Skocz do zawartości
Ddaniel95

Plan treningowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda?

• Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

Siemanko u nas plan kosztuje 50 zł ale na czas promocji jest za 20zł

Proponuję darmowy plan treningowy na miesiąc to sobie zobaczysz czy Ci się podoba i czy jest ok. Jak będzie ok, będą efekty to na kolejne miesiące będziesz mógł zakupić nowy plan

Pasuje?

• Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Muszę udostępniać post o darmowych treningach na fejsie? i tak mam poblokowane wszystko wiec znajomi czy inni ludzie nie widzą niczego na mojej tablicy, jeśli to jest kłopot to odrazu zakupie trening

• Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chyba nie musisz bo ta promocja już się skończyła a widzę że Ty masz ofertę na innych warunkach od Admina

• Lubię to 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

Wystarczy że uzupełnisz sam szablon z wszystkimi informacjami :) 

Cytat

Moje parametry:
Wzrost: 
Waga:
Max podciągnięć:
Max pompek:
Max dipów:
Max przysiadów:

Max brzuszków:
Wypełnij formularz swoimi parametrami.

Plan Treningowy: 

- Początkujący - plan dla osób, które mają problemy z wykonaniem jednego podciągnięcia lub dipsa. 
- Kalistenika - plan z wykorzystaniem elementów czysto kalistenicznych, sprawdzi się jako baza do SW.
Street Workout  - plan z ćwiczeniami pod elementy Street Workoutu.
Pełny plan treningowy - zawiera trening kalisteniczny i Street Workout.
Wybierz plan treningowy, na którym Ci zależy.

Metoda Treningowa: