiłek 2. 4x Stek + ketchup 37370103524756569802_thumb.jpg Posiłek 3. 2x talerz rosołu Posiłek 4. Mielony + ketchup + 2x bułka Posiłek 5. Jajecznica z 4 jaj ze stekiem. Coś na poprawę humoru :

Link to comment
Share on other sites

Masa: Dzie? 3 Dzie? jak dzie? jakiś zmęczony jestem po tej naprawie samochodu i bez sił zaraz idę w kime chyba :D. Trening: Aktualnie nic nie robiłem ale może dzisiaj zrobie ten trening jak nie to zrobię go jutro bo aerobów na masie nie będę pykać ;]. Jedzonko: Posiłek 1. 4x kanapka z białym serem. Posiłek 2. Talerz rosołu. Posiłek 3. Kluski z serem. Posiłek 4. - 4x stek + ketchup + 2x kromka chleba Posiłek 5 - Kurczaki z grilla

Link to comment
Share on other sites

Ja bym dodał 2h przed treningiem ryż i po np hmmm kurczak+makaron+owoc, na kolacje może być np. Serek Wiejski lub twaróg chudy z jakimś chlebkiem :P Ale to tylko moje zdanie :D Jak Ci tak lepiej to rób po swojemu ) POWODZENIA . Będę tu do Ciebie zaglądał DAWAJ Z SIEBIE WSZYSTKO !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...