Skocz do zawartości
Workout Athletes

Dieta


kox14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 17 lat, 165 cm wzrostu, ważę 60 kg.Chciałbym się dowiedzieć jak powinny wyglądać moje posiłki oraz ich ilość w trakcie dnia. Jestem w tym kompletnie zielony, proszę Was o pomoc. Chciałbym przybrać na masie mięśniowej oraz w pełni przygotować organizm do ćwicze? ( poprzez dobre odżywianie). Czytałem trochę po forach, jednak ciężko jest to scalić w jedno i ułożyć sobie rozpiskę diety. Jeśli ktoś miałby czas na przedstawienie mi sytuacji, byłbym wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie