Jump to content

Hey


Lsk
 Share

Recommended Posts

Witam wszytkich. Mam na imię Leszek i jestem wspinaczem. Interesuję się kalisteniką już od jakiegoś czasu. Po przeczytaniu książki "Skazany na treninid" Paula Wade w styczniu 2013, zaczęłem po woli wdrażać ten trening w cykl treninigów wspinaczowych. Po tych kilku miesiącach chcialbym trochę zmienić trening dla tego cieszę się, że znalazłem ten serwis. Obecnie jestem wstanie zrobić: - 10 podciągnieć nachwytem (w uchwycie wąskim i średnim) - 28 pompek (ręce w miarę wąsko, lecz nie przylegające do ciała) - 10 wznosów nóg w zwisie do poziomu (nogi proste, z przytrzymaniem 1s) - 100 przysiadów (bo lekki jestem 62kg, ale gen. to moja słabość) Strasznie chciałbym dojść do poziomu gdy będe robił front lever i flagę. Mam niestety 3-4 treningi wspinaczkowe w tygodniu i cały czas próbuję znaleść sposób jak dobrze połączyć to z treninigiem siłowym. Mam nadzieje, że mi w tym pomożecie.

Link to comment
Share on other sites

Indywidualne Plany Treningowe

  • Replies 9
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...