Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 11.08.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Cześć, z racji tego że Dynloth zaoferował mi ułożenie planu treningowego postanowiłem że stworzę dziennik i będę zapisywał w nim swoje postępy. Jeszcze raz dzięki za rozpisanie planu. Wczoraj robiłem jeszcze swój trening przez co dzisiaj miałem lekkie zakwasy + drugi dzień pod rząd musiałem trenować triceps, ale korzystając z tego że dzisiaj dostałem cały rozpisany plan nie mogłem nie zrobić treningu, tak więc do rzeczy : PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 16/16/16 ---> 16/16/16 Pompki diamentowe 14/16/16 ---> 14/16/15 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14 ---> 12/12/14 Dipsy 12/12/14 ----> 12/11/9 Pompki na kostkach 14/14/14 ----> 14/11/9 Trening trwał niecałe 40 min ( 2 min przerwy między seriami, 3 min między ćwiczeniami ) i muszę szczerzę powiedzieć że po ostatnim ćwiczeniu ledwo mogłem wstać z ziemi Mam nadzieję że następnym razem jak będę wypoczęty wykonam ten trening w stu procentach.
  2. 4 punkty
    Witam, po roku prawie systematycznych treningów chyba dopadła mnie stagnacja i za skurczybyka nie mogę tego przeskoczyć, myślicie że zakup kamizelki ( około 40kg ) będzie dobrym pomysłem? Jak dotąd trenowałem tylko z ciężarem własnego ciała i doszedłem do momentu w którym już nie idzie to tak jakbym tego chciał ( rekord około 15 czystych podciągnięć ). Jakieś porady co do marki kamizelki lub ewentualnie jakieś alternatywy?
  3. 4 punkty
    Siemanko, jest to bardzo dobry wybór, ze względu na nowy bodziec treningowy to raz a dwa na mocniejszą hipertrofię. Kamizelka jest dobra bo możesz ją użyć też do pompek czy nawet pompek w HandStand, lecz jest bardzo droga. Ja jak się zastanawiałem nad kamizelką lub pasem to wybrałem pas, ponieważ raz że taniej a dwa że obciążenie już miałem w postaci talerzy które swoją drogą nie są drogie. Pytanie czy masz na to budżet jeżeli tak to bierz kamizelkę użyjesz ją w większej ilości ćwiczeń. 40kg to już fajna waga do zabawy z obciążeniem https://allegro.pl/oferta/kamizelka-treningowa-z-obciazeniem-1-40-kg-8619845241
  4. 3 punkty
    No to jak chcesz to jakiś plan pod taką sytuację mogę skombinować Tylko musiałbym znać chociaż ilość pompek maksymalnie ile robisz jako punkt odniesienia
  5. 3 punkty
    odciąganie podchwytem 6/6/6/6-6/6/6/6 czas miedzy seriami 1 minuta Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12-10/8/6/6 Podciąganie nachwytem 6/6/6/6-4/4/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 -7/5/5/5 Podciąganie izometryczne (przytrzymanie brody nad drążkiem 3s) 5/5/5/5 -4/3/3/3 przepraszam ale musialem sobie zycie prywatne ulozyc i jakos motywacji nie mialem ale juz wracam 100% zmotywowany
  6. 3 punkty
    a dziękuje i wzajemnie
  7. 3 punkty
    Nowy członek rodziny na pokładzie, siemanko i powodzenia
  8. 3 punkty
    No i pięknie, nie poddawaj się i ciśnij dalej
  9. 3 punkty
    Witam, serdecznie jestem nowym użytkownikiem chciałbym zeby ktoś mi pomógł w planie treningowym. Chciałbym nabardziej się skupić na rozwiajniu dużych łap, pleców i dobrego dociętego brzucha pomoże ktoś? na tej chwili wyglądam tak ale chciałbym byc wiekszy i bardziej dociety.
  10. 3 punkty
    Siema jest dobrze predyspozycje widoczne więc myślę że Twój cel jest w zasięgu ręki Chłopaki na pewno Ci pomogą
  11. 3 punkty
    Dzięki za radę, budżet posiadam i chyba skuszę się na tą kamizelką. Pas raczej dla mnie odpada bo chyba bardziej obciąża odcinek lędźwiowy, a miałem z nim kiedyś lekkie problemy więc wole nie ryzykować, przynajmniej na tym etapie treningów.
  12. 3 punkty
    Takie Państwo Ale nie ma co się tym przejmować, róbmy swoje
  13. 3 punkty
    To zobaczysz czy zbytnio to nie wydłuża treningu najwyżej coś zmienimy
  14. 3 punkty
    Może być nadwyrezane przez błędną technikę wykonywania ćwiczenia. Może przy przysiadachz wyrokiem za bardzo się pochylasz do przodu ? Albo przysiady na jedną noge obciążają za bardzo. Można się pobawić z wykluczeniem lub wymiana jednego ćwiczenia i sprawdzić czy przestanie boleć:)
  15. 3 punkty
    Tak średnio je rozgrzewam Jak kucam to nad kolanem mnie boli, nie wiem dokładnie co to jest
  16. 3 punkty
    Ale widać też że siła rośnie, bo powtórzenia coraz pełniejsze ?
  17. 3 punkty
    TRENING B Przysiad na jednej nodze (negatywy) 6/6/6/6-5/5/5/5 Pompki Szerokie 12/14/14/14-12/13/14/14 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/4+1 Dipsy na triceps 6/6/6/8-6/6/6/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/4+1 Podnoszenie nóg do kąta prostego 8/8/8/8-8/7/6/6 Heel Touches  40/40/40/40-40/40/40/40
  18. 3 punkty
    No to świetnie oby było tak ciągle ?
  19. 3 punkty
    Mam ciężką pracę. Przyznam szczerze że ten trening jest krótki ale nie pamiętam żebym miał kiedyś tak szybkie efekty wizualne. Jestem w szoku TRENING A Przysiady wykroczne 20/20/20/20-20/20/20/20 Pompki Tradycyjne 12/12/14/14-12/12/14/13 Podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 -5 /4+1/4+1/4+1 Pike Push Ups 10/10/10/10-9/9/8/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/4+1/4+1/4+1 Brzuszki do pozycji V 10/10/10/10-10/9/9/9 Crunch Kicks  12/12/12/12-9/9/8/8
  20. 3 punkty
    Mam na imię Dawid, mam 33 lata. Troszkę ćwiczę, bardziej w domu i ogrodzie niż po siłowniach. Szkoda mi marnować czasu, którego i tak mam mało ?
  21. 3 punkty
    Zaraz się okaże że pompek za mało w planie ?
  22. 3 punkty
    TRENING A Przysiady wykroczne 20/20/20/20-20/20/20/20 Pompki Tradycyjne 12/12/14/14-12/12/13/13 Podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 -5 /4+1/4+1/4+1 Pike Push Ups 10/10/10/10-8/8/8/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/4+1/4+1/3+2 Brzuszki do pozycji V 10/10/10/10-9/9/8/8 Crunch Kicks  12/12/12/12-8/8/8/8
  23. 3 punkty
    Witam serdecznie ?
  24. 3 punkty
    Po kontuzji z bólami głowy odstawiłem ten element, bo tak jak przy pike pushupach tak przy staniu na rękach, po tej właśnie kontuzji odczuwałem ból głowy, więc wolę tego unikać ?
  25. 3 punkty
  26. 3 punkty
    Zakres powtórzeń nadal jest hipertroficzny więc jesteś skazany na progres ?
  27. 3 punkty
    Progresje Hold Fronta/Wznosy we Froncie Hold w progresji Trening Pogdciąganie nachwytem 8/8/8/8 +2,3kg Pompki na poręczach 12/12/12 +3 powt Podciąganie podchwyt 8/8/7 +4,5kg Pompki diamentowe 10/10/10/10 +4,5kg Wyciskanie hantli bokiem 8kg 10/10/10 Wyciskanie hantli nad głowę 8kg 12/12/12 Dodane obciążenie do nachwytów, zrównanie dipów do liczby 12 w serii, nadrobienie w diamentach, ciężko w podchwytach było, ale tak ma być po dodaniu obc do nachwytów ?
  28. 3 punkty
    Dokładnie warto się bawić powtórzeniami:)
  29. 3 punkty
    Co do dipów to spróbuj sobie zmodyfikować na drabinkę np. 8/10/12 wtedy nowy bodziec i nowe wyzwanie dla organizmu ? No to jak na złość z tymi gumami ?
  30. 3 punkty
    Progresje progresje progresje... Trzymanie adv tuck levera - nie ma sensu wklepywać tego samego kopiuj wklej, trzymam tak do 6-7 sekund po 5 serii, starając się przesuwać do przodu, powoli powoli oczywiście spinając poślady i całe ciało, żeby to miało "ręce i nogi" Opuszczanie na jednej nodze, ale muszę się podkurczać nogę lewą prawą, bo już same holdy w poprzedniej progresji katują mi brzuch Pogdciąganie nachwytem 8/8/8/8 Pompki na poręczach 10/10/10 - myślę nad tymi dipami co tu z nimi robić bo tutaj stoję w miejscu, zwyczajnie się boję haha Podciąganie podchwyt 8/7/7 +4,5kg No tutaj dojechałem trochę, ale jeżeli byłem w stanie dobić po 7 to miałem jeszcze dużo siły w zapasie robiąc bez tych prawie 5kg, więc dla mnie dobrze, siła "siłą" rzeczy powinna iść do góry :_) Pompki diamentowe 10/10/10/10 +4,5kg - w ostatniej serii już bez obciążenia bo łapy no sami wiecie co się działo haha Wyciskanie hantli bokiem 8kg 10/10/10 Wyciskanie hantli nad głowę 8kg 12/12/12 Już trochę lepiej się czułem dzisiaj co widać na treningu, zważyłem sobie dokładnie te ciężarki i wyszło że trochę więcej to ma niż wcześniej, gdy ważyłem je na innej wadze, samoocena +10 hahah a co do gum, to hm jakby to ująć, byłem na poczcie już 2 razy po paczkę ale pani upiera się że paczki nie ma wpisanej jeszcze w bazę danych i nie może mi jej wydać, jutro już na 100% ma być także wybiorę. Na początek wjechałem z 2 gumami - z obciążeniem kolejna 12-17 kg 17-26. Nie wiem czy dobrze z tym obciążeniem wybrałem, ale cóż, zobaczymy w praniu ?
  31. 3 punkty
    Witam Postanowiłem założyć dziennik treningowy w oparciu o parady waszych trenerów.
  32. 3 punkty
    12. 11 Pompki szeroko 3x 10/10/8 Przysiad 4x 16/16/16/16 Półpodciągniecia 4x6/6/5/4 Chunch kich 4x11/11/10/10 Podciąganie barki 3x9/8/8 15.11 Dipy 4x 7/6/6/6 ( negatywy) Przysiad wąski 4x 15/10/10/10 Podciąganie nachwyt 4x 6/6/6 (negatywy) Wzniosy nóg 3x10/9/9 Wspięcia 3x 24/24/23
  33. 3 punkty
  34. 3 punkty
    Trening na 80% możliwości by zostawić ciału trochę luzu. Ale te 80% robimy na 100%. A co do luzu to "złapałem przetrenowanie" bo widocznie ciało nie miało trochę ulgi. Dziś wróciłem do treningu. 28.10 Pompki szeroko 3x10 przysiad 4x15 Wzniosy nóg 3x10 pół-podciąganie 3x6/5/4 chudy byku 1 serie zwykłą zrobię na probe reszta negatywy
  35. 3 punkty
    Super podejście, czekam na kolejne progresy ?
  36. 3 punkty
    Noo jak wrócę do zdrowia to będzie ostra jazda, czuję to w kościach
  37. 3 punkty
    Widzę że trening dopracowany każdy mięsień jest dopieszczony. Dla mnie za dużo serii i za dużo powtórzeń w poszczególnych ćwiczeniach. Na razie trening jest fazie testów wiedz nie konsultuje jeszcze co poprawić. Przysiad z wykrokiem 16/18 Pompki z rękoma szeroko 10/10/12/18 Pompki diamentowe 6/5 Podciąganie zwykłe 3/3/4/4 Podciąganie samymi barkami w zwisie 7/7 Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/12/12 Nogi- tu strzeliłem samobója i nie rozgrzałem dobrze nóg zwłaszcza dwugłowy uda, dałem rade tylko 2 serie Pompki- diamentowe chyba zamienię na zwykłe bo robię je 6-5 pow i technika słaba Podciąganie- muszę kupić sobie te kółka do ćwiczeń.
  38. 3 punkty
    No to super bo jestem trening na sali robię trening ?
  39. 2 punkty
    Kiedyś To się grało
  40. 2 punkty
    Witam wszystkich, mam 34 lata do tego parę kilo za dużo , do tej pory z treningami to bywało w moim życiu różnie ale ostatnio zacząłem na poważnie brać się za siebie, narazie ćwiczę tylko w domu ale w planach mam zapisać się na jakąś siłownie. Mam też nadzieję że zagrzeje tu u was miejsca na trochę dłużej. Pozdrawiam.
  41. 2 punkty
    Mocny trening wjechał:)
  42. 2 punkty
    No to lepiej nie ryzykować z pasem
  43. 2 punkty
    Dzisiaj też było dobrze TRENING A Przysiady wykroczne 20/20/20/20-20/20/20/20 Pompki Tradycyjne 12/12/14/14-12/12/14/14 Podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 -5 /5/5/4+1 Pike Push Ups 10/10/10/10-10/10/10/10 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/4+1 Brzuszki do pozycji V 10/10/10/10-10/10/10/10 Crunch Kicks  12/12/12/12-10/10/10/10 Hollow Body Knee Raises  30s/30/30/30-30/30/30/30
  44. 2 punkty
    Można wiedzieć jaką kreatynę stosujesz i w jaki sposób?
  45. 2 punkty
    Witam. Mam 34 lata , waga 82 kg wzrost 175 od ponad pół roku ćwiczę regularnie w domu. Trening 3x w tygodniu (rozgrzewka + trening ok.2 h) plus bieganie w terenie raz w tyg. 2 do 3 km. Celem było nabycie masy mięśniowej , zgubienie brzuszka ,ogólna poprawa kondycji i nabranie ciut więcej siły. Wszystko jakoś idzie jednak czuję że źle dobieram ćwiczenia . Ćwiczę z własną masą ciała , jednak chciałbym dodać do tego hantle ,ławkę. Wszystko mam w domu . Piszę z prośbą o ułożenie planu treningowego. Dla przykładu podam ćwiczenia jakie do tej pory wykonywałem w maksymalnych wartościach w jednym podejściu : Pompki 40 ,diamentowe 16 , z podskokiem 12 Dipy 16 Scyzoryki 18 Deska 1:30 s Deska bokiem 1 m Przysiady 20 + hantle 2 x 10 kg Mostki 30 Podciąganie nachwyt 3 podchwyt 4 ( dopiero zaczynam ) Spięcia brzucha 30 ,Spięcia z uniesionymi nogami , nogi na przemian 24 Arnoldki 16 hantle 10 kg Rozpiętki 12 hantle 10 kg Wyciskanie sztangi leżąc 1 x 90 kg max i inne...... To tak z grubsza .Jednak ćwiczeń z ciężarem nie wykonywałem regularnie , wplatałem w swój na oko ułożony plan .Czy jest ktoś kto mógłby mi pomóc będę bardzo wdzięczny .Pozdrawiam
  46. 2 punkty
    Jak na taki wzrost i wagę to jest siła ??
  47. 2 punkty
    OK dzisiaj dam znać Pompki-20 Podciąganie nachwyt - 5 Podciąganie podchwyt-6 Dipsy - 10 Przysiad ponad 50 Brzuszki 25
  48. 2 punkty
    Jest bardzo dobrze:) Barki możesz fajnie zrobić pompkami pseudo planach:) Motywację dajesz do działania, trzymam kciuki żeby ból głowy nie wracał:D
  49. 2 punkty
    Wydaje mi się, że to będzie zależeć od tego jak będziesz się katować na treningach, z czasem organizm kolokwialnie mówiąc wejdzie na wyższy poziom i będziesz mógł trenować powiedzmy 4-5 razy w tyg, ale trenuj tak jak uważasz za dobre dla Ciebie, byle żeby sprawiało Ci przyjemność i nic więcej nie trzeba, a jak dojdą do tego efekty to już odlot ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...