Skocz do zawartości

Woody

Aktywny Użytkownik

Zawartość dodana przez Woody

  1. Dzisiaj pierwszy dzień trzymania kalorii? Nie mam zamiaru przemęczać się jakąś skomplikowaną dietą, której i tak nie utrzymam? Więc tylko trzymam określoną kalorykę i przestrzegam zasad zdrowego i dobrego żywienia?
  2. Staram się dokładnie opisywać by monitorować progres?
  3. Dzisiaj wleciał trening barków, przedramienia i nóg. Ostatni raz nogi ćwiczyłem na siłowni w grudniu 2017 więc wiedziałem że może być ciężko, ale wyszło lepiej niż podejrzewałem. Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening: -Hindu PushUps 14/16/16 - 14/16/16 fajne ćwiczenie, trochę ciężko było pod koniec ale może przez to że pierwszy raz robiłem to ćwiczenie -Pompki z rękoma przy biodrach 18/18/20 - 13/13/10 ciężko było, a zwłaszcza przy ostatnich powtórzeniach w seriach -Podciąganie za głowę 6/6/6 - 6/6/4 pierwszy raz się podciągałem w taki sposób, przy pierwszym powtórzeniu prawie walnąłem głową w drążek? fajnie było czuć barki -Przysiad z wykrokiem 16/18/20 - 16/18/20 przy drugiej serii czułem lekki skurcz w lewym pośladku -Wspięcia na palce 20/22/24 - 20/22/25 znowu lekkie skurcze ale nie przeszkadzały w treningu nóg -Siad krzesełkowy 50s/50s/55s - 40s/40s/40s trzymałem pozycję jak najdłużej mogłem ale nogi już dawały znać że ciężko jest -Przysiad z wyskokiem 12/12/16 - 12/12/16 nogi już mocno spompowanie po tym ćwiczeniu, -Przysiady na jednej nodze 8/10/12 - nie dałem już zrobić ani jednego powtórzenia więc skończyłem trening Ogólnie to myślę że trening wypadł nawet spoko i oby tak dalej a nawet lepiej. Czułem się "pozytywnie zmęczony"?
  4. O kurcze, ale wypadek. Współczuję i powrotu do zdrowia życzę?
  5. Bazę można szkolić ale o lataniu na drążku w domu można zapomnieć?
  6. Jak na ziemię spadam chyba? Fajne z L-sitem miałem, ale nie mogę znaleźć?
  7. Ja dużo czytałem i 5g wystarczy. No jakiegoś zdjęcia szukam w dobrej jakości?
  8. Posiadam 2 opakowania. Bezsmakową z BioTechUSA i smakową z KFD. Dawkuję 5g dziennie. Smakową biorę w dni treningowe po treningu, a bezsmakową w dni nietreningowe. Ogólnie to polecam.
  9. Tak, mam zamiar jeszcze bardziej ograniczyć słodycze i nauczyć się jakiś elementów?
  10. Myślę że gdyby nie ból zatok i katar to zdobiłbym więcej i lepiej?
  11. Niestety ostatni? W wtorek minie dokładnie rok odkąd zacząłem ćwiczyć bazę w kalistenice? Rok zleciał szybko. Jak się niestety w czasie treningu okazało to że się trochę lepiej poczułem nie oznacza że od razu byłem gotowy na wysiłek... Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening: -Odpuściłem sobie ćwiczenia na elementy ponieważ wiedziałem że jeszcze nie jestem w pełni sił po chorobie -Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6 - 6/6/6 wszystko okej nie odczułem spadku siły -Podciąganie podchwytem 6/8/8 - 6/4/3 po drugiej serii wiedziałem że na pewno nie jestem gotowy na trening i mogłem sobie dziś odpuścić, ale stwierdziłem że już dokończę trening -Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - 5/5/3 już zmęczenie dopadło mnie bardzo -Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - 4/4/4 ciężko już było -Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/40s/40s ciężko było ale fajnie brzuch było czuć -Scyzoryki 30/32/34 - odpuściłem(brak siły) -Crunch Kicks 14/16/16 - odpuściłem(brak siły) No jak widać jeszcze ciało jest osłabione. Podejrzewam że to nie wina złego doboru ilości powtórzeń tylko mojej choroby. Starałem się dać z siebie 100%. Przyjechałem do domu i wziąłem tabletki. Mam nadzieję że po Sylwestrze już będę w pełni sił?
  12. Dzięki wszystkim? Już jest lepiej, jutro powinienem już zrobić trening.
  13. Niestety wczoraj nie mogłem być na treningu?. Złapała mnie choroba. Całe ciało osłabione, ból głowy oraz straszny kaszel. Łykam tabletki i leżę w łóżku. Postaram się wrócić do treningu jeszcze w tym tygodniu. Mimo tego życzę wesołych świąt?
  14. Okej, jeszcze jedno pytanie. Podczas przysiadu z wykrokiem i przysiadu na jednej nodze ilość powtórzeń w serii jest na jedną czy dwie nogi?
  15. Jak zamieniam inclined pull up podchwytem na normalne podciąganie podchwytem to inclined pull up nachwytem też zamienić na normalne podciąganie nachwytem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...