Skocz do zawartości
Deryll

Trening na mase co u nim sądzicie?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem nowy na tym forum. Liczę że pomożecie mi ułożyć trening

Dane

 

Wiek :30

Waga 64kg  Bf 16%

staż: 2 miesiące trening FBW

Dieta: Trzymam cały czas dietę na masę z portalu po treningu

Rodzaj treningu: czysta kalistenika

Pompki max 10-15

podciąganie max 5

przysiad max 25-30

 Liczby z ćwiczeń podane na oko

 

Trening obwodowy (na masę)

 

  Podciąganie australijskie

  Pompki zwykłe

  dipy (te prostsze)

 Wzniosy nóg leżąc

 

 Powtórzenia  6-15  obwody 5-7

 

 

Trening zainspirowany z internetu .

1 Nie wiem czy trening obwodowy nadaję się do treningu masy?

 

2 Jeśli chodzi o podciąganie nie zainstalowałem jeszcze  drążka na suficie, więc mogę robić tylko podciągania australijskie .

 

Liczę na waszą pomoc z podzieleniem się waszymi postrzeżeniami

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witamy w rodzinie

Trening obwodowy może być na masę, lecz z powtórzeniami to zmieniłbym zakres na 8-12 jeżeli zależy Ci na masie i serii ok 6

Podciąganie australijskie spoko, lecz drążek bardzo by się przydał

No ale ćwiczeń za mało dołożyłbym jeszcze ze 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no spoko...

 

Nie zwróciłem uwagi że nie ma nóg

 

 

Trening obwodowy (na masę)

 

  Podciąganie australijskie

  Pompki zwykłe

  Dipy (te prostsze)

  Przysiady zwykłe

 Wzniosy nóg leżąc

  Plank

 

Powtórzenia 8-12  

 plank 80% możliwości

Ilość obwodów  6

 

Co o Tym myślisz?

 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przysiady lepiej zamienić na przysiady z wykrokiem A tak to całość ok

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra będę działał. Może ilość serii zmniejsze bo widzę że tu na forum jesteście fanami dużej objętości ale ja nie wiem czy wydolę jeszcze mam słabą regenerację przy dobrej diecie i uczciwych godzinach snu. Tak że takie po takim treningu potrzeba mi 2 dni regeneracji.    

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwestia co najlepiej na Ciebie działa i co Ci bardziej pasuje. Mi np pasuje 3 serie po 8-12 powtórzeń. Siłą i masa rośnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi masz problemy z tym że masz przyrost tkanki tłuszczowej?  Bo ja mam taki problem rośnie mi masa ale  i tkanka tłuszczowa. Na forum wyczytałem że trzeba  obniżyć węglowodanowe i dodać białko ale moja dietetyczka mówi mi że jak się się ma bilans dodatni przy diecie na masie to i tak to nie wiele da.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno to organiczny zalewanie tkanką tłuszczową  Takie skutki uboczne bycia na dodatnim bilansie Tego się nie przeskoczy Ale w moim przypadku rośnie wszystko równomiernie więc jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dynloth
      HandStand x20 Wymyk x5 ------------ Podciaganie nachwytem szeroko  7 Dipsy na kółkach 8 Dwa ćwiczenia x5 serii ------------ Podciaganie podchywtem  7 Opuszczanie Back Levera 8 (po 4 na stronę i jak najwolniej) Dwa ćwiczenia x5 serii ------------ Brzuszki do pozycji V 14 Wznosy nóg do drążka 10 Dwa ćwiczenia x5 serii ------------ HandStand x20 Wymyk x5      
       
    • Przez ZIPOLA
      W czerwcu 15-16 oraz 29-30 będę w Warszawie na szkoleniu. Ktoś z okolic w tych dniach ma czas na trening? Zaznaczę, że najlepiej by było 15 lub 29 wieczorem   
    • Przez jomiskin96
      Siema  w piątek poparzyłem sobie stopę w okolicy kostki poparzenie 2 i 3 stopnia nie mogę stawać na tę nogę. Mam pytanie jakie ćwiczenia mogę wykonywać chodzi mi o warianty pompek a i może ktorys z was wie jak poprawić  krążenie krwi w tej nodze aby szybciej sie ta rana goiła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...