Jump to content
Workout Athletes

suplementacja

hodor
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich, jestem nowy na forum jak i nowicjuszem w kalistenice. Swoją przygodę (chyba jak większość) zaczynałem z Paulem Wadem. Æwiczyłem przez 3 miesiące ale niestety bez żadnych diet, suplementacji. Chciałbym Was zapytać o kilka rzeczy, prosiłbym o odpowied¼ lub odesłanie do konkretnego tematu, gdyż od sierpnia zamierzam całkowicie oddać się drążkom. -Jak wygląda dieta w tym sporcie, co jeść a czego unikać -Suplementacja, brać czy czy nie brać? -Wyliczanie makroskładników -Masa ważna czy też nie? Dzięki wszystkim za odpowiedzi

• Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic