Jump to content
Workout Athletes

Jak je¶ć, żeby chudn±ć ?


Keidran
 Share

Recommended Posts

Jeśli od razu na początku redukcji dałeś taki deficyt to się nie dziw, że nie działa, bo to dla organizmu szok. Broni się jak może, żeby nie chudnąć. Kcal zmniejsza się najpierw o 100. Więc żeby się teraz wyregulował musisz dać mu czas i jeść normalnie :|

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ku?wa :/ mcfinn - a tego zdania nie rozumiem "tygodniowo mozna miec do 3500kcali" @edit Wybaczcie, ?le obliczyłem kalorie i deficyt... (czułem, że coś nie tak, gdyż nie głoduję :D) Przyjmowane kalorie to około (+/- 100) 2100 kcal + trening siłowy 3x w tygodniu i tabata 2x w tygodniu. Więc deficyt wynosi około 300-400 kcal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...