Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie w moim dzienniku treningowym i liczę na komentarze i porady dotyczące moich treningów. Aktualnie ćwiczę od prawie miesiąca planem ze "Skazanego na trening" Paula Wadea. Forma u mnie słabiutka ale mam nadzieję że powolutku się wyrobie i nabiorę trochę siły. Diety nie stosuje i nie będę stosował z różnych względów jednak staram się jeść dużo i zdrowo.

Etapy "Wielkiej szóstki" na których się znajduje to:

-Pompki- Krok 5

-Przysiady- Krok 2

-Podciągnięcia- Krok 4

-Wznosy nóg- W miejsce tego ćwiczenia robię sobie 3 razy w tygodniu ABS II

-Mostek- Krok 1

-Pompki w staniu na rękach- Krok 2

Dodatkowo robię też ćwiczenia ze "Skazanego na trening 2". Więcej szczegółów będę podawał juz przy poszczególnych dniach treningowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc nadszedł czas na pierwszą relacje :D

Dzisiejszy trening:

Pompki- Krok 5

ABS II- Poziom 3

Flaga chwytana

Trening przedramion- Krok2

dzisiaj miałem straszną ochotę na ćwiczenia więc trening poszedł jak po maśle. Krok 5 pompek, czyli pompki zwykłe robione bardzo wolno i z zatrzymaniem na dole i na górze, zrobione według "Skazanego.." 2 serie po 10 powtórzeń, ale że to dla mnie trochę za mało to zrobiłem wbrew założeniom Paula(mam nadzieję że się nie obrazi) jeszcze 9 seryjek różnych pompeczek. ABS II siadł lajtowo, pod koniec brzuchol piekł więc jest dobrze. Flagi chwytanej uczę się również ze "Skazanego.." i już prawie wychodzi, myślę że jeszcze dosłownie parę razy i będę się brał za wymarzoną flagę wyciskaną :D Trening przedramion dziś to był zwis na drążku 4 serie po 40 sekund i muszę powiedzieć że moje chudziutkie przedramionka paliły żywym ogniem więc mam nadzieję że wreszcie zaczną rosnąć. I to by było na tyle, dziękuję za uwagę i do czwartku! :D

PS: A i jeszcze tak przy okazji bo jutro może nie być czasu, chciałbym życzyć wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego Nowego roku, a czego szczególnie wam życzę? Oczywiście dojścia do upragnionej sprawności i opanowania wymarzonych technik! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia. Mi za pierwszym razem udało się wykonać flagę chwytaną gdy ją tylko zobaczyłem w "skazanym" . Al kavadlo niesamowicie ją prezentuje na zdjęciach (polecam zobaczyć jego filmiki , człowiek któremu uśmiech nie znika z twarzy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziękuję za życzenia w wzajemnie, żeby jedzonko wigilijne poszło w bicki i klatę. ;D

Jak tak lajtowo Ci treningi idą to zwiększ dawkę! Trzeba to wykorzystać. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za życzenia :D no zastanawiam się czy nie dorzucić sobie czegoś pod jakaś technikę, jakieś propozycje?

Ps: klata ładnie pali dziś :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chyba się zabiorę za to stanie na rękach :D

Dzisiejszy trening był trochę ciężki zapewne dlatego, że ja też jestem trochę cięższy no ale cóż, w końcu to święta :D Dzisiaj było:

Podciąganie- Krok 5

Przysiady- Krok 2

Unoszenie pięt- Krok 2

ABS II- Poziom 3

Trening przedramion- Krok 2

A dokładniej: zrobiłem sobie 9 seryjek po 5 powtórzeń różnego rodzaju podciągania, potem 3 seryjki przysiadów, następnie unoszenie pięt, ABSik i Zwis. Podciąganie szło jako tako, natomiast w przysiadach cza będzie przejść do następnego kroku. Co do ABS to również trening był już dość lajtowy więc przejdę sobie do poziomu 4. Zwisania dzisiaj było 4 seryjki po 45 sekund, oczywiście przedramiona paliły a w ostatniej serii już ledwo utrzymałem ostatnie sekundy ale udało się z czego bardzo się cieszę. Ogólnie w treningu nie było żadnych rewelacji, ale jak na święta to było w sam raz. Następny trening w sobotę i zaczynam katować stanie na rękach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Fajny trening. :)

