Jump to content

Moja dieta


Rufii
 Share

Recommended Posts

Dieta na mase, moje parametry: Waga: 57,5kg Wzrost: 165cm Wiek: 15 1 posiłek - 7.00 Płatki owsiane 80g Mleko 400ml 1,5% Jogurt 200g 2posiłek - 10.00 2bulki pełnoziarniste, ser, szynka, Salata, pomidor 3posiłek- 12.00-13.00 1bulka pełnoziarnista, ser, szynka, Salata, pomidor 4posilek -15.00 (przedtreningowy) Omlet bialkowy z 4bialek jaj posmarowany maslem orzechowym 5posilek -18-19.00 (potreningowy) Carbo - 30g Piers z kurczaka75g Ryz 100g Oliwa z oliwek 10g Wafel ryzowy 20g (2szt) Pomidor 1szt 6posilek-20.00-21.00 Chleb pełnoziarnisty 70g Tu?czyk w wodzie 90g 7posilek - 22.00-23.00 (dodatkowo) Chleb pełnoziarnisty 30g Twaróg chudy 20g Suma dobowa: 3118kcal 188g bialka 422g wegli 72g tluszczu Dieta robiona z mysla o cwiczeniach na silowni (poki co). Co o niej myslicie?:D

Link to comment
Share on other sites

Indywidualne Plany Treningowe

  • Replies 16
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jak dla mnie białko to białko i powinno się liczyć wszystko ale tak jak mówisz :D mało nabiału i mięsa dlatego zdziwiłem się skąd tyle białka Ja bym zamiast jogurtu rano wrzucił serek wiejski :D Zwiększył porcję kurczaka i wyrzucił wafle ryżowe no i na wieczór na pewno zwiększył porcję sera białego co najmniej do 100 g :D sam jem 250 dziennie no ale Ty mozesz 100 bo juz bialka i tak duzo :D to takie moje lu?ne rady

Link to comment
Share on other sites

Rufii napisał(a): 2posiłek - 10.00 2bulki pełnoziarniste, ser, szynka, Salata, pomidor
Wywal ser i szynkę. Bułki zastąp chlebem orkiszowym lub ciemnym razowym.
Rufii napisał(a): 3posiłek- 12.00-13.00 1bulka pełnoziarnista, ser, szynka, Salata, pomidor
To samo co wyżej.
Rufii napisał(a): Zapotrzebowanie okolo 3000kcal, a bialka troche w kazdym z produktow i sie uzbieralo:p Mozliwe ze beda jeszcze jakies lekkie zmiany ale zarys glowny jest :D
Nie wiem jak obliczyłeś swoje zapotrzebowanie, ale ja sam mam 3120kcal na dzie? przy wadze 100kg. :D
Link to comment
Share on other sites

Rufii napisał(a): Maddog ze strony ktora ci wczesniej podawalem dodalem jakies 400kcal i tak oto wyszlo 3000:D
No to teraz rozumiem. Zrozumiałem, że normalne zapotrzebowanie takie masz bez nadwyżki. Tak czy inaczej dodałeś sobie za dużo kcal, dodaj na początek 100-200kcal, bo inaczej zalejesz się tłuszczem. Jeżeli po tygodniu zobaczysz wzrost masy ciała, to potem co tydzie? lub dwa dodawaj sobie kolejne nadwyżki. Pozdro!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...