Skocz do zawartości
patryk11995

patryk

Rekomendowane odpowiedzi

siemka mam pare pyta? w związku z masą :) 1. czy to prawda ze trzeba jesc 3 godz przed spaniem ? 2. czy dobrze by bylo kupic jakies bialko będąc na masie czy najlepiej nic nie brac ? czy moze jakies witaminy ? 3.ile czasu przed treningiem trzeba zjesc posilek ? i ile po treningu ? 4 i jakie powinny byc przerwy miedzy cwiczeniami i seriami bedąc na masie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Najlepiej jest nie jeść 3 godziny przed snem, żeby wszystko się przetrawiło i żołądek nie musiał się męczyć z trawieniem w nocy. 2. Jeżeli masz obliczoną ilość kalorii z podziałem na białka tłuszcze i węglowodany i nie możesz uzupełnić białka jedzeniem to tak. Witaminy też jak najbardziej wskazane. 3. To zależy od organizmu, musisz sam na sobie to przetestować. Jedni jedzą dwie godziny przed, a inni godzinę i nic im się "nie cofa" na treningu. A po to tak min. pół godziny. 4. Na masie to minimum 1 minuta, ale poleca się dwie lub więcej między seriami, a między ćwiczeniami koło 3-4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. czy to prawda ze trzeba jesc 3 godz przed spaniem ? ~ nie koniecznie, bo gdy śpisz, nie spalasz tyle kalorii co w dzie?, a jak Ty jesteś na masie, to jed? ostatni posiłek wtedy kiedy Ci wygodnie. Najlepiej żeby zawierał w sobie dużo białka. 2. czy dobrze by bylo kupic jakies bialko będąc na masie czy najlepiej nic nie brac ? czy moze jakies witaminy ? ~białko bierze się wtedy gdy nie masz odpowiedniej ilości w diecie i musisz nadrobić. Podobno lepiej jest brać białko na redukcji ale np. mój kolega masę robił razem z białkiem. 3.ile czasu przed treningiem trzeba zjesc posilek ? i ile po treningu ? ~ Przed treningiem min. 1 godzinę, a po treningu to tutaj chyba nie ma zbytnio reguły, ale najlepiej zaraz jak odpoczniesz czy wrócisz do domu. 4 i jakie powinny byc przerwy miedzy cwiczeniami i seriami bedąc na masie ? ~ Tego to ci nie powiem, ale nie za dużo nie za mało, dostosuj przerwy do swoich możliwości, ewentualnie tak jak fachwcy wyżej podpowiadają :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...