Również polecam HandStand, świetnie przygotowuje do innych technik. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy, a raczej wczorajszy trening musiałem niestety sobie odpuścić z powodu choroby :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wypocząć i powrócić z większą ilością siły i motywacji : D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem ale mimo wszystko mam nadzieję, że już jutro będę mógł poćwiczyć bo motywacja jest i to wielka :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś na szczęście grypa zelżała i lepiej się czuje więc mogłem spokojnie zrobić sobie trening. Bałem się że przez tą grypę będzie mały spadek formy ale pozytywnie się zaskoczyłem gdyż wszystko było w porządku a nawet był lekki progresik :D

Standardowo dziś w planie były pompeczki ze "Skazanego...", no ale jako że te przepisowe dwie seryjki mnie nie przekonują to jeszcze dorzuciłem parę od siebie. Następnie był brzuch, a mianowicie 3 poziom ABSII. Próbowałem się dziś zabrać do flagi wyciskanej, ale nie bardzo mam miejsce na pierwszy krok ze "Skazanego..." a drugi coś nie zbyt wychodzi, no nic, będę musiał pokombinować :D Na koniec oczywiście trening przedramion, czyli 4 serie po 50s wiszenia i jak zwykle łapy piekły niesamowicie co mnie bardzo cieszy. Ogólnie trening uważam za udany i bardzo przyjemny :)

PS: Tak tak wiem maił być jeszcze dziś HS ale nie wyrobiłem się z czasem, następnym razem zacznę ostro katować HS :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do Hs,co trening zrób kilka prób :)

Ja tak robiłem,że w trakcie robiłem ;)

Jak widać dało efekt!

Powodzenia w treningach widzę,że nie ociągasz się ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za radę, postaram się jak najczęściej robić HS :)

A no cie ociągam się i mam zapał do treningu jak nigdy, wszystko bym chciał robić jak najszybciej jak najwięcej itd no ale staram się iść w miarę bezpiecznie i niezbyt szybko bo już kilka razy pośpiech zagwarantował mi kontuzje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy, a raczej wczorajszy trening przesunięty na dzisiaj był dość ciężki. Jestem trochę zły po mam stagnacje w podciąganiu, choć nie wiem do końca czy to stagnacja, gdyż może to być też wina tego że ostatnio sporo przytyłem. No cóż na razie nie zmieniam treningu tylko będę się starał poprawić technikę. Trzeba jeszcze dobiedzić do końca lutego a potem zacznę sobie chyba ostrą redukcję, trochę pozmieniam plan i dorzucę biegi. Btw ostatnio trafiłem na książkę "Bieganie metodą Gallowaya" miał ktoś z tym do czynienia, jest to warte przeczytania i zastosowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc. We wszystkich ćwiczeniach widzę postępy a to podciąganie prawie w ogóle nie rusza w górę :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tiger ja Ci proponuję nie robić wiszenia na drążku, dla mnie to strata czasu i bólu.

Powiedz mi, czy nie lepiej zrobić przedramiona podczas ćwiczeń typu podciąganie, dipy, czy wznosy nóg na drążku?

Ja myślę, że lepiej.

Ostatecznie Tobie zostawiam decyzję, tylko wnoszę pewien pomysł. ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no w sumie może i racja :) wiem, że nie koniecznie powinno się robić osobne ćwiczenia na przedramiona ale to jest cześć ciała która zawsze mnie najbardziej wkurzała bo są one u mnie cienkie jak patyki xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy będzie miał olbrzymie przedramiona jak u Popeye'a, jest to uwarunkowane genetycznie tak jak z łydkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu trenuj, zajżyj do mojego dziennika i wyszukuj frazy wybuchające przedramiona.

Może to pomoże Ci urosnąć ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...