Skocz do zawartości

tetezz

Aktywny Użytkownik

Zawartość dodana przez tetezz

  1. 9.05.2014r wolne Nie było czasu, trzeba było słupki pod drążek zalewać 10.05.2014r. Klatka + triceps 9km / 45min średnie tempo: 5:00/km, spalone klaorie ok. 820kcal. 11.05.2014r. Freestyle i ogólnie zabawa na drążkach
  2. Piet aktualnie biegam po treningu, więc mięśnie są już trochę tam rozgrzane i rozciągnięte, ale ewentualnie rozciągam się troszeczkę od pasa w dół , nogi, biodra i lecę. Przyzwyczajony jestem, że rozciąganie robię po bieganiu.
  3. Co Ty Pow3r gadasz? To na spokojnie dał bym radę jescze 1 Mam zamiar pod koniec maja nagrać moje maxy w muscle up i podciąganiu, mam nadzieję, że będzie co oglądać ScyTher no teraz jak najbardziej pamiętam , chociaż czasami brakuje mi pomysłów na to rozgrzewanie i robię samą podstawę przez kilka minut. No ale to chyba o to chodzi, krążenia ramion i jakieś rozciąganie. Tylko mam ten problem, że po jednym treningu nie do ko?ca podpoczywają mi ręce do następnego treningu i następny trening jest już czasami trochę słabszy. Czy można na takie rzeczy stosować jakąś suplementację? Słyszałem o jakiś aminokwasach na regenerację...
  4. Widzę motywacja jest, ciekaw jestem jak tam z podciąganiem u Ciebie?
  5. 7.05.2014r. Klatka + triceps 5km biegania 8.05.2014r. Barki + przedramię Pierwsze treningi po tak długiej przerwie dają wycisk, ale najbardziej się cieszę z tego, że plecy już w ogóle nie bolą Pisałem już, że ostatnio z miejsca zrobiłem 6 muscle up na dwie ręce pod rząd?
  6. tetezz

    Liczymy do miliona

    10 126, oo już mamy +10tys
  7. )2.05 - 05.05.2014r. wolne 06.05.2014r. Plecy + biceps bieg 5km (spalone 450kcal) Już na poważnie POWRóT DO TRENINGóW
  8. tetezz

    MuscleUp

    Tak gralu, z podciągnięciem, można też rozbujać się nogami, co także przydaje się przy początkach z muscle up.
  9. tetezz

    MuscleUp

    Wiesz co, nie wiem czy czasem ja nauczyłem się robić pełne muscle upy z tymi dwiema formami podcigąnia: 1. Zmiana chwytu, czyli nie schodząc z dążka tak pracujesz rękami i nogami, żeby szybko zmieniać chwyt z podchwytu na nachwyt i w kółko ile dasz radę. 2. Takie podciąganie, nie musi być z klaśnięciem, a tak tylko, żeby oderwać ręce od drążka ,
  10. Fajnie jakbyś jeszcze napisał swoje dotychczasowe osiągnięcia, żeby można było sobie porównać
  11. Lepiej by było, jakbyś dążył do 30 podciągnięć ale nachwytem
  12. tetezz

    X, czy Y?

    trening bieganie czy basen?
  13. karamba mam 180cm wzrostu i waga która waha się w granicach: 67-69kg Tak wogóle to te muscle upy to wyszły przypadkowo, bo dalej mam przerwę w treningach, po trzech tygodniach dopiero poszedłem do lekarza z tym bólem pleców i jak narazie jestem na lekach A i dziękuję za słowa wsparcia, dajecie niezłą motywację do dalszej pracy
  14. Reidar będzie już prawie rok, ale trzeba przyznać, że to był na prawdę taki rok początkującego, bo zaczynałem dosłownie od zera, nie mogłem się podciągać nachwytem ani razu, a i niestety było w tym czasie bardzo dużo przerw
  15. aro400 mój max to 17 nachwytem, bez tam większego bujania Dzięki chłopaki
  16. 16.04-30.04.2014r. Wolne 01.5.2014r. 4x 3 pełne muscle up niesamowita motywacja na początek treningów, nigdy jeszcze nie udało mi się zrobić pełnego muscle upa, aż tu nagle wczoraj 4 serie po 3 powtórzenia pod rząd , treningi nabierają już nowy wymiar
  17. tetezz

    Cze¶ć

    No Witaj bracie
  18. tetezz

    nowy

    Witam imiennika, Jarecki
  19. ScyTher dobrze mówi, jak 4:40 na 1000m, więc przydało by się zrobić trochę bazy tlenowej, tutaj będą dobre dłuższe wybiegania spokojniejszym tempem. Dodatkowe treningi to siła biegowa, czyli różnego rodzaju skipy, wieloskoki itp., Sprinty możesz sobie robić po każdym dłuższym wybieganiu, np. robisz 6km a po tym rozciągania trochę i 5x100m sprintu Ale najważniejszym treningiem będzie tutaj bieg ciągły, czyli np. 3km z dość dużą prędkością, ewentualnie np. 3x1000m także z odpowiednio szybkim tempem, tak aby wdrażać się po woli w ten dystans 1000m
×
×
  • Dodaj nową pozycję...