Skocz do zawartości
Base

Powrót do formy czas start!

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

 

1. Wiek; - Wpisz swój wiek. 

2. Waga; - Wpisz swoją wagę. 

3. Wzrost; - Wpisz swój wzrost.

4. Maksymalna ilość pompek; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać pompek. 

5. Maksymalna ilość dipsów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać dipsów.

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać podciągnięć.

7. Maksymalna ilość przysiadów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać przysiadów.

8. Maksymalna ilość brzuszków; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać brzuszków. 

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - Wpisz ile razy w tygodniu chcesz ćwiczyć i w jakie dni. np. poniedziałek, środa, piątek.

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Wpisz jakie partie mięśniowe chcesz trenować. np. Plecy, Klatka, Barki, Biceps, Triceps, Przedramię, Brzuch, Uda, Łydki. 

11. Jaki jest Twój cel; - Opisz swój cel, np. redukcja, masa, nauka elementów. 

12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - Po dwóch miesiącach podeślesz kolejne i zobaczymy jak duże efekty osiągnęliśmy. Zdjęcie najlepiej całej sylwetki, lub partii które będą trenowane. 

 

Jeżeli otrzymam odpowiedzi na wszystkie zagadnienia wraz ze zdjęciem to ułożę plan w ciągu max 24h zazwyczaj jest to dużo wcześniej. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiek- 20 lata

Waga-73 kg

Wzrost- 177

Max pompek- 25

Max dipsow 15

Max podciągnięć 12

Max przysiadów 50

Max brzuszków 35

Chciałbym ćwiczyć 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.

Klatka + triceps

Plecy + barki 

Biceps+ przedramię

Uda+ łydki 

Brzuch

Chciałbym troszkę przybrać na masie tak zrobić wagę 75/78 kg ogólnie chciałbym poprawić cała sylwetkę

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Wszystko mam, plan będzie na jutro. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jeśli mam mówić to siłę jakąś mam ale z wytrzymałością u mnie ciężko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Trenując naszym planem zwiększysz i siłę i wytrzymałość ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Plan strzelam że jest dobrze dobrany pod Ciebie w 90%. Opisuj w dzienniku każdy trening tak jak wykonujesz. Pisz ile powtórzeń było do zrobienia a ile wykonałeś, jeżeli zrobisz mniej to napisz, jeżeli zrobisz więcej to też napisz. Wykonasz całe 5 dni treningowych i wtedy zweryfikuje i ewentualnie poprawię, aby był dobrany pod Ciebie w 100%. ? 

Co do prowadzenia dziennika to polecam dziennik @Początkujący 1985 zobacz sobie jak on go prowadzi ponieważ prowadzi go bardzo dobrze ? 

 

 

PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

 

WTOREK: (ABS)

 

ŚRODA: (PLECY+BICEPS)

 

CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

 

PIĄTEK: (UDA+ŁYDKI)

 

 

WSKAZÓWKI:

  • Oczywiście przed treningiem rozgrzewka 10/15 minut. A po treningu można się porozciągać. Przerwa między seriami 1 minuta, między ćwiczeniami ok. 3 minut. 
  • Jak czegoś nie rozumiesz, lub masz jakieś pytania/wątpliwości, to śmiało pisz w postach poniżej. Wyjaśnię/wytłumaczę, ewentualnie coś zmienimy. :)
  • Najlepiej będzie jak po każdym treningu napiszesz w swoim dzienniku obok ilości powtórzeń ile byłeś w stanie zrobić powtórzeń w danym ćwiczeniu w celu weryfikacji poprawnie dobranych serii. 
  • Wszelkie pytania dotyczące Street Workoutu możesz zadać tuZadaj Pytanie
  • Jeżeli nie wiesz jak dane ćwiczenie wygląda, to kliknij na jego nazwę. 
  • Do jeszcze lepszych efektów polecam zakup naszego programu żywieniowego. ? 

 

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Dominik Kwiatkowski (Dynloth)

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dobrze mówisz, czekam na pierwszy Twój trening @Base ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi było zacząć we wtorek trening ponieważ mam ciężki okres w pracy i pracuje po 15/16 godzin i wracam do domu padnięty. ( Okres przedświąteczny ) ale już w piątek mam wolne i zrobię pierwszy trening nóg i dam znać jak mi poszło ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

To dobrze, bo musisz najpierw przetestować cały plan, żebym wiedział czy jest dobrze ułożony czy trzeba nanieść jakieś poprawki ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super, w ten sposób na pewno szybko złapiesz postępy. ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak obiecałem daję znać po treningu ??

 

Przysiady z wykrokiem 16/18/18 bez większych problemów luźno poszło

 

Kaczy chód 40/40/50 już przy drugiej serii było ciężko czułem nogi ale zrobiłem wszystko do końca 

 

Przysiady na jednej nodze 6/8/10 z asystą ale czasem niebyła nawet potrzebna. Poszło dosyć sprawnie oczywiście z bólami ale nie przestawałem i udało mi się wszystko zrobić

 

Wspięcia na palce 20/22/24 tutaj na luzie poszło 

 

Przysiady z wysokiem 12/12/16 mogłbym powiedzieć że formalność ? ale po każdej serii ledwo stałem na nogach ? ale udało się zrobić wszystko od początku do końca ?

 

Oj jutro będą kozak zakwasy ??

 Dzięki wszystkim za wsparcie ?

Edytowane przez Base
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Reasumując za łatwo Ci poszło ? Masz jakieś obciążenia w domu? Oczywiście życzę mocnych zakwasów ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam nic w domu ale mam dostęp do siłowni więc z dołożeniem obciążenia nie będzie problemu. Nogi akurat mam dosyć mocne ? na siłowni często robiłem przysiady z obciążeniem 80/90 kg w 3 seriach po 10 powtórzeń i wykroki z hantlami po 12/15 kg

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to będzie trzeba tak zrobić, bo wychodzi na to, że masz za mocne nogi, żeby ćwiczyć je za pośrednictwem kalisteniki. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówisz jeśli mam ćwiczyć nogi to na wolnych ciężarach ? Jakieś sugestie co do ćwiczeń czy robić zwykłe przysiady ze sztangą ? Wykroki i dołożyć obciążenie w przysiadzie na jednej nodze ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zdecydowanie. Jeżeli jestes w stanie robi przysiady na 1 nodze w pełnej postaci i zrobisz je w ilości zalecanych powtórzeń w planie to ok, one zostają i warto je robić. 

Przysiady ze sztangą, wykroki z obciążeniem, wspięcia na palce z obciążeniem i będzie ok. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze to tak będę robić. A jeśli już to w przysiadach albo w wykrokach jakoś co serie dokładać sobie ciężaru ? Np robię przysiady z +40 kg i w następnej serii dokładam te 2,5 kg czy zostać przy stałym ciężarze i progresowac dopiero po jakimś czasie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...