Skocz do zawartości

Woody

Aktywny Użytkownik

Zawartość dodana przez Woody

  1. Wczoraj już nie miałem czasu by napisać podsumowanie więc jest dziś? -Hindu PushUps 14/16/16 - 14/16/14 trochę ciężkawo pod koniec serii -Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14 - 12/12/12 barki już przy ostatniej serii dobite -Podciąganie za głowę 6/6/6 - 6/6/4 przy ostatniej serii brakło siły -Przysiad z wykrokiem 16/18/20 - 16/18/20 fajnie wleciało -Wspięcia na palce 22/24/26 - 22/24/26 łydki czuć było -Siad krzesełkowy 40s/40s/45s - 40s/40s/45s pompa w nogach duża była -Przysiad z wyskokiem 14/14/16 - 14/14/16 na sam koniec fajnie dobiło nogi Trening uważam za udany? @Dynloth Spoko jest kreatyna z KFD, ale chyba źle zrobiłem że wybrałem bezsmakową... Smakuje jak mąka? @Trip Czasami przy ćwiczeniach gdzie angażuję nogi
  2. Niestety w sobotę znowu nie zrobiłem treningu? Dzisiaj wyleciał normalnie. -Pompki z rękami szeroko 12/14/14 - 12/14/14 bez problemów -Pompki diamentowe 10/12/12 - 10/6/6 mogło być lepiej -Pompki z nogami wysoko 12/14/14 - siadło fajnie -Dipsy 8/10/10 - 8/10/10 trochę ciężko już było -Pompki na kostkach 6/7/9 - 6/7/9 kostki nadal bolą -Wzonsy nóg do klatki 10/12/12 - 10/12/12 brzuch mocno czuć było -Mostek(plank) 40s/40s/45s - 40s/40s/45s brzuch już z pompowany na maksa -Brzuszki do pozycji V 12/12/14 - 10/10/x nie zrobiłem 3 serii bo skurcze mnie w nodze złapały Ogólnie trening uważam za dobry?
  3. Okej, wielkie dzięki? -Hindu PushUps 14/16/16 - 14/14/12 ciężko dziś było, ale to przez to że czułem jeszcze efekty ostatniego treningu -Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14 - 10/10/10 jak wspominałem barki jeszcze trzymały po ostatnim treningu -Podciąganie za głowę 6/6/6 - 6/6/4 w ostatniej serii brakło już siły -Przysiad z wykrokiem 16/18/20 16/18/20 nadal trochę skurcze mnie łapały -Wspięcia na palce 22/24/26 - 22/24/26 fajnie wleciało choć jakoś po 3h od treningu złapał mnie skurcz w łydce -Siad krzesełkowy 40s/40s/45s - 40s/40s/40s fajnie wleciało -Przysiad z wyskokiem 14/14/16 - niestety dzisiaj nie miałem wystarczająco czasu na jeszcze jedno ćwiczenie Ogólnie trening uważam za dobry Zmęczenie dopadło mnie od razu po treningu i czułem się dobrze?
  4. Będę się starał? A jak z poprawieniem ilości powtórzeń?
  5. Dzisiaj już trening wleciał normalnie? -Pompki z rękoma szeroko 18/20/22 - 18/20/14 w ostatnie serii niestety brakło już siły w ramionach -Pompki diamentowe 18/20/20 - 8/8/8 lepiej niż ostatnio i myślę że technika też lepsza była -Pompki z nogami wysoko 18/18/18 - 18/12/12 tak samo jak ostatnio w 2 i 3 serii brak siły, ale zrobiłem więcej niż tydzień temu -Dipsy 10/10/12 - 10/9/9 kolejne ćwiczenie w którym zrobiłem progres od ostatniego tygodnia choć było ciężko -Pompki na kostkach 18/18/18 - 5/5/5 tydzień temu nie zrobiłem bo nie wiedziałem jak, dzisiaj zrobiłem na kolanach ale kostki nadal mnie mocno bolały; będę starał się lepiej progresować to ćwiczenie -Wznosy kolan do klatki 14/14/16 - 12/10/10 robiłem powoli to ćwiczenie i czułem cały brzuch -Mostek(plank) 50s/55s/60s - 40s/40s/40s starałem się trzymać jak najdłużej -Brzuszki do pozycji V 14/16/16 - nie zrobiłem, nie miałem już czasu Na sam koniec wychodząc z siłowni przytrzymałem trochę L-sita na dobicie brzucha Trening uważam za dobry?
  6. Niestety wczoraj nie mogłem zrobić treningu z powodu braku czasu? Kolejny dopiero we wtorek? Póki co trening HS leci?
  7. Nie było guza? Na szczęście nie było to mocne uderzenie?
  8. O negatywach nie pomyślałem, na następnym treningu spróbuje?
  9. Dzisiaj trening nóg i barków? Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening: -Hindu PushUps 14/16/16 - 14/16/16 fajnie siadło -Pompki z rękoma przy biodrach 18/18/20 - 13/13/13 ciężko pod koniec każdej serii, ale starałem się robić jak najwięcej -Podciąganie za głowę 6/6/6 - 6/6/6 ciężko było, choć tym razem udało się nie walnąć głową w drążek -Przysiad z wykrokiem 16/18/20 - 16/18/20 ciężko było i czułem pośladki pospinane -Wspięcia na palce 20/22/24 - 20/22/24 fajnie wleciało -Siad krzesełkowy 50s/50s/55s - 40s/40s/40s pompa już taka była w nogach że czułem każdy mięsień -Przysiad z wyskokiem 12/12/16 - 12/12/16 ciężko było; nóg już nie czułem -Przysiady na jednej nodze 8/10/12 - tak samo jak tydzień temu nie miałem już siły w nogach na przysiad na jednej nodze nawet z asystą Trening ciężki ale wleciał fajnie?
  10. Będę próbował przez tydzień opierać się na kostkach na ziemi by się przyzwyczaić? Co do pompek diamentowych to spróbuję bliżej ciała ramiona prowadzić?
  11. Informacje o mnie do podpięcia? Od kiedy trenujesz naszym planem? Od 29.12.2018r. Aktualna waga: 81kg Aktualny wzrost: 192cm Czy stosujesz dietę? Tak, trzymam kalorykę na lekkim deficycie. Czy stosujesz suplementy? Tak. Jeżeli tak to: -Jakie i jak dawkujesz: Kreatyna KFD - 5g po treningu. Cytrulina KFD - 5g przed treningiem. Magnez i witaminy - 1 kapsułka dziennie. -Od kiedy: Kreatyna, witaminy i magnez regularnie od około 01.10.2018r. Cytrulina od około 01.01.2019r. -Do kiedy: Do teraz? Czy miałeś/aś jakąś kontuzję? Nie i niech tak zostanie? Informacja z dnia 08.01.2019r.
  12. Kolejny dzień, kolejny trening? Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening: -Pompki z rękoma szeroko 18/20/22 - 18/20/18 fajnie się robiło, ale w ostatnie serii brakło już siły -Pompki diamentowe 18/20/20 - 8/6/6 pierwszy raz robiłem w takiej ilości bo wcześniej tylko jedno powtórzenie by zobaczyć czy dam radę; ciężko było nawet; czułem że miednica mi opada ale starałem się to kontrolować -Pompki z nogami wysoko 18/18/18 - 18/8/8 nie wiem jak to zrobiłem ale w 2 i 3 serii już jakoś mi siły brakło a 1 nie była jakaś super ciężka; miednica tu też trochę opadała ale tak jak wyżej próbowałem to kontrolować -Dipsy 10/10/12 - 10/8/7 pompa już duża była; ciężko ale fajnie -Pompki na kostkach 18/18/18 - nie zrobiłem ponieważ jakoś nie umiałem i dziwnie mi było tak na kostkach robić; dziwne to jest ale nie wiem; może jakieś ćwiczenie alternatywne -Wznosy kolan do klatki 14/14/16 - 12/10/10 brzuch było jeszcze czuć po ostatnim treningu ABS; ciężko ale spoko ćwiczenie -Mostek(plank) 50s/55s/60s - 35s/35s/35s słabiej niż ostatnio na treningu ABS, ale chyba było to spowodowane zakwasami z poprzedniego treningu i już zmęczeniem brzucha -Brzuszki do pozycji V 14/16/16 - nie zrobiłem nie miałem już siły i czasu na trening Trening ogólnie fajny, ale mógłby być lepszy? A czym się różnią "Brzuszki do pozycji V" od "Scyzoryków"? Bo mi wydaje się że to jest to samo?
  13. Jak już za coś się brać to chociaż z małą wiedzą? Właśnie jestem na treningu, wiec potem będzie podsumowanie?
  14. Te dwie kwestie się wypracuje? Jest problem z załącznikiem: "Przepraszamy, ale wystąpił mały problem. Niestety strona, którą chcesz odwiedzić, nie istnieje. Prawdopodobnie została przeniesiona lub wprowadzono nieprawidłowy adres URL. Kod błędu: 1S160/2"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...