Skocz do zawartości
przetak16

Plan do przerobienia.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam taki plan: PONIEDZIA£EK: (KLATKA+TRICEPS) Pompki z rêkoma szeroko 18/18/20 Pompki diamentowe 16/16/18 Pompki z nogami na podwy¿szeniu 12/14/14 Dipsy 8/8/10 Pompki z kla¶niêciem 8/10/10 WTOREK: (ABS) Podci±ganie prostych nóg do k±ta prostego 8/8/10 Podci±ganie zgiêtych nóg do klatki piersiowej 10/10/12 Mostek(plank) 30s/40s/40s Brzuszki do pozycji V 10/10/12 No¿yce 30s/40s/40s ¦RODA: (PLECY+BICEPS) Podci±ganie nachwytem szeroko 5/5/5 Krótkie pompki z rêkoma w±sko 30/30/30 Podci±ganie podchwytem 4/4/6 Pompki z jedn± rêk± na podwy¿szeniu 10/10/12 Podci±ganie nachwytem zamkniêtym 5/5/5 CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIÊ) Pompki z rêkoma przy biodrach 18/18/20 Zwis na jednej rêce (lewa i prawa) 6s/8s/8s Podci±ganie na rêcznikach 5/5/5 Pompki na pi³ce 14/14/16 Podci±ganie za g³owê 4/4/4 PI¡TEK: (UDA+£YDKI) Przysiad z wykrokiem 14/14/16 Kaczy chód 30s/30s/40s Przysiady na jednej nodze 6/6/8 Wspiêcia na palce 20/22/22 Przysiady z pompk± i wyskokiem 8/10/10 SOBOTA: (ABS) Podci±ganie prostych nóg do k±ta prostego 8/8/10 Podci±ganie zgiêtych nóg do klatki piersiowej 10/10/12 Mostek(plank) 30s/40s/40s Brzuszki do pozycji V 10/10/12 No¿yce 30s/40s/40s NIEDZIELA (Aero) Bieganie dystansowe 3x 300m. Sprinty 3x80m. Skakanka 3min. Rower 15min. Ew. Basen 1h lub 2h. Trening spontaniczny na dr±¿kach. Prosi³bym bym o zrobienie go na 3dni w tyg poniedzia³ek ¶roda pi±tek poniewa¿ wygodniej bêdzie mi siê æwiczy³o i lepsz± mam energie jak mam 1 dzieñ odpoczynku. Pytanie: Jakie cwiczenie robiæ by w zwisie na dr±zku nogi proste trzymaæ pod k±tem 90stopni poniewa¿ podnoszê nogi i robiê np 10powtórzeñ a utrzymac nie moge nawet na 3sek.\ Z góry dziêkuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do trzymania l hang. to staraj robic siê jak najbardziej si³owo te wznosy. a co do planu to wybierz sobie z kazdego dnia po 2 najwazniejsze cwiczenia i ulóz fbw :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...