Skocz do zawartości
patryk11995

odżywianie

Rekomendowane odpowiedzi

dieta na mase : ¦niadanie - płatki kukurydziane + mix owoców ( banan, jabłko, rodzynki ) II ¦niadanie - tu?czyk z puszki + 100g ryżu Obiad - to co mamusia zrobi Przed treningiem - pół kostki twarogu z rodzynkami + 4 kanapki z serem Po treningu - ryż 100g + 200g kurczaka Kolacja - Jajecznica z 3 białek i jednego żółtka + serek wiejski jesli uwazacie ze mozna cos poprawic, dodac, odjac to smiało moje zapotrzebowanie wysoni 3400kcal po nadwyzce :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda dobrze. Możesz kombinować, nie trzymać się konkretnego schematu, tylko pamiętaj, żeby każdy posiłek był pełnowartościowy :) Z czasem nabierzesz wprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę ze jest dobrze tylko mógłbyś zmieniać trochę jadłospis bo ci zacznie po pewnym czasie nie smakowac "D Ale mimo to wydaje sie git

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie pięknie, ale czy obliczyłeś swoje zapotrzebowanie i dodałeś odpowiednią nadwyżkę kaloryczną wraz z obliczonymi makroskładnikami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://uliczny-trening.pl/forum/viewthread.php?thread_id=856&rowstart=20 w tym temacie opisałem jak liczyć zapotrzebowanie i makrosy, poczytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patryk11995, nie przykładaj się tak strasznie do tej diety, to jest wolny sport. Robisz masę, po prostu jedz zdrowo i dużo. Jeśli masz pojęcie które potrawy wpływają dobrze na masę (czyli np. ryż, kurczak, ryby, płatki, sery), to ustal sobie tylko godziny w jakich powinieneś jeść. Następnie mniej więcej pomyśl co byś mógł zjeść o danej porze dnia i jedz więcej niż dotychczas. To jest mój plan na masę i ja tak jem. Kiedyś jadłem bardzo mało, ważyłem 54kg. Ale teraz po prost zacząłem jeść więcej i daje to rezultaty, właśnie dobijam do 70kg. PS. Według mnie na posiłek przedtreningowy powinieś dać więcej żarcia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tetezz, każdy organizm jest inny. Patryk, tak czy inaczej musisz patrzeć się na to jak Twój organizm się zachowuje. Jak przymasować opisałem w dziale "odżywianie" w temacie "masa" - poczytaj a dowiesz się wszystkiego, bo z tego co widzę, to wolisz zadawać milion pyta? zamiast poczytać i samemu się dowiedzieć na dany temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...