Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 300 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Siemanko witamy w ekipie wszystko Ci wyjaśnię za jakąś godzinę:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

 

1. Wiek; - Wpisz swój wiek. 

2. Waga; - Wpisz swoją wagę. 

3. Wzrost; - Wpisz swój wzrost.

4. Maksymalna ilość pompek; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać pompek. 

5. Maksymalna ilość dipsów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać dipsów.

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać podciągnięć.

7. Maksymalna ilość przysiadów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać przysiadów.

8. Maksymalna ilość brzuszków; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać brzuszków. 

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - Wpisz ile razy w tygodniu chcesz ćwiczyć i w jakie dni. np. poniedziałek, środa, piątek.

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Wpisz jakie partie mięśniowe chcesz trenować. np. Plecy, Klatka, Barki, Biceps, Triceps, Przedramię, Brzuch, Uda, Łydki. 

11. Jaki jest Twój cel; - Opisz swój cel, np. redukcja, masa, nauka elementów. 

12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - Po dwóch miesiącach podeślesz kolejne i zobaczymy jak duże efekty osiągnęliśmy. Zdjęcie najlepiej całej sylwetki, lub partii które będą trenowane. 

 

Jeżeli otrzymam odpowiedzi na wszystkie zagadnienia wraz ze zdjęciem to ułożę plan w ciągu max 24h zazwyczaj jest to dużo wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

 

1. Wiek; - 33

2. Waga; - 92

3. Wzrost; - 185

4. Maksymalna ilość pompek; - 30

5. Maksymalna ilość dipsów; -15

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - 10

7. Maksymalna ilość przysiadów; -50

8. Maksymalna ilość brzuszków; -40

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; -4 poniedziałek, wtorek,czwartek, sobota 

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - całe ciało 

11. Jaki jest Twój cel; - poprawić siłę i sylwetkę nie tracąc  zbytnio na masie 

12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - 

15424668848251583029858.jpg

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Plan będzie na jutro, bo dziś już się nie wyrobię. ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Spoczko co do planu to możemy go na bieżąco modyfikować:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super,ogólnie przez tydzień robiłem takie coś 

Podciąganie Nachwyt klasyczny 6/6

Nachwyt szeroki   5/5

Podchwyt wąski 5/4

Pompki klasyczne  17/15

Diamentowe  12/10

Pike  10/10

Wznosy kolan do klatki   12/10

Hollow body 12s/10s

Superman 10/10

Przysiad wąski  25/25

Sumo 17/17

Osle wspiecia 30/30

 

Trening 3 dni w tygodniu to byl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Za mało serii zdecydowanie, ogarniemy dobry plan i efekty będą szybkie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ukryta zawartość

    Zaloguj się aby wyświetlić ukrytą zawartość.

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziękuję za trening, teraz tak się zastanawiam bo w sumie będę musiał sobie dokupić sprzęt do domu, pogoda się psuje a ja aktualnie mam tylko drążek rozporowy i muszę czekać aż do grudnia do wypłaty,muszę kupić lepszy drążek i poręcze.Aktualnie nie wykonam przysiadów na jednej nodze,nie mam jeszcze poręczy do dipsów i podciąganie mlotkowe nie mam na czym wykonać ?.nawet piłki nie posiadam 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pompki na piłce możesz zamienić na pompki wojskowe: 

 

Podciąganie chwytem młotkowym możesz wykonywac na drążku rozporowym: 

 

Dipsy możesz wykonywać na dwóch krzesłach, sam tak robiłem na początku. ? A jeżeli nie to zamienimy je na pompki tygryski:

 

A przysiady na jednej nodze żeby się do nich przygotować możesz po prostu opuszczać. ? 

Daj znać czy pasują Ci takie rozwiązania i poprawimy plan ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Co Ty kalistenika i Street Workout ma tyle ćwiczeń że zawsze się znajdzie zamienniki ? 

Łącznie, czyli przy liczbie 16 wychodzi po 8 na jedną nogę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Absolutnie - nie męczysz, bardzo dobrze że pytasz. Jestem do Twojej dyspozycji, ponieważ razem pracujemy nad poprawą Twojej sylwetki. 

Tu są przysiady z wykrokiem: 

 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oczywiście czekam na relację z treningu. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super, trzymam kciuki za szybki progres ? 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki z rękoma szeroko 

16/18/18  - 16/18/14

pompki diamentowe 

16/16/18. - 16/12/10

pompki z nogami na podwyższeniu 

18/18/18. -  12/10/10

dipsy na krzesłach 

10/12/12  -  6/6/6

pompki na kostkach 

16/16/16 -  4/3/4

 

przepraszam ale nie wiem jak na telefonie dać kolor. Co do treningu to był bardzo ciężki, po diamentach juz nie miałem sił, dipy były katorga a podczas pompek na kostkach nie było już w ogóle mocy i do tego ciężko było mi utrzymać się na kostkach, ręce mi się chwialy.no i ogromna pompa ?

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Kolor to tam pikuś ważne że czytelne jest ? 

Poprawiamy na takie powtórzenia: 

Ukryta zawartość

    Zaloguj się aby wyświetlić ukrytą zawartość.

Cieszę się że pompa była, zobaczymy jak będzie z zakwasami. Ogólnie trening poszedł nawet dobrze, zobaczymy kolejne ?

No to skoro się nadgarstki chwiały to znak że musimy katować te pompeczki, żeby wzmocnić nadgarstki które są niestety obciążane w naszym sporcie ? 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Cię serdecznie na forum :) 

Tak przeglądam Twój dziennik i super że walczyłeś do końca, widać że determinacją jest więc efekty też będą :) Trzymam kciuki i będę obserwował Twoje efekty :)

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez Szymanek1922
      Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.
      O to moje maxy: 
      Max podciągnięć: 10-12
      Max pompek: 25-30
      Max dipów: 10-15 
      Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej ?
      Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny ?
      Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach ?
      Pozdro!
    • Przez ChudyByk
      Hej wszystkim! 
      Jakoż w końcu zdecydowałem się zmienić siebie i mój wygląd, postanowiłem otworzyć ten dziennik licząc na to, że wspólnie ze mną pomożecie mi przebrnąć przez całą drogę zmian.
      Głównym moim celem jest to, żeby  zbudować masę mięśniową, móc zrobić 10 podciągnięć nachwytem i zwiększyć liczbę pompek, stanąć na rękach bez pomocy ściany, zrobić MU, w przyszłości jakieś elementy. W skrócie - zmienić  wygląd ? 
       
      Moje parametry:
      Wzrost:  1.86
      Waga: 65kg
      Max podciągnięć: Podchwytem 4, nachwytem 1
      Max pompek: 10
      Max dipów: 1
      Max przysiadów: 40
      Max brzuszków: 38
      Zobaczymy jak bardzo się to zmieni po 2 miesiącach, bo jak na razie jest słabo, ale motywacji nie brakuje.
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Pompki diamentowe  5/5/5/5/5 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Dipsy max/max/max/max/max Pompki na kostkach 5/5/5/5/5  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Crunch Kicks 12/12/14/14  
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max  
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5  


       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...