Jump to content

Tanio a dobrze


Marti
 Share

Recommended Posts

Ziomy mam do was pytanie, na jaką dietę mogę przejść, żeby siła doszła i masa. Chciałbym żeby nie była bardzo kosztowna, na ogół dużo jem ostatnio przez cały rok wina stresów. Jem wszystko co jest w lodówce, niestety dużo rzeczy tłustych. Na szczęście nie jem słodyczy, moglibyście mi doradzić co wpierdalać ? Aby koszt diety był taki sam co zwykłego żarcia i żeby np śniadanie starczało mi do obiadu, a obiad do kolacji Z góry dzięki :D

Link to comment
Share on other sites

Indywidualne Plany Treningowe

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wydaje mi sie ze nie zmiescisz takiego posilku ktory starczy ci na az tyle godzin ;p będziesz czuł głód wiec pomiedzy mozesz cos zjesc ;p glownym budulcem jest białko. Tanim sposobem nabicia białka jest np serek wiejski :DD raz na dzien zjesz i czujesz moc :D Do tego jakies wafle ryzowe moga byc ;D tak jak juz ci pisalem masz dobre geny więc będziesz przybierał sama mase miesniowa oczywiscie kurczak, miesa jakies ryby od czasu do czasu ;p moga byc te z puszek :D

Link to comment
Share on other sites

Nie musisz przechodzić na konkretną dietę. Ważne żebyś przestrzegał kilku zasad. Ogólnie ciężko jest rozpisać dobrą dietę na 3 dania, ważne też jest o których godzinach jesz, ćwiczysz i chodzisz spać. Musisz obliczyć sobie bilans kaloryczny na cały dzie? i podzielić go procentowo pomiędzy posiłki. Mogę ci napisać co mógłbyś jeść przykładowo, ale ilość sam sobie musisz policzyć Rozpisując na 3 dania i zakładając, że trening masz po obiedzie i przed kolacją: ¦niadanie, najważniejszy posiłek dnia, musisz dostarczyć pełno wartościowego białka, witamin i energii. Najlepiej owsiankę na mleku + ciemne pieczywo z twarogiem/serem żółtym, dobrej jakości wędliną i warzywami + ew. jakiś owoc Obiad: Powinien zawierać mięso/rybę + ryż/kasze + surówkę, do tego jakąkolwiek zupę z jarzynami. Trening: po treningu najlepiej jakbyś sobie wypił jakiś koktajl mleczno-owocowy Kolacja Pare godzin przed spaniem pasuję spożyć dobrej jakości białko i węglowodany, ale nic ciężkostrawnego. Najlepiej: jogurt/twaróg/jajka + ciemne pieczywo. Ew. możesz sobie zrobić omleta na słodko

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wielkie Akurat to co napisaliście lubię jeść choć nie jadam za często, ale to się od jutra zmieni :D Co do koktajli to może być naprawdę dobry pomysł, poczytam sobie trochę na internecie jak przygotować jakiś zajebisty, oczywiście bez dodatku cukru :D

Link to comment
Share on other sites

"oczywiście bez dodatku cukru" Jeśli spożywasz od razu po treningu to koktajl może mieć zawartość cukrów prostych a nawet powinien, ponieważ musisz uzupełnić ubytek glikogenu w mięśniach po treningu. Ale oczywiście najlepszym ich ?ródłem będą owoce.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...