Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 03.12.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Dodaj ciężary i zobaczysz jak siła i masę będzie rosła
  2. 2 punkty
    Progresje Hold Fronta/Wznosy we Froncie Hold w progresji Trening Pogdciąganie nachwytem 8/8/8/8 Pompki na poręczach 10/11/12 +3 powt Podciąganie podchwyt 8/8/8 +4,5kg +1 powt Pompki diamentowe 10/10/10/8 +4,5kg dipy robią swoje Wyciskanie hantli bokiem 8kg 10/10/10 Wyciskanie hantli nad głowę 8kg 12/12/12 No powiem tak, te gumy to jest coś. Po treningu w środę, gdzie dosłownie katowałem te wznosy we froncie, tak wczoraj mogłem robić wznosy prawie do formy końcowej, kiedy wcześniej to nawet mowy nie było. Myślę nad dodaniem obciążenia do nachwytów, bo już łatwo idą nawet
  3. 2 punkty
    Oby przydałoby się w końcu wyspać
  4. 2 punkty
    hahah no widzisz, bo jak ćwiczę to zaczynam jakoś 2h po obiedzie, 17-16 i post wstawiam jakoś 19-20, bo z rana szkoła, ale jeszcze chwilkę i święta to sobie, mam nadzieję, odpoczniemy
  5. 2 punkty
    Ooo tak gumy i ciężary to złoto tak jak mówisz, szczególnie przy progresjach i walce o budowanie mięśni :) Świetnie! Oby tak cały czas rosła Twoja forma :) Niektórzy właśnie wchodzą na forum rano a niektórzy wieczorem, a jeszcze inni w nocy
  6. 2 punkty
    Myślałem że tylko dziewczyny tak robią Gumy czynią cuda w treningach naszych Zobacz, a to dopiero początek, pomyśl jaka forma będzie w przyszłym roku No i oczywiście prawda, że obciążenie robi robotę PS zawsze kiedy wchodzę z rańca w Twój dziennik, to już któryś raz z rzędu dodałeś posta 14h temu
  7. 2 punkty
    Progresje Trzymanie adv tuck levera Holdowanie z gumą - jeszcze będę się na pewno bawił tymi gumami, z tą lżejszą fajnie mogę robić wznosy pełnego fronta i szlifować formę, trzymanie tucka zostaje, a opuszczanie na jednej chyba out, bo technika już była kaleczona po tym jak brzuch się zmęczył, wyginałem się w lędźwiach Trening Pogdciąganie nachwytem 8/8/8/8 Pompki na poręczach 8/10/12 Podciąganie podchwyt 8/8/7 +4,5kg +1 powt Pompki diamentowe 10/10/10/10 +4,5kg - ostatnia seria z ciężarem i weszła Ale był upadek w 10 więc hm zajebiście będzie progres Wyciskanie hantli bokiem 8kg 10/10/10 Wyciskanie hantli nad głowę 8kg 12/12/12 Jest świetnie, forma wraca i może nawet jest lepsza niż przed przerwą, w pushu na 100% lepiej jest. Po dołożeniu obciążenia klata urosła w lustrze, a co najlepsze, prawy cycek który odstawał od lewaka :DD Zastanawiam się jak niektórzy ludzie chodzący na siłownie, mający tyle możliwości ich nie wykorzystują, przecież możliwość manipulacji ciężarem jest jak złoto co mogę zauważyć na sobie Przykładowo mój ziomek chodzi na siłkę i głównie snapy hahahha
  8. 2 punkty
    Hejo! Jak długo trenowaliście bazę zanim przeszliście na elementy?
  9. 2 punkty
    Dokładnie warto się bawić powtórzeniami:)
  10. 2 punkty
    Co do dipów to spróbuj sobie zmodyfikować na drabinkę np. 8/10/12 wtedy nowy bodziec i nowe wyzwanie dla organizmu No to jak na złość z tymi gumami
  11. 2 punkty
    Progresje progresje progresje... Trzymanie adv tuck levera - nie ma sensu wklepywać tego samego kopiuj wklej, trzymam tak do 6-7 sekund po 5 serii, starając się przesuwać do przodu, powoli powoli oczywiście spinając poślady i całe ciało, żeby to miało "ręce i nogi" Opuszczanie na jednej nodze, ale muszę się podkurczać nogę lewą prawą, bo już same holdy w poprzedniej progresji katują mi brzuch Pogdciąganie nachwytem 8/8/8/8 Pompki na poręczach 10/10/10 - myślę nad tymi dipami co tu z nimi robić bo tutaj stoję w miejscu, zwyczajnie się boję haha Podciąganie podchwyt 8/7/7 +4,5kg No tutaj dojechałem trochę, ale jeżeli byłem w stanie dobić po 7 to miałem jeszcze dużo siły w zapasie robiąc bez tych prawie 5kg, więc dla mnie dobrze, siła "siłą" rzeczy powinna iść do góry :_) Pompki diamentowe 10/10/10/10 +4,5kg - w ostatniej serii już bez obciążenia bo łapy no sami wiecie co się działo haha Wyciskanie hantli bokiem 8kg 10/10/10 Wyciskanie hantli nad głowę 8kg 12/12/12 Już trochę lepiej się czułem dzisiaj co widać na treningu, zważyłem sobie dokładnie te ciężarki i wyszło że trochę więcej to ma niż wcześniej, gdy ważyłem je na innej wadze, samoocena +10 hahah a co do gum, to hm jakby to ująć, byłem na poczcie już 2 razy po paczkę ale pani upiera się że paczki nie ma wpisanej jeszcze w bazę danych i nie może mi jej wydać, jutro już na 100% ma być także wybiorę. Na początek wjechałem z 2 gumami - z obciążeniem kolejna 12-17 kg 17-26. Nie wiem czy dobrze z tym obciążeniem wybrałem, ale cóż, zobaczymy w praniu
  12. 1 punkt
    Szybko lecisz do przodu, froncik niedługo wjedzie
  13. 1 punkt
    Ja to 4 miesiące robiłem samą bazą i po tym okresie czasu wziąłem się za BackLevera
  14. 1 punkt
    W sensie że pierwsza seria 8 powtórzeń, druga 10 i trzecia 12. Wtedy z każdą serią wymagasz więcej od swojego ciała
  15. 1 punkt
    Tzn zrobić 3 serie po 8/10/12 czy w systemie drabinkowym z innym przerwami 8/10/12/10/8?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...