Skocz do zawartości
Kiepski

pare pytań ! sprzęt i progress

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano panowie i panie ! Mam ważne pytanie  .. no kilka pytan

 

1.Jak sie nazywa drazek ktory jest za zwyczaj drozszy od rozporowego i ma mozliwosc roznych chwytow ?

2.jak sie nazywaja te kułka co mozna na nich robic podciaganie (dokladna nazwa )

3.Wczoraj zrobilem trening street workout , rozne rodzaje pompek itd.. Kurcze problem jest. Wcale nie czuje ze cwiczylem A naprawde robilem rozne rodzaje pompek w duzej ilosci i oczywiscie z poprawną techniiką ! Na przyklad pompki diamentowe 22/15/12 .. zakwasów 0 . A na silowni mialem do tej pory na trajcepsie zakwasy . No kurcze co jest ? czy trening sw nie bedzie za lekki dla mnie juz teraz ? No co robic ,czekam na odpwowiedzi !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez YoMen
      1. Wiek; - 18, za pół roku 19
      2. Waga; - 72
      3. Wzrost; - 193
      4. Maksymalna ilość pompek; - 28
      5. Maksymalna ilość dipsów; - Brak możliwości robienia klasycznych dipów, mogę zamiast tego przykładowo robić szwedzkie
      6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Brak możliwości ćwiczenia z drążkiem
      7. Maksymalna ilość przysiadów; - 47
      8. Maksymalna ilość brzuszków; - 31
      9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - 4 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek, sobota/niedziela
      10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Głównie górne partie ciała
      11. Jaki jest Twój cel; - Przede wszystkim MASA, tak do 85kg chociażby, a także nauka handstandu (przy ścianie umiem dość długo, bez niej czasami wyjdzie parę sekund, lecz po chwili padam
      12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - Poniżej
      13. Dodatkowe informacje ode mnie - Posiadam hantle, ławkę prostą z możliwością regulacji oraz modlitewnikiem, sztangę prostą oraz gryf mocno łamany (oczywiście + obciążenie) oraz jakąś ławkę skośną do robienia brzuszków (zdjęcie niżej),  aczkolwiek nie wiem, czy lepiej robić na niej, czy klasycznie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...