Skocz do zawartości

tetezz

Aktywny Użytkownik

Zawartość dodana przez tetezz

  1. tetezz

    Dzień Dipsów v2

    dips- 262 sztuki szkoda że tylko tyle;)
  2. SOBOTA 23.11.2013r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/42/40 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 15/15/15 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 15/15/15 Dipsy 16/18/20 -> 16/18/20/10/8/10/10/10/10/10/10/10/10/10/10/10/10/10/10/10/10/10/10/10 => 262 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 20/20/20 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> 5/5/5 FrogStand 30s/40s/40s -> 20s/30s/30s Pompki Muay Thai/Wojskowe 28/28/28 -> 15/15/X NIEDZIELA: 24.11.2013r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 16/16/16 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s -> X/X/X Podciąganie na ręcznikach 12/14/14 -> 10/9/9 Pompki na piłce 32/32/32 -> 15/15/12 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 8/8/8 HumanFlag Trening: niestety nie mam narazie możliwości, dlatego zamiast treningu HumanFlag zrobiłem trening brzucha i różne wariacje plank'a. Zwis w pozycji początkowej HumanFlag 5s/5s/7s Podnoszenie do ko?cowej pozycji HumanFlag(tyle ile potrafisz) 3/4/5 Próby HumanFlag 5/5/5 Od PONIEDZIAłEK: 25.11.2013r. do NIEDZIELA 01.12.2013r. WOLNE PONIEDZIAłEK 02.12.2013r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 9/9/9 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 50/50/50 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 10/7/7 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 -> 8/10/11 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> 15/15/15 Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie) 8/8/8 -> x/x/x WTOREK 03.12.2013r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/42/40 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 15/15/15 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 15/15/15 Dipsy 16/18/20 -> 16/18/20 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 15/15/15 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> 4/5/5 FrogStand 30s/40s/40s -> 30s/30s/30s Trening brzucha ¦RODA 04.12.2013r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 16/18/18 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s -> 10s/10s/13s Podciąganie na ręcznikach(podciąganie chwytem młotkowym) 12/14/14 -> 10/11/10 Pompki na piłce 32/32/32 -> 15/17/17 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 8/8/8 Trening brzucha z drążkiem i ABS II
  3. PI?TEK: 22.11.2013r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 8/8/8 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 40/40/40 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 9/9/9 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->8/9/8 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> 10/12/12 Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie) 8/8/8 -> 8/8/8 MuscleUp z wybicia 16/16/16 brak Dzisiaj dosyć słabo, chyba ten wczorajszy trening barków wyko?czył moje ręce. Ale najważniejsze to się nie poddawać! Mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej
  4. ¦RODA: 20.11.2013r. WOLNE Niestety wróciłem do domu po 19:00 i byłem zbyt zmęczony na trening CZWARTEK: 21.11.2013r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 20/18/16 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s ->10s/10s/12s Podciąganie na ręcznikach 12/14/14 -> 11/11/11 Pompki na piłce 32/32/32 -> 15/15/15 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 8/8/8 HumanFlag Trening: niestety nie mam narazie możliwości, dlatego zamiast treningu HumanFlag zrobiłem trening brzucha i różne wariacje plank'a. Zwis w pozycji początkowej HumanFlag 5s/5s/7s Podnoszenie do ko?cowej pozycji HumanFlag(tyle ile potrafisz) 3/4/5 Próby HumanFlag 5/5/5
  5. tetezz

    Salut, ça va?

    To ja też się przywitam Ps. To Ty na zdjęciu?
  6. WTOREK 19.11.2013r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/41/44 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 20/16/16 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 15/20/20 Dipsy 16/18/20 -> 12/14/14 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 20/20/20 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> 4/4/4 FrogStand 30s/40s/40s -> 20s/30s/30s Pompki Muay Thai/Wojskowe 28/28/28 -> 12/14/16 Strasznie czuję zmęczenie barków, mam nadzieję, że to przejdzie bo przecież barki robię dopiero jutro ;D
  7. tetezz

    Trening na skakance

    Ja bym wziął tą z meteora, chyba dlatego, że skórzana no i jakieś tam bajeranckie łożyska kulkowe też ma. Ale pewnie każda by się nadawała do skakania.
  8. PONIEDZIAłEK 18.11.2013r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 8/8/8 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 80/70/70 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 10/10/9 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 -> 8/10/10 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> 10/12/14 Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie) 8/8/8 -> 8/7/6 MuscleUp z wybicia 16/16/16 -> zero
  9. Cześć. Mam na imię Jarek, wraz z tym jak uznałem, że przeszedłem już poziom podstwowy treningów i gdy otrzymałem nowy plan przy którym mam zamiar narazie pozostać postanowiłem zacząć prowadzić swój dziennik treningowy. Niestety wraz z dzisiejszym treningiem uznałem, że nie dam rady wykonać w pełni nowego planu, dlatego narazie będę robił na tyle ile potrafię i mam siły. Będzie to tym samym najlepszym porównaniem w postępach które mam nadzięję kiedyś najdejdą Moje parametry i możliwości: Wzrost: 180 Waga: 67 Max podciągnięć: 15 Max pompek: 70 Max dipów: 20 Max przysiadów: 100 Mój plan który otrzymałem:
  10. tetezz

    Dzień Dipsów v2

    Ja też chętnie się zgłoszę
  11. Nie jestem ekspertem ale tak na chłopski rozum: jeśli masz dużą tkankę tłuszczową to poleciłbym ją powoli zacząć redukować poprzez odpowiednią dietę i ćwiczenia cardio czy tym podobne, a jeżeli uważasz, że twoja tkanka tłuszczowa jest znośna, to nic tylko pisać prośbę o plan i zacząć ćwiczyć. A wraz z treningami powinieneś zauważać efekty. Powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...