Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam całą forumową rodzinę 🙂

Ile czasu przed treningiem jecie posiłek, bo się zastanawiam ile czasu odczekać po posiłku żeby było najlepiej 🙂

No i co to za posiłki są u Was? 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

U mnie to 150g ryżu i 300g kurczaka. 1,5h przed treningiem 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Trip
      Wykonywanie ćwiczeń na siłowni niesie za sobą wiele możliwości. Nie ma jednak jednoznacznej drogi do odniesienia sukcesu, choć stosowanie się do cennych wskazówek na pewno ją skraca. Odnośnie prawidłowego trenowania powstało już bardzo dużo mitów. Wielu trenujących zastanawia się, na przykład, czy trening zaraz po zjedzeniu posiłku to dobre wyjście. W dzisiejszym artykule postanowiliśmy rozwiać wszystkie wątpliwości.

      Niektórzy twierdzą, że nie ma to wielkiego znaczenia, kiedy zje się posiłek. Jest to jednak błędne myślenie. Trenowanie zaraz po zjedzeniu określonego dania jest bardzo nieefektywne. Przede wszystkim, w wyniku spożycia posiłku wydzielają się substancje, które powodują, że jesteśmy znacznie bardziej senni. Dodatkowo, nasz układ trawienny działa o wiele gorzej, kiedy ćwiczymy. W związku z tym, nasze możliwości nie mogą być w pełni eksploatowane, a o to właśnie chodzi w chodzeniu na siłownię. Jesteśmy znacznie bardziej zmęczeni, a nasza koordynacja ruchowa czy refleks na pewno nie są na najwyższym możliwym poziomie.

      Trzeba też zwrócić uwagę na inny aspekt. Trenowanie zaraz po posiłku sprawia, że czujemy się po prostu źle. Szczególnie dotyczy to osób, które mają refluks czy kłopoty z jelitami. Czasami może to skończyć się wymiotami czy biegunką. Wszystko dlatego, że nasz posiłek nie został odpowiednio strawiony, a aktywność fizyczna na pewno w tym nie pomaga. Warto zatem zrobić sobie odpowiednią przerwę po posiłku, zanim zacznie się trenować.

      Na pewno w tym momencie wielu z Was zastanawia się, ile powinno się odczekać. W głównej mierze zależy to od człowieka. Zazwyczaj jednak po obfitym daniu trzeba zrobić sobie od dwóch do trzech godzin przerwy. W przypadku mniej kalorycznego posiłku ta wartość może być mniejsza. Zwykła przekąska to jednak już konieczność zrobienia sobie około godziny przerwy. Warto mieć to na uwadze, żeby zbyt wcześnie nie zacząć trenować, ponieważ może to skończyć się bardzo niesprzyjającymi okolicznościami, a trening nie będzie efektywny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...