Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Siema ogólnie to nawet jest ok ale trochę mięsa musimy nałożyć ?

Potrzebuje odpowiedzi na poniższe pytania:

Moje parametry:
Wzrost: 
Waga:
Max podciągnięć:
Max pompek:
Max dipów:
Max przysiadów:
Wypełnij formularz swoimi parametrami.

Plan Treningowy: 
- Kalistenika - plan z wykorzystaniem elementów czysto kalistenicznych, sprawdzi się jako baza do SW.
Street Workout  - plan z ćwiczeniami pod elementy Street Workoutu.
Pełny plan treningowy - zawiera trening kalisteniczny i Street Workout.
Wybierz plan treningowy, na którym Ci zależy.

Partie mięśniowe:
-Klatka+Triceps
-ABS
-Plecy+Biceps
-Barki+Przedramię
-Uda+łydki
-Ogólny
Wybierz partie mięśniowe, które chcesz umieścić w planie. 

Dni treningowe: 
-Poniedziałek
-Wtorek
-Środa
-Czwartek
-Piątek
-Sobota
-Niedziela
Wybierz dni, w których możesz ćwiczyć SW.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przydałoby się :D

 

Moje parametry:

Wzrost:  186cm
Waga: 77kg
Max podciągnięć: 19
Max pompek: 43
Max dipów: 17
Max przysiadów:  82

 

Plan Treningowy: 
- Kalistenika

 

Partie mięśniowe:
-Klatka+Triceps
-Plecy+Biceps
-Barki+Przedramię

-Uda+lydki

 

Dni treningowe: 
Kazdy dzien mi pasuje

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Okej plan będzie ułożony na dziś, A powiedz mi jak z odżywianiem u Ciebie? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Po ułożeniu planu treningowego przygotuje i podeślę Ci podstawowy żywieniowe żebyśmy mogli jeszcze bardziej zwiększyć postępy:)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

 

WTOREK: (UDA+ŁYDKI)

ŚRODA: (PLECY+BICEPS)

CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

PIĄTEK: (UDA+ŁYDKI)

SOBOTA: (FBW)

 

NIEDZIELA: (FBW)

WSKAZÓWKI:

  1. Oczywiście przed treningiem rozgrzewka 10/15 minut. A po treningu można się porozciągać. Przerwa między seriami 1 minuta, między ćwiczeniami ok. 3 minut. 
  2. Jak czegoś nie rozumiesz, lub masz jakieś pytania/wątpliwości, to śmiało pisz w postach poniżej. Wyjaśnię/wytłumaczę, ewentualnie coś zmienimy. :)
  3. Najlepiej będzie jak zrobisz trening - wszystkie dni i napiszesz w tym temacie obok ilości powtórzeń ile byłeś w stanie zrobić danych ćwiczeń w celu weryfikacji poprawnie dobranych serii. 
  4. Wszelkie pytania dotyczące Street Workoutu możesz zadać tuZadaj Pytanie

 

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Dominik Kwiatkowski (Dynloth)

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super wtedy zweryfikujemy czy powtórzenia są dobrze dobrane ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Szkoda że nie piszesz ile powtórzeń było do zrobienia A ile zrobiłeś wtedy byłoby dokładnie wiadomo czy są dobrze dobrane. Ogólnie to ostatnie 2 powtórzenia muszą być ciężkie do zrobienia w każdym ćwiczeniu jeżeli tak jest to są dobrze dobrane ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Intuzz napisał:

Wtorek - wszystkie ćwiczenia daję radę zrobić, czasem dość ciężko, ale idzie ?

No i super, oby tak dalej ? 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema witaj w rodzinie. Trzymam kciuki za rozwój. ?

Dziś środa czyli plecy i biceps, może być ciężej ? 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sroda - lipa, problem z każdym ćwiczeniem na koniec drugiej/początek trzeciej serii, w po czwartym cwiczeniu ledwo trzymam telefon w rekach ? ostatniego ćwiczenia nie mam na czym zrobic ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Quake napisał:

Siema witaj w rodzinie. Trzymam kciuki za rozwój. ?

Dziś środa czyli plecy i biceps, może być ciężej ? 

Dzisiaj to mordownia była haha

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Masz drążek w futrynie? Podciąganie młotkowe na spokojnie można wykonać na każdym drążku. ? 

Ciężko bo początki, za tydzień lub dwa powinieneś robić już niemalże cały plan ? 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Banan napisał:

Myślałem że znów pójdzie za łatwo ale na szczęście jest przeciwnie, zobaczymy jak dziś ?

Znow masz szczęście ? czwartek rowniez masakra, tak jak wczoraj, powtórzenia idealnie dobrane, jedynie podciaganie na recznikach sprawia problem ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
2 godziny temu, Intuzz napisał:

jedynie podciaganie na recznikach sprawia problem ?

Może dlatego że to coś nowego i fajnie daje w przedramie ? Jak wyjonywales to ćwiczenie to czułes przedramie? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...