Jump to content

Dziennik Treningowy- ApeXxX


ApeXxX
 Share

Recommended Posts

Siemka. Chcę załozyc dziennik zebys mnie Dynio wkoncu doprowadzil do porzadku po chorobach i lenistwie ;D

1. Wiek17

2. Waga; - 68.5 kg

3. Wzrost; - 180 cm

4. Maksymalna ilość pompek; - 20

5. Maksymalna ilość dipsów; - 4

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Podchwyt - 8 Nachwyt - ok 5-7

7. Maksymalna ilość przysiadów; - 55 z malutkim zapasem

8. Maksymalna ilość brzuszków; - ok 30

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - 4-5 razy

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - wszystkie

11. Jaki jest Twój cel; - zwiększyć masę, przybliżyć się do formy ogólnej Green Arrowa +poprawa wydolności

 

 

  • Jest moc! 2
Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

4. Maksymalna ilość pompek; - 20

5. Maksymalna ilość dipsów; - 4

6. Maksymalna ilość podciągnięć; -

Podchwyt - 8

Nachwyt - ok 5-7

7. Maksymalna ilość przysiadów; - 55 z malutkim zapasem

8. Maksymalna ilość brzuszków; - ok 30

 

 

Oto Twój plan treningowy:

[hide]

PONIEDZIAŁEK: (KLATKA+TRICEPS)

WTOREK: (UDA+ŁYDKI+ABS)

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

SOBOTA: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

 

WSKAZÓWKI:

  1. Oczywiście przed treningiem rozgrzewka 10/15 minut. A po treningu można się porozciągać. Przerwa między seriami 1 minuta, między ćwiczeniami ok. 3 minut. 
  2. Jak czegoś nie rozumiesz, lub masz jakieś pytania/wątpliwości, to śmiało pisz w postach poniżej. Wyjaśnię/wytłumaczę, ewentualnie coś zmienimy. :)
  3. Najlepiej będzie jak zrobisz trening - wszystkie dni i napiszesz w tym temacie obok ilości powtórzeń ile byłeś w stanie zrobić danych ćwiczeń w celu weryfikacji poprawnie dobranych serii. 
  4. Wszelkie pytania dotyczące Street Workoutu możesz zadać tuZadaj Pytanie

 

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Dominik Kwiatkowski (Dynloth)

[/hide]

Link to comment
Share on other sites

Aa o to Ci chodzi no bo ja miałem w planach zrobić cały tydzień odwalić i dopiero dać sprawozdanie z tygodnia

Ale jak wolisz ;D to tak ;d

Poniedziałek: zmieniłem kolejność cwiczen pompki diamentowe zrobiłem całe, dipy również zaliczyłem. Schodki zaczęły sie przy pompkach na kostkach ale z wielkim bolem jakoś zdołałem wykonac. Pompki z rekoma szeroko. Pierwsza seria jakos cusem weszla, druga juz tak ledwie ledwie, trzeciej serii juz nie dalem rady, i ostatjiego ćwiczenia czyli z bogami na podwyzszeniu juz nie dalem rady.

Wtorek: zrobiony cały choć ciężko miałem. Plus unoszenie prostych nog na drazku zamienilem na tzw swiece gdzie robilem to na podlodze bo drazek w domu nie pozwala mi tego robic. Za wysoki

Czwartek:  tu własciwie  mam problem bo te incline nie mam gdzie robic.  Polozylem krzeslo i dwie takie duze poduchy ale na duzsza mete to niedobry sposob.czwartek musimy zmodyfikowac. Ps mam gume  treningowa to z tym latwie sie podciagac

No i zostanie jeszcze jutro trening zeby zdac cale sprawozdanie 

  • Jest moc! 1
Link to comment
Share on other sites

Czyli co, troszke modyfikujemy plan?  Napewno trzea wyrzucic incline bo nie mam gdzie tego robić. Drązek przyklejony na stale wiec nie obnize go, z kolei stol nie wytrzyma, wiec tymbardziej podciaganie incline odpada. Dalej poki co to chya musialoby odpasc pompki z rekoma prxy biodrach bo poki co to dla mnie niemozliwa rzecz.

Co dalej. Podciaganie nog prostych w zwisie do 90 stopni. Tutaj jesten za dlugi na to zeby robic i nie wien czy nie zamienic na unoszenie do 90 lezax (czyli tzw swieca ;D ). Dalej  pompki na pilce. Nie mam pilki zadnej, chya ze ta do futolu amerykanskiego tez sie liczy xd) takze co postanowisz Dynio?

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Quake napisał:

Muszę spróbować z jakiej firmy ashwagandhe polecasz?

Ja tam mam jeszcze starą od Treca, zamów sobie od Allnutrition. Ceny nie są jakieś wielkie a suplementy serio dobre i rywalizują spokojnie z dużymi koncernami ja polecam Allnutrition, bierz smialo

  • Jest moc! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...