Skocz do zawartości
Workout Athletes

Vladimir Sadkov - Biografia


Kapitan Pow3r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pozdrawiam wszystkich, którzy zajrzeli na moją stronę. Dużo osób interesują się, czym się zajmowałem. Chcę pokrótce opowiedzieć o sobie, żeby odpowiedzieć naraz o większość pyta?. Wsio zaczęło się z tego, że nie powinienem w ogóle żyć) urodziłem się półżywy, prawie cała lewa część była martwa i nie funkcjonowała. Lewe lekkie było zakorkowane, wstrząs mózgu, boczne skrzywienie kręgosłupa i skrzywienie czaszkowego pudełka. Lekarze postawili następującą diagnozę: powiedzieli rodzicom, że będę żył góra pare dni. Wszystko dlatego że mama przypadkowo wobec porodu upadła. Sportem zajmuję się od piątego roku życia do czasu tera?niejszego. Nigdy nie miałem zamiaru rzucić sportu i nadal nie mam! Nawet w wojsku, przód "otbojem", kiedy wszyscy przygotowywali się do snu, unosiłem się na oparciach łóżek [dipy] ))) Koledzy patrzeli na mnie, jak na chorego)))W ciągu tych lat popróbowałem swych sił w wielu rodzajach dyscyplin, staram się rozwijać się różnostronnie. W dzieci?stwie zajmowałem się gimnastyką, musiałem porzucić gimnastykę we wczesnym wieku gdyz nie było możliwościami kontynuowania. Z racji tego, ze nie było komu pilnować domu , siostra brała mnie z sobą na salę szkoły kobiecej gimnastyki, gdzie faktycznie zajmowałem się sobą na własną rękę ,powtarzałem w rogu sali to, co pokazywał trener siostrze i innym dziewuchom.Oczywiście duży wkład w mój rozwój wniosl tata. Wyciągał mnie z domu na drążkach na dwór, kiedy ja pragnąłem oglądać telewizję albo grać w gry komputerowe. Jakiś czas pó?niej gdy osiągnąłem jakieś efekty w swoich treningach, z ojcem zamieniliśmy się miejscami,tym razem to ja prosiłem jego o pójście trenować na plac)).Lubię ta?ce, uczyłem się break dance i nawet choreografii)) zajmowałem się akrobatyką, ekwilibrom (ręcznym, na szpulkach, na wolnostojaszczej schodom), żonglowaniem, chodzeniem po mocno naciągniętej linie. Chociaż ostatnie dwa