Jump to content

Jak schudnąć


KokosArcher
 Share

Recommended Posts

witam  !
po pierwsze nie wiem czy dobry dział itp jakby co to proszę o przerzucenie :)

mianowicie street workout ćwiczę od jakiegoś hmmm 1  roku :)
Mam 183cm wzrostu i 82kg wagi. i takie pytanie czy jak zastosuje diete na nieodchuchanie albo na rzeźbe  to czy siła mi nie spadnie ?
i fajnie by bylo odchudzić nogi moim zdaniem ale za bardzo nie mam pojęcia jak to zrobić :( może ktoś doradzi ?


poniæej daje moje aktualne zdjecia

19551711_1493692120691209_564211513_o.jpg

19576610_1493692110691210_1847976062_o.jpg

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Indywidualne Plany Treningowe

  • Administrator

Siemanko! :)
Więc tak.. Jeżeli dieta będzie odpowiednio zbilansowana, czy węglowodany będą w dobrej proporcji to siła nie spadnie, natomiast jak waga spadnie to siła nawet wzrośnie bo analogicznie będziesz miał lżej. :) Jak dla mnie sylwetkę masz dobrą, ja na Twoim miejscu nie stosował bym diet na redukcję, tylko wziął się za dodatkowe cardio i będzie w porządku :)

Co do nóg to jak je trenujesz? :)

Link to comment
Share on other sites

Co do nóg to mój trening wygląda następująco..................... chyba wsyzstko jasne... nie robię nóg ale właśnie widze ze należałoby troche się za to zabrać zastanawiam się czy codziennie bieganie po np 30minut coś by dało czy za przysiady iyp też się zabrać ?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Jeżeli już się chcesz wziąć za nie konkretnie, to musisz je dodać normalnie do planu treningowego czyli np. 5 ćwiczeń na nogi. Bieganie swoją drogą, ale niestety nie wystarczy :) 

Zaczniesz je normalnie ćwiczyć i będzie poprawa :) 

Link to comment
Share on other sites

im lżej tym lepiej dla ciebie w tym sporcie ;) ja jestem ulanym kabanem i teraz mi wszystko trudno przychodzi  Pamiętaj trenując nogi budujesz bica hehe xD

 sesje interwałowe polecam :) 2-3 razy w tyg to powinno tam cię przyciąć:P  A co do diety zmniejszona liczba kalorii zrobi swoje i makro na odpowiednim poziomie ;) Musisz patrzeć na swoje ciało co się dzieje z nim jak obcinasz kcal :) ja proponuje teraz włączyć do trenignu interwały i nogi zobaczysz jakie rezultaty będą ;P a potem zabierzesz sie za obcinanie kcal taka moja rada a ty zrobisz jak uważasz ;) 

 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...