Skocz do zawartości
Workout Athletes

Dziennik - kmarek1989 pocz±tkuj±cy


kmarek1989
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem Marek. Jestem osobą kompletnie początkującą, która styczność ze sportem miała w życiu jedynie na w-f`ie. Zawsze byłem otyły, lecz przez brak sportu oraz za duże i nieregularne posiłki doprowadziłem się do strasznego stanu. Dwa lata temu ważyłem 110 kg i tylko dzięki bieganiu udało mi się zbić do 98 kg. Nigdy nie stosowałem żadnych diet. Postanowiłem po odkryciu waszej strony coś w swym życiu zmienić na lepsze. Wiek: 24 lata Waga: 98 kg (05.11.2013 r.) Wzrost: 185 cm Cel: 30 czerwca 2014 waga ma wskazywać 85 kg. 03.11.2013 - 98 kg 10.11.2013 - 95.6 kg 17.11.2013 - brak pomiaru (z dala od wagi) 24.11.2013 - 94.4 kg 01.12.2013 Mój plan: PONIEDZIAłEK: (KLATKA+TRICEPS+ABS) Pompki 2/2/max Pompki na kolanach w pozycji diamentowej 6/6/6 Pompki z nogami na podwyższeniu (2s góra, 3s dół) 2/2/2 Pompki na kolanach 6/8/8 Podciąganie prostych nóg do kąta prostego 4/6/6 Podciąganie zgiętych nóg do klatki piersiowej 6/6/8 Mostek(plank) 20s/20s/20s Brzuszki do pozycji V 8/8/8 Scyzoryki 20s/20s/20s ¦RODA: (PLECY+BICEPS) Zwis na drążku ze zgiętymi rękoma 4s/5s/6s Krótkie pompki z rękoma wąsko 10/10/10 Zwis na drążku oburącz 8s/8s/8s Próby podciągania 3/3/3 Pompki w Plank 10/10/10 PI?TEK: (UDA+łYDKI) Przysiad z wykrokiem 6/6/6 Kaczy chód 20s/20s/20s Przysiady 8/8/8 Wspięcia na palce 15/17/19 Przysiady z wyskokiem 6/6/8 NIEDZIELA (BARKI+PRZEDRAMIę) Pompki 2/2/max Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 2s/3s/4s Zwis na ręcznikach 6s/6s/8s Pompki 2/2/2 Próby podciąganie 3/3/3 Mój obecny wygląd: marek.pngCITIUS - ALTIUS - FORTIUS (szybciej - wyżej - silniej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 200
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie