Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 28.07.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    I jak Ci się podoba taki mix?
  2. 1 punkt
    SOBOTA: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 ---> 14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 ---> 10/10/12 Podciąganie na ręcznikach 8/8/8 ---> 8/8/7 (+1) Pompki na piłce 14/16/16 ---> 14/16 (+2) /11 (-1) Podciąganie za głowę 6/6/6 ---> 6/6/6 Przerwy między seriami 2 min, między ćwiczeniami 3 min. Ogólnie trening na lekki plus w porównaniu do zeszłej soboty, jestem zadowolony.
  3. 1 punkt
    CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 ----> 6/8/8 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 12/12/14 ----> 12/12/14 (+3) Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/8/8 ----> 8/8/7 (+1) Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/12/14 ----> 12/12/14 Podciąganie chwytem młotkowym 8/8/8 ----> 7/6/5 Przerwy między seriami 2 min, między ćwiczeniami 3 min. Na koniec treningu chwyt młotkowy mnie niszczy i każde powtórzenie to walka z samym sobą, powolutku do przodu. Walka o każde powtórzenie w każdym ćwiczeniu jest co raz cięższa, ale przecież o to w tym wszystkim chodzi i to mi się podoba.
  4. 1 punkt
    ogolnie robilem treningi ale nie mialem za bardzo czasu w pisac to Srd plecy-biceps Podciąganie nachwytem 6-6-6-6 martwy ciąg 8-8-8-8 przyciąganie drążka do klatki -12-12-12-12 wiosłowanie -10-10-10-10 podciąganie podchwytem 6-5-5-4 wyciskanie sztangi stojąc 10-10-10-10 jednoczesne uginanie przedramion stojąc 12 na reke 12-12-12-12 pt barki wyciskanie żołnierskie 10/10/10/10 wyciskanie hantlami na boki 10/10/10/10 Arnoldki 10/10//10/10 odwrotne rozpietki 10-10-10-10 Pon klata-biceps wyciskanie sztangi na ławce poziomej 10-10-10-10 wyciskanie hantlami na ławce skosnej 10-10-10-10 wyciskanie sztangi na ławce skosnej 10-10-10-10 pompki na szeroko-16/16/18/18-16/15/12/12 podciaganie podchwytem -6-6-6-6 wyciskanie sztangi stojąc 10-10-10-10 jednoczesne uginanie przedramion stojąc 12 na reke 12-12-12-12 srd plecy -triceps podciaganie nachwytem 7-6-6-6 martwy ciąg 8-8-8-8 przyciaganie drązka do klaty 10-10-10-10 wiosłowanie 10-10-10-10 dipy 12/10/9/9 wyciskanie francuskie 10/10/9/9 prostowanie ramion na wyciągu 12-12-12-12 dzis jeszcze wleci brzuch podwieczór
  5. 1 punkt
    Dokładnie i niestety taki szybszy progres jest z początku później coraz trudniej o niego niestety.
  6. 1 punkt
    ŚRODA: (ABS) Mountain Climbers 40s/40s/40s ----> 40s/40s/40s Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/12 ----> 12/12/10 (~~) Mostek(plank) 50s/50s/50s ----> 50s/50s/50s Scyzoryki 40s/40s/40s ----> 40s/40s/40s Crunch Kicks 12/14/14 ----> 12/14/14 Przerwy między seriami 2 min, między ćwiczeniami 3 min. Kolejny trening za mną, lekki niedosyt z powodu braku progresu we wznosach kolan, ale jak to się mówi nie od razu Rzym zbudowano.
  7. 1 punkt
    Zakwasy mam takie że chyba dopiero jutro będzie kolejny trening
  8. 1 punkt
    PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 16/16/16 ----> 16/16/16 Pompki diamentowe 14/16/16 ----> 14/16/16 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14 ----> 12/12/14 Dipsy 12/12/14 ----> 12/12/13 +3 Pompki na kostkach 14/14/14 ----> 14/14/13 +3 Przerwy między seriami 2 min, między ćwiczeniami 3 min. Mało brakło a udałoby mi się zrobić 100% założonego planu na ten dzień, myślę że następnym razem trening uda mi się wykonać całość co do ostatniego powtórzenia, a jeżeli tak się stanie to będę musiał sobie skrócić przerwy między ćwiczeniami z 3 do 2 minut żeby było trochę trudniej. Dokładnie tak.
  9. 1 punkt
    Ewidentnie będzie trzeba plan poprawić:) Miałeś przerwę więc to normalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...