Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

hej

 

Mam do Was pytanie jakie polecacie słcuhawki na BT dla naszego SW i biegania i wgl wszystkiego ? 

Max cena to 300zł ale nabardziej to coś koło 200 byłoby git:D

Jak tak patrzyłem to

 

Jabra STEP WIRELESS

jabra sport wireless+

 

nie patrzyłem się jeszcze z innych firm ale zależy mi na giętkim kablu takim jak mają te powyższe. Macie jakieś swoje propozycje? najlepiej jak macie takie testowane przez Was:)   Pozdrawiama

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Też szukałem zestawu do biegania i ćwiczenia.  

Ja polecam i będzie to mój zakup słuchawki Philips Action Fit , + pokrowiec na ramie. Razem kwota nie przekroczy 200zł. Słuchawki mają dobry bas, fajny kabel i są odporne na pocenie się. Mam w domu słuchawki od xperii Z2 i Z3 - są konkretne, ale minus jest taki, że nie są odporne na pot, więc mogą się zepsuć. 

Twój wybór też jest fajny, 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

A jeżeli zależy ci na idealnym basie, to takie: 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tamte są z kablem więc out  ale takie dla dziewczyny to byłoby coś

zależy mi na tym by nie miały połączenia kablem z telefonem bo mi ten kabel przeszkadza 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to Twoja propozycja jest fajna, tylko ciekawe jak z brzmieniem. 

Bo ja np. przyzwyczaiłem się do dobrego basu. xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam audiofilem nie jestem i po chwili się przyzwyczaję a na wygodzie mi zależy:D bo już ze 100 słuchawek będzie jak miałem tylko każde pękały przy wtyczce bo w kieszenie skacze telefon:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to jest zazwyczaj najczęstsza przyczyna zniszczenia słuchawek. Najpierw pierwsza słuchawka się psuje, później druga. xD

Kupuj, jak będą godne polecenia to wezmę i ja. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez TymOFF
      Mam pytanie szukam słuchawek do 100 max 150 złotych. Najbardziej zależy mi na tym żeby dobrze się trzymały i nie były zbyt ciężkie. Wielkim plusem również był by bluetooth. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...