Skocz do zawartości
Workout Athletes

Witajcie!


Bodybuilder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam całą ekipę WorkoutAthletes,

Dominik poprosił mnie abyśmy razem powiększyli forum o dział naturalnej kulturystyki.

Ja zajmuję się tym już od ładnych paru lat, a poza tym pracuję jako trener personalny i dietetyk. Jeżeli jesteście zainteresowani sportami sylwetkowymi, lub poprawieniem wyglądu swojej sylwetki to dobrze trafiliście.

Dlaczego naturalna kulturystyka?

Ponieważ nie uznaję dopingu w sporcie, uważam że sportowiec może się tak nazywać jeżeli uprawia swoją dyscyplinę nie zwiększając syntetycznie swoich efektów. Kulturystyka w dzisiejszych czasach nie istnieje bez dopingu, ale jeszcze parę lat temu nie myśleli o tym aby wstrzykiwać sobie testosteron/hgh/insulinę bądź inny syf. Na moim fanpage możecie zobaczyć jakie efektu udało mi się osiągnąć w przeciągu lat, bez sterydów.

Zamierzam promować czysty sport, tak samo jak i zdrowe podejście do diety. Nie jestem zwolennikiem potocznie zwanego systemu żywieniowego (Jedz co chcesz, wyglądaj jak chcesz), ja raczej uważam (Jesz gówno, to będziesz wyglądać jak gówno). W pracy ze swoimi klientami tłumaczę do jakich chorób cywilizacyjnych mogą doprowadzić nas produkty ogólnodostępne w sklepach. Nawet jeżeli uprawiacie inny sport, wybierajcie jak najmniej przetorzone produkty, a wasze ciało nie zbuntuje się przeciwko wam za parę lat.

Tutaj możecie zadawać pytania związane z tym sportem. Zapraszam również na inne działy.

Pozdro Ekipa ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest w tym sporo racji, ale nie pakowałbym wszystkich do jednego worka. Wszystko zależy od kategorii i poziomu na jakim chcą startować zawodnicy. Przykładowo fitness plażowe jest w teorii  wolne od sterydów, w dodatku kategoria kulturystyka klasyczna amatorska też ma pełno naturalnych chłopaków. 

Można naprawdę wiele zdziałać bez wspomagania, kwestia psychiki ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza