Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 18.08.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Witam Postanowiłem założyć dziennik treningowy w oparciu o parady waszych trenerów.
  2. 3 punkty
    No to super bo jestem trening na sali robię trening
  3. 2 punkty
    Mam taką nadzieję hahha jutro spróbuję, dzisiaj odpoczywam w bliskim gronie, następnego dnia katownie jak zwykle
  4. 2 punkty
    W tym temacie bo mam do zaoferowania państwu zupełną nowość
  5. 2 punkty
    Trzeba tylko nie jest tak ze tylko o ktore chodzilo
  6. 2 punkty
    Co o tym myślicie?
  7. 2 punkty
    Spróbuj tych ćwiczeń na skosy Unoszenie bioder w górę po skosie Ćwiczenie bardzo bezpieczne, polecane osobom mającym problemy z kręgosłupem. Połóż się na plecach. Dłonie podłóż pod pośladki lub połóż płasko na ziemi. Nogi lekko ugnij w kolanach. Robiąc wydech unieś nogi i biodra do góry skręcając tułów w prawo (bądź w lewo). Z wdechem powoli opuść biodra na podłogę (po skosie). Zrób wydech i ponownie unieś biodra, tym razem rotując tułów w drugą stronę. Rowerek To ćwiczenie jest proste technicznie, ale bardzo mocno angażuje mięśnie skośne brzucha, dlatego na początku może być męczące. Przyjmij pozycję leżącą na plecach. Dłonie umieść za potylicą, ale nie splataj. Łokcie rozłóż jak najszerzej na boki. Nogi ugnij w kolanach i unieś nad podłoże. Z wydechem zrób spięcie zbliżając łokieć do przeciwległego kolana. Następnie opuść nogę i tułów (ale nie odkładaj całkowicie!) i zbliż drugi łokieć do przeciwległego kolana. Powtarzaj w równym, dość szybkim tempie raz na jedną, raz na drugą stronę pamiętając o oddechu.
  8. 2 punkty
    Nie mogę być aż za dobrze sobie radzą jak mi
  9. 2 punkty
    Hmmm spoko, spróbuję tego. Crunch Kicksy po krzesełkach i hollowach wchodzą tak magicznie mocno, że jestem tym szczerze zaskoczony i zadowolony. Sadło pali jak nigdy, świetne uczucie. Teraz żeby skosy paliło
  10. 2 punkty
    Spróbuj wznosy nóg na bok w zwisie na drazku. Tak jak normalne wznosy do klatki tyle że ciągniesz do boków:)
  11. 2 punkty
    Wydaje mi się, że mógłbym je jeszcze bardziej spalić, o to mi chodzi Wspinaczka tzn?
  12. 2 punkty
    Mało w sensie żeby mocniej paliło? Fajna jest wspinaczka do HandStandu po ścianie. Barki ładnie dostają w piec
  13. 2 punkty
    no zobaczymy jak pójdzie w piątek, chyba wiem co robiłem źle ale to się okaże tak używałem ale pala mogę z garminem synchronizować a fitatu nie a który lepszy to chyba oba podobne
  14. 2 punkty
    Ja Wam powiem że audiobooki są fajne przed snem
  15. 1 punkt
    Wybiera się ktoś? https://www.facebook.com/events/479019179377757/
  16. 1 punkt
    Wytrwałość i determinacja popłaca. Gratulacje!
  17. 1 punkt
    Zrobiłem dzisiaj brzuch. Muszę przyznać, te rowerki dały mi mocno po dupie hahah. Piecze brzuchal mocno, dołożyłem jeszcze hollow body crunch kicki i supermany. Brzuch spalony dosłownie. Zmieniając temat, od kilku dni próbuję sobie robić front levera, w ramach sprawdzenie siebie i udaje się trzymać 6 sekund, ale zginam się w lędźwiach lekko, wina słabych lędźwi czy może przodu brzucha? albo to i to haha. Nie wiem też jak bardzo tutaj lędźwia działają
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
    To co się stało z tym co jest grane Davis
  20. 1 punkt
    Wazne że mozna nie ma problemu z wallstreet w pracy
  21. 1 punkt
    Mam na imie Mare. Do forum zostalem zaproszony przez @ZIPOLA
  22. 1 punkt
    zapomnialem się pochwalić że 4 raz nie zdałem ale jest pozytyw wyjechalem z 8 na luzie 24 kolejny
  23. 1 punkt
    Teraz już gotowy do siebie mozna budowac na jakies miejsce
  24. 1 punkt
    Info o cardio z innej perspektywy niż wszędzie uczą
  25. 1 punkt
    To już jest że teraz wiele razy planowałam spotkanie ze świętym
  26. 1 punkt
    I mam nadzieje ze to jest z tym co jest
  27. 1 punkt
    W jakim celu się na jutro proszę czekać z nim
  28. 1 punkt
    Podciąganie nachwytem 9/9/9/9 Pompki na poręczach 10/10/10 Podciągnie podchwyt 9/9/9 - teraz się udało 9 Pompki diamentowe 9/10/9/9 +1 powtórzenie, nie zamierzone, zapędziłem się, ale jest Pike pushupy 8/5 - ból w prawym barku, mocno przenikliwy więc odpuściłem, pewnie słabo go rozgrzałem Brzuch - Krzesełka, krzesełka bokiem na skosy, crunch kicks, hollow body, supermany. Nie pisałem jeszcze czemu nie robię już pompek na podwyższeniu albo czemu nie zmieniam chwytu. Podczas diamentów po prostu mocniej czuję klatę i trica Natomiast w podciąganiu chciałbym dobić po dyszke w seriach, to by była już totalna bomba. Skończyłem cykl z kreatyną 4 dni temu, zobaczymy jak będę stał z siłą i regeneracją, bo jak każdy wie, michy nie liczę ale wcinam trochę tego białka i makaronów. Trening w niedziele to zweryfikuje, jestem dobrej myśli A właśnie, wczoraj sobie spróbowałem zrobić maks pompek - no i udało się zrobić 32 Poprawnie technicznie na 100%, brat pilnował żebym schodził do samego dołu i dochodził do samej góry haha
  29. 1 punkt
    Bo to ze mozna sie sporo czasu na jakies miejsce
  30. 1 punkt
    Uda Ci się znaleźć w tym problem z kolanem
  31. 1 punkt
    Rozumiem że nie jest to ze mozna sie sporo nauczyc.
  32. 1 punkt
    Pozdrawiam serdecznie zapraszamy do siebie na jakies wspomnienie o to. XD
  33. 1 punkt
    A co u Ciebie w pracy do siebie na jakies wspomnienie
  34. 1 punkt
    1 osob jest pod jednym kierownikiem i tak nie jest
  35. 1 punkt
    Nie jest to ze mozna sie sporo nauczyc od temat.
  36. 1 punkt
    Nie ma znaczenia, jedyny warunek - mam czuć daną partię, żeby nie trwało to dość długo (jak np deska). Przykładowo, podczas hollow body opuszczam sobie jeszcze niżej nogi - jest o wiele trudniej, trzeba się napocić żeby nie oderwać lędźwi, a pali brzuchal. Z dzisiaj Podciąganie nachwytem 9/9/9/9 Pompki na poręczach 10/10/10 - +1 powt Podciągnie podchwyt 9/9/8 - a tutaj nie dałem rady 9 Pompki diamentowe 9/9/9/9 Pike pushupy 8/8/8/8 Czemu nie dałem rady? Ciężka walka była już w ostatniej serii nachwytów. Ruch który wykonywałem był płynny i wolniejszy niż moje "standardowe tempo". Ciężko mi określić o ile dłużej, ale jak już się chwilke ćwiczy, to się czuje jak coś idzie wolniej albo szybciej Brzuszek jutro
  37. 1 punkt
    Wolisz ćwiczenia izometryczne czy normalne?
  38. 1 punkt
    Tak dopiero po minucie, więc tak średnio. Nie mam jakiejś rzeczy żeby sobie położyć na brzuch albo jakieś ćwiczenie mocniejsze
  39. 1 punkt
    Plank bokiem dobrze odczuwasz?
  40. 1 punkt
    Podciąganie nachwytem 9/9/9/9 - +9 powt Pompki na poręczach 9/10/10 - +1 powt Podciągnie podchwyt 9/9/9 Pompki diamentowe 9/9/9/9 Pike pushupy 8/8/8/8 Brzuch standardowo, hollow body, krzesełka, crunch kicksy, supermany, plank bokiem Dodana seria do nachwytów, nie ma lipy w skrócie Jeszcze po seryjce do dipów żeby było po dyszce i do podchwytów to już będzie ogień, patrząc na jakim poziomie stałem lekko ponad 4 miechy temu Dokładnie o tym myślałem, ale nie byłem pewien co do tego, wypróbuję może na następnym treningu
  41. 1 punkt
    Chyba o to chodzi https://youtu.be/x3vPm9sK_BA
  42. 1 punkt
    Podciąganie nachwytem 9/9/9 Pompki na poręczach 9/9/10 +1 powtórzenie Podciągnie podchwyt 9/9/9 Już bez tak zaciętej walki w ostatniej serii Pompki diamentowe 9/9/9/9 Pike pushupy 8/8/8/8 - palą bary w ostatniej, ciągle mi mało mówiąc szczerze jezeli o nie chodzi Na brzuch wjechały krzesełka (wznosy nóg do klatki piersiowej) ale nogi opuszczałem tylko do kąta 90* żeby brzuch był napięty 4 serie, stare dobre hollow body 4 serie i 3 seryjki Crunch Kicksów (3, bo przy 3 już ciężko było ledwo ledwo ). Deska bokiem na skosy, zgięcia bokiem i supermany. Muszę pomyśleć nad tą michą
