Skocz do zawartości
Workout Athletes

suplementacja


hodor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem nowy na forum jak i nowicjuszem w kalistenice. Swoją przygodę (chyba jak większość) zaczynałem z Paulem Wadem. Æwiczyłem przez 3 miesiące ale niestety bez żadnych diet, suplementacji. Chciałbym Was zapytać o kilka rzeczy, prosiłbym o odpowied¼ lub odesłanie do konkretnego tematu, gdyż od sierpnia zamierzam całkowicie oddać się drążkom. -Jak wygląda dieta w tym sporcie, co jeść a czego unikać -Suplementacja, brać czy czy nie brać? -Wyliczanie makroskładników -Masa ważna czy też nie? Dzięki wszystkim za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie