Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Admin

Dynloth

Administrator

Zawartość dodana przez Dynloth

  1. Dynloth

    Cardio

    Zapoznam się z całym filmikiem i Wam powiem ?
  2. Dynloth

    SŁOWOTOK

    No to super bo jestem trening na sali robię trening ?
  3. Haha może to jakieś przeznaczenie że nie możesz zdać ?
  4. Pojechałbym ale pracuje ? Bartek z Eweliną chyba pojadą:)
  5. Spróbuj tych ćwiczeń na skosy ? Unoszenie bioder w górę po skosie Ćwiczenie bardzo bezpieczne, polecane osobom mającym problemy z kręgosłupem. Połóż się na plecach. Dłonie podłóż pod pośladki lub połóż płasko na ziemi. Nogi lekko ugnij w kolanach. Robiąc wydech unieś nogi i biodra do góry skręcając tułów w prawo (bądź w lewo). Z wdechem powoli opuść biodra na podłogę (po skosie). Zrób wydech i ponownie unieś biodra, tym razem rotując tułów w drugą stronę. Rowerek To ćwiczenie jest proste technicznie, ale bardzo mocno angażuje mięśnie skośne brzucha, dlatego na początku może być męczące. Przyjmij pozycję leżącą na plecach. Dłonie umieść za potylicą, ale nie splataj. Łokcie rozłóż jak najszerzej na boki. Nogi ugnij w kolanach i unieś nad podłoże. Z wydechem zrób spięcie zbliżając łokieć do przeciwległego kolana. Następnie opuść nogę i tułów (ale nie odkładaj całkowicie!) i zbliż drugi łokieć do przeciwległego kolana. Powtarzaj w równym, dość szybkim tempie raz na jedną, raz na drugą stronę pamiętając o oddechu.
  6. Siemanko ? Za poślizg plan będzie za darmo, a jeżeli przelałeś pieniążki to zostaną zwrócone na Twoje konto ? Potrzebuję Twoich informacji na poszczególne zagadnienia: Moje parametry: Wzrost: Waga: Max podciągnięć: Max pompek: Max dipów: Max przysiadów: Max brzuszków:Wypełnij formularz swoimi parametrami.Plan Treningowy: - Początkujący - plan dla osób, które mają problemy z wykonaniem jednego podciągnięcia lub dipsa. - Kalistenika - plan z wykorzystaniem elementów czysto kalistenicznych, sprawdzi się jako baza do SW. - Street Workout - plan z ćwiczeniami pod elementy Street Workoutu. - Pełny plan treningowy - zawiera trening kalisteniczny i Street Workout.Wybierz plan treningowy, na którym Ci zależy. Metoda Treningowa: - FBW - metoda głównie przeznaczona dla osób początkujących, lub osób które mogą maksymalnie trenować 3 razy w tygodniu. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na wybrane partie mięśniowe podczas jednego treningu - SPLIT - metoda dla osób z większym stażem treningowym, lub dla osób które mogą trenować więcej niż 3 razy w tygodniu. Polega na rozłożeniu trenowanych partii mięśniowych na poszczególne dni, dzięki czemu mięśnie można mocniej zaangażować na treningu. Wybierz metodę treningową, na której Ci zależy. Partie mięśniowe: -Klatka+Triceps -ABS -Plecy+Biceps -Barki+Przedramię -Uda+łydki -OgólnyWybierz partie mięśniowe, które chcesz umieścić w planie. Dni treningowe: -Poniedziałek -Wtorek -Środa -Czwartek -Piątek -Sobota -NiedzielaWybierz dni, w których możesz ćwiczyć
  7. Dynloth

    X, czy Y?

    Akumulator gdyż można wielokrotnie ładować:D Orzechy włoskie czy laskowe? ?
  8. Spróbuj wznosy nóg na bok w zwisie na drazku. Tak jak normalne wznosy do klatki tyle że ciągniesz do boków:)
  9. Warto trenować żeby rozwijać siebie swoje ciało i uczyć się cierpliwości, determinacji i dążenia do celu:)
  10. Witaj ? Czekamy na pierwsze treningi?
  11. Haha ? W Twoim przypadku może do 4 razy sztuka:D
  12. Plank bokiem dobrze odczuwasz? ?
  13. Chyba że to taki arrow i zamiast spać to się ogląda odcinki do rana ? Ostatnio testowałem ten filmik i mi pomógł:D https://youtu.be/WJ-ymU8W2ec
  14. Chudy byk zaraz nie będzie chudy ?
  15. Jest jakaś partia mięśniowa która według Ciebie jest za mało trenowana? Albo słabiej się rozwija? ?
  16. Co do brzucha to polecam brzuszki do pozycji v, crunch kicks, i wznosy prostych nóg do drążka ewentualnie trudniejsze - wycieraczki. Przy poprawnie technicznym wykonywaniu tych cwiczeń z pełną kontrolą i świadomością to bardzo dobrze "wchodzą" ? Co do kontrolowania michy to polecam fitatu - aplikacja, która oblicza co i ile czego zjadłeś ? Ja leciałem tak: 2800 kcal, B: 225 T: 60 WW: 340 I po dwóch miesiącach troszkę mnie podlało ponieważ moje treningi były czysto siłowe bez żadnego cardio. ? Co do mleka to masz farta, bo mi nie zbyt pasuje, zaraz na dwójkę trzeba lecieć ?
  17. No i świetnie, najważniejsze że już przedramię nie dokucza ? Powodzenia w treningach! ?
  18. Graty progresujesz szybko! ? Pompki bardzo fajne ale taką nazwę też pierwszy raz słyszę ? Powoli powoli i cały sprzęt sobie uzbierasz ?
  19. No to jest nadzieja że niektórą wiedzą będziesz chciała się podzielić ?
  20. Jak zwykle ? Następnym razem wymiana numerami i może się uda ?
  21. U mnie flaga ? No w sumie musiałabyś trzymać mocną dietę ?
  22. No to jak na ten moment Low Carb pasuje Ci idealnie, oby tak zostało. ? Co do węgli to mam podobnie, codziennie 3 woreczki ryżu jem i wiem co to wydęty brzuch. ? Suplementacja fajnie dobrana, determinacja i motywacja jest teraz tylko czekać na efekty ?
  23. I jak Ci się podoba boks? ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...