  43. 1 punkt
    Podciąganie nachwytem 9/9/9 Pompki na poręczach 10/9/9 +1 powtórzenie o ile nie pomyliłem się w liczeniu Podciągnie podchwyt 9/9/9 Ostra walka w ostatniej serii, Pompki diamentowe 9/9/9/9 Pike pushupy 8/8/8/8 Powrót do pików zwykłych bo przy tych na podwyższeniu trochę technika kulała (Pomimo faktu, że bary czułem, ale nie chce się nabawić jakiejś kontuzji) , jakość > ilość. Gdy pracowałem robiłem treningi dość róznie, raz co 2-3 dni, teraz powrót do 3 w tyg Pon środa piątek, lub przynajmniej co 2 dni - widać efekty bo w podchwytach już było bardzo ciężko w ostatnich powtórzeniach w serii, ale może dlatego że dodałem łącznie 6 powtórzeń No nic, ma być ciężko, za darmo nic nie dostanę. Wiesz, ciężko mi to powiedzieć. Wizja odsłonięcia brzucha i zrzucenia troche sadła, żeby pokazać co nie co nie jest zła, ale zastanawiam się jak to będzie wyglądać w roku szkolnym, bo bym musiał zacząć liczyć michę, co w sumie trudne nie jest i biegać. Choć mógłbym kupić skakankę i napierdzielać skakanie na niej coś jak cardio haha. No i jeszcze ta kamizelka, miałem kupić ale na razie zbieram na coś innego, ale na pewno ona też u mnie zagości.
  44. 1 punkt
    Ustawki są kilka razy w roku. Może następnym razem się trafi gdzieś bliżej Ciebie
  45. 1 punkt
    haha ma się rozumieć To z 2 dni temu Podciąganie szeroko nachwytem 7/7/7 Pompki na poręczach 9/9/9 Podciąganie wąsko podchwytem 8/8/8 Pompki diamentowe 8/8/8/8 Podciąganie australijskie 10/10/12/10 (pod/nachw) Pike pushupy z nogami na podwyższeniu 8/8/8 Brzuch - nie miałem przy sobie stopera(telefonu) więc nie wiem ile trzymałem - tyle ile mogłem Trzymanie L-sita Crunch Kicksy - schodzę tułowiem niżej a nogi daję lekko wyżej i piecze nawet nawet Supermany
  46. 1 punkt
    Dzisiaj pierwszy raz w drabinkach doszedlem do 11 podchytem Jest progresik to cieszy Wlasnie o hind push ups chodzilo
  47. 1 punkt
    Podciąganie nachwytem 8/8/8 Pompki na podwyższeniu 12/14/14 Podciąganie podchwytem 8/8/8 Pompki na poręczach 9/7/7 Podciąganie australijskie 10/10/12/14 (pod/nachw) Trzymanie L-sita na podłodze 15s/13s/13s/10s Crunch Kicks 24/24/20 Hollow body 67s/52s/43s Jazda
  48. 1 punkt
    Podciąganie nachwytem 8/8/8 - +1 Pompki na podwyższeniu 12/14/14 Podciąganie podchwytem 8/8/8 Pompki na poręczach 9/7/7 Podciąganie australijskie 10/10/12/12 (pod/nachw) Hollow body 75s/60s/51s Crunch Kicks 20/24/24 Plank bokiem 50s/50s bez pike pushupów, łapy zmęczone okropnie już po całym tygodniu, chęć szybszego rozwalenia się na łóżku wygrała dzisiaj No mogłem bardziej się namachać dzisiaj, ale już miałem dość haha
  49. 1 punkt
    Konsekwentnie do celu. Wiadomo, czasem się nie chce, szuka się wymówek, ale i tak ostatecznie zawsze idę na trening, to jest coś jak sposób życia, rutyna która już po tych prawie 4 miesiącach pozostała mi w głowie
  50. 1 punkt
    Witam Jestem nowy na tym forum. Liczę że pomożecie mi ułożyć trening Dane Wiek :30 Waga 64kg Bf 16% staż: 2 miesiące trening FBW Dieta: Trzymam cały czas dietę na masę z portalu po treningu Rodzaj treningu: czysta kalistenika Pompki max 10-15 podciąganie max 5 przysiad max 25-30 Liczby z ćwiczeń podane na oko Trening obwodowy (na masę) Podciąganie australijskie Pompki zwykłe dipy (te prostsze) Wzniosy nóg leżąc Powtórzenia 6-15 obwody 5-7 Trening zainspirowany z internetu . 1 Nie wiem czy trening obwodowy nadaję się do treningu masy? 2 Jeśli chodzi o podciąganie nie zainstalowałem jeszcze drążka na suficie, więc mogę robić tylko podciągania australijskie . Liczę na waszą pomoc z podzieleniem się waszymi postrzeżeniami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...